Auteur Topic: Koppel Jeroen & Manja (nl)  (gelezen 90932 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #60 Gepost op: 15-03-2005, 12:26:57 »
Nee, die kip zag er idd niet echt smakelijk uit  ::ohno:: En die lift kapen, k vond het niet zo erg. Vorig jaar bij Reinier wel, maar ja die mocht k niet.

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #61 Gepost op: 15-03-2005, 13:15:24 »
Nee, die kip zag er idd niet echt smakelijk uit  ::ohno:: En die lift kapen, k vond het niet zo erg. Vorig jaar bij Reinier wel, maar ja die mocht k niet.

Lekkere principers hou jij er op na dan! Als iemand iets doet die je niet mag dan is datgene niet geoorloofd, doet iemand die je wel mag hetzelfde dan is het opeens okee?

 ::oink::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #62 Gepost op: 15-03-2005, 14:22:58 »
Ehm... nou je dat zegt... Nee volgens mij lag 't daar niet aan, zij deden dat op een andere, irritantere manier geloof ik. Maar misschien ga 'k me er bij Manja en Jeroen ook nog wel aan ergeren, ik weet het niet.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #63 Gepost op: 15-03-2005, 17:46:04 »
Inderdaad, lijkt me logisch dat hij de "liftwoorden" geleerd heeft en niet "Oh nee, jullie gaan toch niet Kareltje koken he, want dat hebben wij liever niet."

 ::rofl:: lijkt me inderdaad niet een standaardzin die je als eerste in je hoofd stampt als je aan Peking Express mee gaat doen nee haha

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #64 Gepost op: 15-03-2005, 18:06:25 »
Na de eerste aflevering had ik 3 favoriete koppels en Jeroen en Manja waren daar zeker bij. Na de tweede aflevering denk ik toch wat genuanceerder over dit koppel. Niet door het niet nakomen van de liftafspraak, maar ik vind het superieure lachje van Manja wel irritant. Kortom, ik weet nog niet waar mijn sympathie ligt. :)
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #65 Gepost op: 15-03-2005, 19:17:09 »
Inderdaad, lijkt me logisch dat hij de "liftwoorden" geleerd heeft en niet "Oh nee, jullie gaan toch niet Kareltje koken he, want dat hebben wij liever niet."

Een complete zin zou ik ook absoluut niet verwachten, maar ze willen toch ook gratis eten? Dan zou hij ook het woord "eten" moeten kennen. En dingen als "ja" en "nee" ook. En ze wisten wel het woord voor kip want dat hoorde je duidelijk. Dus dan zou ik denken dat met een zin als: "Wij, nee, eten, kip." de boodschap toch wel over zou moeten zijn gekomen.

maar ik weet hoe zwaar het is om een compleet vreemde taal te leren dus alle lof voor Jeroen dat hij dingen kan zeggen. Ontzettend knap.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #66 Gepost op: 15-03-2005, 19:51:11 »
Willen jullie iets meer weten over de taal in China en over China in al zijn facetten, dan hebben we toch wel het één en ander ter leringe ende vermaak online gezet. Kijk maar eens hier
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #67 Gepost op: 16-03-2005, 22:51:13 »
 ::tandpastasmiley:: Ziet er erg mooi uit ga heteens even door kijken. ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #68 Gepost op: 17-03-2005, 06:46:31 »
Wokken vind ik anders wel lekker hoor !!! en loempia"s vind ik ook lekker. Maar het schijnt dat je die alleen zo vindt bij ons bij de chinees en niet in china....

Het chinees dat wij eten, is niet het chinees dat de chinezen eten! Bij ons is het alle verwestert!  ::jaja::, dus dit is geen vergelijk  ::ohno::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #69 Gepost op: 17-03-2005, 10:45:05 »
Is het bekend of zij uberhaupt die kip hebben aangeraakt om te eten? Die mensen die het klaargemaakt hebben keken zo beteuterd toen ze het niet wilden eten (agossie). Verder hebben zij mijn sympathie wel hoor! Ik kan hun inzet en doorzettingsvermogen (jatten van een lift  ::ok::) wel waarderen. Nouja, jatten... zij stonden gewoon beter! Het is beter om vóór die poortjes te gaan staan dan daarna!! Ik hoop dat ze het heel ver schoppen!
I got that tunnel vision going through my  head

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #70 Gepost op: 20-03-2005, 23:40:15 »
Ik heb me de afgelopen aflevering behoorlijk zitten ergeren aan Manja. Wat is dat mens eigenlijk irritant zeg, met dat akelige superieure lachje van haar!  ::ohno::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #71 Gepost op: 21-03-2005, 02:11:55 »
Ik blijf bij m'n eerste indruk ::jaja::

Gedreven, slick, ambitieus en een beetje arrogant.. Niet mijn favoriete koppel, maar ook niet meteen zo stuitend als R&C vorig jaar..Zullen wel ver komen schat ik met hun mentaliteit en bij tijd en wijle geluk.

Wat me een beetje aan hen stoort (lastig de vinger op te leggen) is het gevoel dat ze een beetje 'fake' zijn - lief lachen en beleefd overkomen enzo.. maar bottem-line vraag ik me wel af of ze zo wel in elkaar zitten of alleen die facade ophouden.. maar goed we zullen zien ;) Iig interessant om naar te kijken (en dan bedoel ik niet qua uiterlijk :))
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #72 Gepost op: 21-03-2005, 02:12:47 »
Ik heb me de afgelopen aflevering behoorlijk zitten ergeren aan Manja. Wat is dat mens eigenlijk irritant zeg, met dat akelige superieure lachje van haar!  ::ohno::

Ok maar zo werd ze ook wel een beetje 'neergezet' volgens mij.. bijv. die vloek van haar kwam drie maal in de herhaling
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #73 Gepost op: 21-03-2005, 02:59:47 »

Ik vind die Rink en zijn dochter een irritant stel, en ook die Steven en Sofie vind ik niet zo.................... ::vergroot::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #74 Gepost op: 21-03-2005, 03:08:37 »
Ik vind die Rink en zijn dochter een irritant stel, en ook die Steven en Sofie vind ik niet zo.................... ::vergroot::

En nu over Jeroen en Manja...??? ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #75 Gepost op: 21-03-2005, 07:43:03 »
Manja maakt nu idd de indruk dat ze wel supergedreven is...ik denk dat ze te veel met de wedstrijd bezig is...toch zag je ook een zwakkere kant van haar toen er sprake was dat zij en jeroen neit bij elkaar mochten slapen...Vooralsnog krijgt ze van mij nog 't voordeel van de twijfel :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #76 Gepost op: 21-03-2005, 08:38:03 »
euh...ik vond ze de eerste afl. idd een leuk koppel maar ik moet mijn menig nu toch herzien.
(ze zullen in het echte leven echt wel leuke mensen zijn,maar ik oordeel nu alleen over het koppel in het spel ::vergroot::)

Ik vind ze TE fanatiek en daardoor onvriendelijk en fake.
Manja werd helemaal gek toen die kinderen  maar achter ze aan bleef lopen,ze kon het niet opbrengen om vriendelijk te blijven.

Ik denk wel dat ze ver gaan komen,juist toch door deze instelling

Offline Muisje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Robbie is mijn hobby
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #77 Gepost op: 21-03-2005, 09:13:52 »
Ik vind het een leuk stel........hoop dat ze ver komen.........

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #78 Gepost op: 21-03-2005, 09:57:59 »
Ok maar zo werd ze ook wel een beetje 'neergezet' volgens mij.. bijv. die vloek van haar kwam drie maal in de herhaling

Idd viel mij ook heel hard op. Het gemanipuleer met de beelden begint me wat te hard op te vallen en een beetje tegen te staan.

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #79 Gepost op: 21-03-2005, 11:10:36 »
Na de 1ste aflevering had ik bij Jeroen & Manja meteen iets van... ja, reserveer alvast maar 1 plaats voor de finale, want wie gaat hen daar van weg houden ? Maar naarmate de reeks verder gaat, ben ik er niet meer zo zeker van.  ::ohno::  Misschien liep het aanvankelijk té lekker voor hen, kon natuurlijk ook niet blijven duren. Maar ik heb ook het gevoel dat ze minder goed omgaan met tegenslag en ze zien daarenboven de concurrentie groter worden. Just & Brechtje zijn minstens even sterk & ook Steven & Sofie komen er eindelijk door.