Auteur Topic: Koppel Jeroen & Manja (nl)  (gelezen 90990 keer)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #260 Gepost op: 21-04-2005, 12:40:06 »
Vind het echt heel spijtig dat ze er uit liggen. Sluit mij aan bij de mening van Starry Night, ruudC e.a.

Voor die ene keer als laatsten arriveren ... en hup naar huis. Ondanks al hun schitterende  prestaties (check die ranking nog maar eens people!). Zij hadden het best het PE concept begrepen, speelden het spel volgens de PE regels, om te winnen (geen sight-seeing tripje dus), gingen er steeds hard tegenaan maar vonden toch de tijd om nu en dan te genieten, hadden de beste "chemistry" als koppel (naast Just en Brechtje) ... en toch ... het mocht niet zijn. Karma zeker? Dat moet je nou net overkomen in Nepal of all places!

Ze mogen van mijn part best trots zijn op zichzelf!  GOED GEDAAN MANJA EN JEROEN! ::bravo::

En de race gaat verder!!!  Zonder mijn favorieten weliswaar ... "but I'm soo hooked now" ... moet wel blijven kijken.


ja dat vind ik ook hoor! Ik was meer voor de andere teams, maar best raar dat je door 1 x minder goed spelen en gokken op een beeld verliest en er zo opeens uit bent

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #261 Gepost op: 21-04-2005, 12:44:39 »
Is onzin..zo zijn de regels klaar....komt misschien wat hard aan..ook al gaat je favo-duo eruit, maar als je de regels accepteert is er niets op jezelf "boos" over te maken..ojah om jezelf daar druk over te maken..!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #262 Gepost op: 21-04-2005, 13:10:06 »
Is onzin..zo zijn de regels klaar....komt misschien wat hard aan..ook al gaat je favo-duo eruit, maar als je de regels accepteert is er niets op jezelf "boos" over te maken..ojah om jezelf daar druk over te maken..!

ik maak me er niet boos over hoor  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: het is een spel met veranderingen, maar toch is het een beetje jammer om op zo'n manier het spel te moeten verlaten toch?

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #263 Gepost op: 21-04-2005, 13:11:07 »
Ben ik het helemaal mee eens...je moet ook gewoon dosis geluk hebben in het spel! En pech hoort daar ook bij......
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #264 Gepost op: 21-04-2005, 14:53:17 »
Zag dat er in mijn berichtje een woord was verwijderd,dat was het woord `slijmbal`!
Spijt me wel Test,maar is dat nu zo erg om het te verwijderen?
Het is hier toch geen bijeenkomst van de eo jongerendag of wel?
Triest hoor!!

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #265 Gepost op: 21-04-2005, 14:56:15 »
hoho geen ruzie hier he...!!!!!!!!!!

Is gewoon kinderachtig als dat zo is, niet aan storen en gewoon doorgaan!!

Heeft niets met Jeroen en Manja te maken!!!

Zal denk ik volgende weken wel wat rustiger worden hier!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #266 Gepost op: 21-04-2005, 16:11:17 »
Zal denk ik volgende weken wel wat rustiger worden hier!


Ja, de leuke tv-koppel liggen er uit. PE zal vanaf nu een soort Yorin-travel worden, met koppels die alleen meedoen om van de omgeving te genieten. Jammer voor de serie dat Jeroen & Manja eruit zijn, maar dan kunnen we zondagavond naar het stratums-eind om het kampioenschap van de Plaatselijke Sport Vereniging te vieren.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #267 Gepost op: 21-04-2005, 16:13:48 »
Zag dat er in mijn berichtje een woord was verwijderd,dat was het woord `slijmbal`!
Spijt me wel Test,maar is dat nu zo erg om het te verwijderen?
Het is hier toch geen bijeenkomst van de eo jongerendag of wel?
Triest hoor!!

Het gaat erom dat het blijkbaar heel normaal gevonden wordt om mensen maar van alles en nog wat te noemen. Jij hebt het over die slijmbal van een Rink. Hoezo slijmbal? Ken je hem persoonlijk. Of denk je hem te kennen omdat je hem een aantal keer hebt gezien?
En als je het niet zo letterlijk bedoelt wat is het nut om iemand zo te noemen?
Het gaat om respect voor elkaar en voor de kandidaten. En ik vind dat je geen respect toont richting een deelnemer op het moment dat je het over een slijmbal hebt. Of moet ik je voortaan ook maar op die manier aanspreken?
Een beetje normaal met elkaar omgaan heeft verder niet met de EO of wat dan ook te maken.
Dat heeft met normale omgangsvormen te maken.

Lees anders rustig de gedragsregels er nog eens op na.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2005, 16:21:30 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #268 Gepost op: 21-04-2005, 16:25:30 »

Ja, de leuke tv-koppel liggen er uit. PE zal vanaf nu een soort Yorin-travel worden, met koppels die alleen meedoen om van de omgeving te genieten. Jammer voor de serie dat Jeroen & Manja eruit zijn, maar dan kunnen we zondagavond naar het stratums-eind om het kampioenschap van de Plaatselijke Sport Vereniging te vieren.

helaas ben ik er dan ook, op stratumseind dan, alleen niet om dat kampioenschap te vieren, maar gewoon lekker te gaan stappen....mindere bijkomstigheid dat psv kampioen word dan...maarjah..volgend jaar worden wij (Ajax) zeker kampioen!!!!
Vast proficiat!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #269 Gepost op: 21-04-2005, 16:27:31 »
en PSV en Ajax hebben ook niks met Jeroen en Manja te maken!!!

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #270 Gepost op: 21-04-2005, 16:35:47 »
helaas nog niet...alleen als psv van Ac Milan verliest dan wel...want dan ben ik blij dat ze er beide uitliggen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::!!!!!!!!!!!!!!!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #271 Gepost op: 21-04-2005, 16:38:36 »
Ok, Dirkos nu graag weer on topic.
Geniet nooit met mate...

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #272 Gepost op: 21-04-2005, 16:42:28 »
nou ging er toch over...was overeenkomst, maar snap wat je bedoeld.....!!!!

Nog 3 nachtjes en we weten wie een vliegtuig later naar Nederland heeft kunnen pakken...!!!

Zijn jeroen en manja al op dit forum gespot??//
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #273 Gepost op: 21-04-2005, 17:08:28 »
Het gaat erom dat het blijkbaar heel normaal gevonden wordt om mensen maar van alles en nog wat te noemen. Jij hebt het over die slijmbal van een Rink. Hoezo slijmbal? Ken je hem persoonlijk. Of denk je hem te kennen omdat je hem een aantal keer hebt gezien?
En als je het niet zo letterlijk bedoelt wat is het nut om iemand zo te noemen?
Het gaat om respect voor elkaar en voor de kandidaten. En ik vind dat je geen respect toont richting een deelnemer op het moment dat je het over een slijmbal hebt. Of moet ik je voortaan ook maar op die manier aanspreken?
Een beetje normaal met elkaar omgaan heeft verder niet met de EO of wat dan ook te maken.
Dat heeft met normale omgangsvormen te maken.

Lees anders rustig de gedragsregels er nog eens op na.

Mag schijnbaar niet zeggen wat ik van iemand vind op dit forum,dan houdt het op voor mij!
Ga toch net als ieder ander hier uit van wat ik zie in dat programma,daar baseer ik mijn idee over iemand op,en ja,vindt hem een geweldige slijmbal,hoef ik hem toch niet persoonlijk voor te kennen,of ben jij het zelf toevallig?Ga je nu bij iedereen dan alle persoonlijke bevindingen en benoemingen verwijderen,dan ben je mooi druk,ik vind het knap zielig,mij zie je hier niet meer!
En,dit bericht wel laten staan graag,maar je zult hem wel verwijderen omdat het niet on-topic is! ::zwaai::

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #274 Gepost op: 22-04-2005, 12:35:58 »
je hebt helemaal gelijk total!vind hem ook een s....bal haha !is dat nu z'n erg kwetsend woord?beoordeel hem op de tv beelden niet in zijn dagelijks leven natuurlijk!tja beetje flauw hoor test!!!

ps laatste aflevering was die krullebol wel ok!

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #275 Gepost op: 22-04-2005, 15:10:15 »
 ::tandpastasmiley::
Dat is toch wel heel lief gezegt (getypt) ::trots::

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #276 Gepost op: 23-04-2005, 13:23:06 »
Het gaat erom dat het blijkbaar heel normaal gevonden wordt om mensen maar van alles en nog wat te noemen. Jij hebt het over die slijmbal van een Rink. Hoezo slijmbal? Ken je hem persoonlijk. Of denk je hem te kennen omdat je hem een aantal keer hebt gezien?
En als je het niet zo letterlijk bedoelt wat is het nut om iemand zo te noemen?
Het gaat om respect voor elkaar en voor de kandidaten. En ik vind dat je geen respect toont richting een deelnemer op het moment dat je het over een slijmbal hebt. Of moet ik je voortaan ook maar op die manier aanspreken?
Een beetje normaal met elkaar omgaan heeft verder niet met de EO of wat dan ook te maken.
Dat heeft met normale omgangsvormen te maken.

Lees anders rustig de gedragsregels er nog eens op na.

 ::ok::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #277 Gepost op: 23-04-2005, 13:30:42 »
Mag schijnbaar niet zeggen wat ik van iemand vind op dit forum,dan houdt het op voor mij!
Ga toch net als ieder ander hier uit van wat ik zie in dat programma,daar baseer ik mijn idee over iemand op,en ja,vindt hem een geweldige slijmbal,hoef ik hem toch niet persoonlijk voor te kennen,of ben jij het zelf toevallig?Ga je nu bij iedereen dan alle persoonlijke bevindingen en benoemingen verwijderen,dan ben je mooi druk,ik vind het knap zielig,mij zie je hier niet meer!
En,dit bericht wel laten staan graag,maar je zult hem wel verwijderen omdat het niet on-topic is! ::zwaai::

Oei, dat zal ik niet doen, uithalen naar de crew!!
 ::ohno::
Ze doen hier zoveel werk!!
Dan mag je je ook wel aan de regels houden!!
(ooit zal ik bij de crew horen :D)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #278 Gepost op: 23-04-2005, 13:31:48 »
Mag schijnbaar niet zeggen wat ik van iemand vind op dit forum,dan houdt het op voor mij!
Ga toch net als ieder ander hier uit van wat ik zie in dat programma,daar baseer ik mijn idee over iemand op,en ja,vindt hem een geweldige slijmbal,hoef ik hem toch niet persoonlijk voor te kennen,of ben jij het zelf toevallig?Ga je nu bij iedereen dan alle persoonlijke bevindingen en benoemingen verwijderen,dan ben je mooi druk,ik vind het knap zielig,mij zie je hier niet meer!
En,dit bericht wel laten staan graag,maar je zult hem wel verwijderen omdat het niet on-topic is! ::zwaai::
;D
(Dat was een PE-hooligan)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #279 Gepost op: 23-04-2005, 13:33:03 »
Dit komt uit de gedragregels:

"# Respecteer iedereen. Iedereen komt hier voor de fun. Ga daarom respectvol met elkaar om en kwets niemand (dus ook geen kandidaten)."