Auteur Topic: Koppel Jeroen & Manja (nl)  (gelezen 90930 keer)

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #20 Gepost op: 8-03-2005, 10:11:12 »
Jeroen is inderdaad leuk om te zien...... Maar volgens mij is ie ook wel heel erg saai. Weet niet waarom ik dat denk, onderbuikgevoel....

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2005, 22:04:01 »
Ik vond ook Jeroen en Manja dat ietsjes meer hebben om ver te komen. sympathiek, beiden knap, en heel slim en tactisch gespeeld zonder iemand anders te kwetsen...
Bravo doen ze zo voort worden ze beslist de eindwinaars. ::)
Na hen vond ik Kriek en Nathalie wel leuk
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2005, 22:43:47 »
Jeroen is inderdaad leuk om te zien...... Maar volgens mij is ie ook wel heel erg saai. Weet niet waarom ik dat denk, onderbuikgevoel....


haha spoken like a true woman... vrouwenintuitie  8)
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #23 Gepost op: 10-03-2005, 22:42:06 »
Ik vond ook Jeroen en Manja dat ietsjes meer hebben om ver te komen. sympathiek, beiden knap, en heel slim en tactisch gespeeld zonder iemand anders te kwetsen...


HAHA, is knap zijn een vereiste om ver te komen?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #24 Gepost op: 10-03-2005, 23:29:55 »
Het is een voordeel om snel een lift te krijgen ja. ;)

Offline Tejoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • PE is leuker dan ER .. :)
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #25 Gepost op: 11-03-2005, 12:54:10 »
Interessant, vorig jaar Hans & Rani als 2 ex geliefden, nu Jeroen&Manja.

Vorig jaar trouwens ook een oudere man en een jonge dame, 2 strebers, en een mannen en vrouwenkoppel.

Ben benieuwd wat nu de selectie criteria zijn  ::tandpastasmiley::

Offline Centurion

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #26 Gepost op: 12-03-2005, 23:00:49 »

Ik vind het echt een stel achterovergevallen kakkers tot nu,mischien zijn ze dat niet maar zo komen
ze wel over.Ik zou ze eerder met die twee kakkers van vorig jaar vergelijken dan met Jetske en Elias.
Die nieuwe presentator vind ik op het eerste gezicht ook een beetje irritant om naar te kijken ik vind
Ernst Paul Hasselbach toch wat rustiger en volwassener overkomen,dat maakt het programma wat geloofwaardiger
Maar we zullen zien!!Mischien valt het allemaal wel mee en zijn ze toch niet vervelend als dat ze op het eerste gezicht overkomen  ::oink::

Offline Resa

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #27 Gepost op: 13-03-2005, 15:40:56 »
Hallo ::zwaai::

Leuk om je op tv te zien Manja, we zullen elkaar ongetwijffeld gauw een ontmoeten!

Vanavond zit ik weer voor de buis!

Groetjes van Suus

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #28 Gepost op: 13-03-2005, 21:43:40 »
Vond ze na de vorige aflevering wel veelbelovend, maar hun mentaliteit in deze aflevering was wel waardeloos zeg.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #29 Gepost op: 13-03-2005, 21:47:02 »
Vond ze na de vorige aflevering wel veelbelovend, maar hun mentaliteit in deze aflevering was wel waardeloos zeg.

Nou idd! Niet te geloven, een lift wegjatten en dat dood normaal vinden  ::ohno::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #30 Gepost op: 13-03-2005, 21:47:58 »
Ja, compleet van hun sokkel gedonderd.
 ::niet-ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #31 Gepost op: 13-03-2005, 21:50:21 »
Ik heb zelf altijd een enorm gebrek aan winning-drive dus ik verbaas me over die manier van spel spelen, ik herken het helemaal niet.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #32 Gepost op: 13-03-2005, 21:52:21 »
zin in risk?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #33 Gepost op: 13-03-2005, 21:58:05 »
Spelen het hard, hou ik op zich wel van! Maar misschien moeten ze meer gaan genieten!!
Some light in your eyes...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #34 Gepost op: 13-03-2005, 22:03:33 »
Tsja,....fair is het niet, maar is dit een spel waar uberhaupt zulke afspraken moeten gemaakt?. Je gaat voor het winnen. Ik weet niet hoe plechtig men het elkaar heeft beloofd  elkaar de lift te gunnen. Dat zien we niet. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan als Jeroen en Manja. Weg is maar weg. Stel je voor dat ik door die afspraak inderdaad zou zijn afgevallen. Nee dat zou ik mezelf echt nooit vergeven. ::ohno::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline rcjkierkels

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #35 Gepost op: 13-03-2005, 22:05:10 »
Nou idd! Niet te geloven, een lift wegjatten en dat dood normaal vinden  ::ohno::

Ik ben het helemaal met Jeroen en Manja eens. De koppels strijden immers tegen elkaar.
Gelukkig dat ze het gedaan hebben anders zaten ze misschien ook zolang vast als die andere
twee. Ik vind ze trouwens heel sympathiek en gedreven overkomen. Ik bewonder ook de tijd
en voorbereiding die ze in deze reis hebben gestoken. Ik hoop dat ze Peking Express gaab winnen!!
Na Jeroen & Manja vind ik het koppel Kriek en Nathalie het leukst. Jammer dat ze ruzie kregen
maar dat hoort er denk ik ook wel bij. Gelukkig gaat het weer beter tussen hun.  ::trots::

Jeroen en Manja zet hem op!  ::ok::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #36 Gepost op: 13-03-2005, 22:12:32 »
Tuurlijk moet je het spel spelen, maar maak dan niet zo'n afspraak.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #37 Gepost op: 13-03-2005, 22:15:26 »
Ik ben het helemaal met Jeroen en Manja eens. De koppels strijden immers tegen elkaar.
Gelukkig dat ze het gedaan hebben anders zaten ze misschien ook zolang vast als die andere
twee. Ik vind ze trouwens heel sympathiek en gedreven overkomen. Ik bewonder ook de tijd
en voorbereiding die ze in deze reis hebben gestoken. Ik hoop dat ze Peking Express gaab winnen!!
Na Jeroen & Manja vind ik het koppel Kriek en Nathalie het leukst. Jammer dat ze ruzie kregen
maar dat hoort er denk ik ook wel bij. Gelukkig gaat het weer beter tussen hun.  ::trots::

Ik Ben het ook eens met Jeroen en Manja  ::tandpastasmiley:: goed gedaan .  ::tandpastasmiley::

Jeroen en Manja zet hem op!  ::ok::

Ik vond die regeling die Rink deed dat van dat liften ook stom. Je regelt toch geen auto voor elkaar. Ik vind gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt. Wel goed gedaan dus van Jeroen EN Manja
« Laatst bewerkt op: 13-03-2005, 23:21:18 door SaNdeR. »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #38 Gepost op: 13-03-2005, 22:30:18 »
Ik vond het sowieso al naief van Rink om te denken dat iedereen zich aan zijn regeltje zou houden in een race. En mja... ik vond het er nog niet echt uitzien als dat ze het voor hun neus wegkaapten. Ze stonden sowieso al op een betere plaats, vóór dat tolding, want daar stoppen de auto's al. Rink en Jorien stonden erna, wanneer de auto's al gestopt zijn en eindelijk eens door willen rijden en niet nóg eens gaan stoppen.

Tja tijd zal uitwijzen hoe fanatiek Jeroen en Manja worden. Raar. Toen Reinier het deed stond Vlaanderen en Nederland op z'n kop. Omdat ze Reinier al niks vonden. Maar nu doet een koppel dat leuk bevonden is hetzelfde en is het plots niet meer zo heel erg... (ik weet het, ik doe er zelf ook aan mee)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #39 Gepost op: 14-03-2005, 00:08:17 »
Tuurlijk moet je het spel spelen, maar maak dan niet zo'n afspraak.

Helemaal mee eens  ::jaja::