Auteur Topic: Koppel Jeroen & Manja (nl)  (gelezen 91113 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #180 Gepost op: 17-04-2005, 22:07:53 »
Inderdaad kwam het niet onverwacht vanwege de vele spoilers deze week op dit forum. ::niet-ok:: Maar ik zat nog steeds te hopen ergens dat de spoilers allemaal niet waar waren. ::) ;D

Vorig jaar werd er gewoon tot het laatst met een klassement gewerkt. Ik vind dit sudden death persoonlijk helemaal niks. Ik denk dat dit alleen maar meer in de hand werkrt dat koppels nog minder van de omgeving kunnen genieten en nog harder het spelletje gaan spelen, anders ligt je er natuurlijk zo uit.

Nee geen gelukkige keuze wat mij betreft om de spelregels te verenaderen op deze manier.

Ik vind het echt sneu voor Jeroen & Manja alhoewel het niet mijn favoriete koppels was.
Geniet nooit met mate...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #181 Gepost op: 17-04-2005, 23:47:46 »
Dat Jeroen en Manja eruit gingen had ik niet verwacht. Da's ook het 'oneerlijke' van dat sudden death systeem. Je staat de hele tijd bovenaan en dan heb je één keer een dag dat het niet zo lekker loopt en hop je ligt eruit.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #182 Gepost op: 18-04-2005, 00:16:36 »
Jammer voor Jeroen en Manja; jullie waren niet mijn favo koppel, maar eruit is volkomen oneerlijk en onterecht  >:( ::ohno:: ::niet-ok::
Op z'n minst hadden jullie in India mee MOETEN doen, gezien de prestaties die ervoor geleverd zijn, finale had mij ook op z'n plaats geleken; vind het écht jammer voor jullie; waren ontzettend goed bezig, ook al vond ik het niet altijd even leuk, hoe er af en toe minder leuke trekjes in beeld kwamen  :-X

Hetzelfde had ik vorig jaar met Reinier en Clarinka; niet het symphatiekste paar, maar zeker wel hele goede!!  ::ok:: ::bravo::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #183 Gepost op: 18-04-2005, 00:37:14 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: toedeloe  ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #184 Gepost op: 18-04-2005, 01:00:40 »
Inderdaad kwam het niet onverwacht vanwege de vele spoilers deze week op dit forum. ::niet-ok:: Maar ik zat nog steeds te hopen ergens dat de spoilers allemaal niet waar waren. ::) ;D

Hehe, dat ken ik ::)

Ik kan me helemaal in de meningen van de meesten boven mij vinden. Ze zijn m'n favoriete koppel niet, maar aangezien ze de beste racers waren, vind ik niet dat je op 1 foutje afgestraft had moeten worden. Ze hadden uit China by far de meeste punten meegenomen en stonden al met 1,5 voet in India, toen deze stomme regel werd ingevoerd. Eerst die idiote stopvlag dat je alles en iedereen mag afvlaggen en nu dit.  ::ohno:: Bij een evenetuele volgende PE, direct weer afschaffen die regels ::niet-ok::

Jeroen en Manja, jullie hebben het goed gedaan, onterecht dat jullie naar huis moesten!

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #185 Gepost op: 18-04-2005, 09:12:19 »
Aangezien het een paar dagen geleden al nieuws was,kwam het niet zo hard aan.Was mijn favoriete koppel,en zoals iemand al zei,hoop je tegen beter weten in dat ze er toch in zouden blijven ;D
Maar wat een belachelijk iets,dat als je aan een spel mee doet,je van het ene op het andere moment zo al je gewonnen punten kwijt bent,totaal ongehoord in mijn ogen!
Nu moet ik een ander koppel zien te vinden wat mij aanspreekt,en ik kan zeggen dat ik het absoluut nog niet weet,de tijd zal het leren ;)

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #186 Gepost op: 18-04-2005, 11:01:15 »
Jeetje, het is zo wel heel onvoorspelbaar geworden wie de finale gaan halen.

Ik vind het wel best, houdt het allemaal erg spannend zo.

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #187 Gepost op: 18-04-2005, 11:07:51 »
Ik vind deze verandering in de regels ook niet echt leuk.Ik vraag me ook af waarom ze dit gedaan hebben.Jeroen en Manja waren niet mijn favorieten.Maar dit vind ik tegenover hen niet echt eerlijk.Zo wordt het een loterij wie er de finale haalt.

Offline ~~Tanja~~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #188 Gepost op: 18-04-2005, 11:56:35 »
Hahaha... ik vind het juist wel leuk dat ze het zo gedaan hebben... Nou had iedereen de zelfde kansen... Wel jammer voor Jeroen en Manja want ze hadden eigelijk geen tegenslagen maar ja, nu dus wel   ;D   Ik vond het een leuke aflevering en het houd het nu wel heel spannend... Want wie word de grote winnaar?? Ik hoop Rinck en Jorien.. (waar velen van de mensen die hier kijken het wel niet mee eens zijn)    ::joehoe::

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #189 Gepost op: 18-04-2005, 13:00:07 »
Ik denk dat dit alleen maar meer in de hand werkrt dat koppels nog minder van de omgeving kunnen genieten

Dit is toch ook geen Yorin Travel ofzo?

Dat viel me ook zo op met dat gedoe over wel of niet naar de Himalaya. Brecht die tegen haar broer liep te huilen "dit had ik zo graag samen met jou willen beleven". Nou, ga dan lekker samen op VAKANTIE. Dit is een spel met als doel zo hoog mogelijke kijkcijfers en reclame-inkomsten. (Dat is volgens mij ook de reden dat de koppels gesplitst werden. Had de belangrijkste adverteerder - een vliegmaatschappij - zowel beelden van de Himalaya als Kathmandu in de uitzending).

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #190 Gepost op: 18-04-2005, 13:41:10 »
Ik ben het helemaal met ~Tanja~ eens. Ik vond het een hele mooie aflevering en het is met deze manier van spelen ook echt spannend en misschien niet helemaal eerlijk. Ik zal wel eerlijk zijn: Ik ben blij dat ze eruit liggen. Niet omdat ze niet goed waren want dat hebben ze wel bewezen, maar gewoon omdat ik ze niet erg sympathiek vind. Helaas pindakaas!!!!!! ::rofl:: ::joehoe::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #191 Gepost op: 18-04-2005, 14:26:01 »
Iedereen dezelfde kansen... Tja, misschien is dat de reden dat ik hier afhaak: ik vind helemaal niet dat iedereen dezelfde kansen hoeft te hebben. Ik vind dat koppels die duidelijk beter liften dan andere koppels verdienen te winnen. Da's misschien simpel gedacht van me, maar ik dacht altijd dat dat het format van Peking Express was... En of een koppel me daarbij sympathiek is of niet is uiteraard volstrekt onbelangrijk. Voor mij persoonlijk misschien niet, maar wel in het algemeen. Met andere woorden: wat interesseert het mij nou dat mensen hier Manja en Jeroen niet mochten...? Moet dat me boeien?

Wat mij wel boeit is dat het spel fair en logisch gespeeld wordt, en dat de beste wint. Niet de grootste mazzelaar. Dus als een team, hoe eventueel onsympathiek ook, dat constant voorop eindigt (ook deze laatste aflevering tot 3x toe!) eruit vliegt omdat ze op het verkeerde Boeddhabeeld gokten, na een lift-etappe van krap 100 km (zodat er geen enkele ruimte was om uit te lopen), dan ligt wat mij betreft dat hele format op zijn reet.

Wat wordt de opdracht volgende week? Ontmoet ons bij een lantaarnpaal?

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #192 Gepost op: 18-04-2005, 15:43:57 »
De koppels wisten van te voren dat het klassement niet meer mee zou tellen.(bij het begin van de race door Nepal)wie als laatste kwam zou eruit vliegen.
Alle koppels moesten naar de goede boeddha zoeken(onderdeel van het spel)dus ook Jeroen & Manja.
Ze waren idd steeds de besten lifters,maar toen het erom spande niet.....jammer dan,einde oefening
Ieder koppel had eruit kunnen vliegen en gisteren waren dat Jeroen & Manja en waarom? Omdat ze gisteren de slechtste lifters waren!

behaalde resultaten in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #193 Gepost op: 18-04-2005, 16:00:58 »
en daar was (helaas) gisteren het moment dat ze eruit moesten en mania eindelijk ook es een beetje pech had. vond het een leuke aflevering gisteren en het koppel ja ieder programma heeft zo'n soort koppel. Zo goed test ?

groetjes
Thim

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #194 Gepost op: 18-04-2005, 16:08:31 »
 ::oink:: Zij waren wel de laatste van wie ik verwacht had dat ze er uit gingen (let niet zo op de spoilers  ::) )
Had ze tot nu toe steeds 2 staan in de pool als eindkandidaten  :(

Ben zelf ook niet kapot van de sudden death, hoewel ze niet mijn favo koppel waren vind ik dit toch ook niet helemaal verdient.
Vraag me dan ook af waarom spelregels volgens de productie moeten veranderen als een programma goed loopt.... enige logica ontbreekt hier bij mij  ???
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #195 Gepost op: 18-04-2005, 16:48:22 »
Met Lady C eens

Maar even wat anders, Jeroen stond in het Birstol krantje...!! Echt grappig
Some light in your eyes...

Offline Deetje10

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #196 Gepost op: 18-04-2005, 17:50:50 »
Wat ontzettend jammer dat ze er uit zijn!  Ik had graag gezien dat ze Rink en Jorien versloegen... BALEN!   :(

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #197 Gepost op: 18-04-2005, 18:20:27 »
De koppels wisten van te voren dat het klassement niet meer mee zou tellen.(bij het begin van de race door Nepal)wie als laatste kwam zou eruit vliegen.
Alle koppels moesten naar de goede boeddha zoeken(onderdeel van het spel)dus ook Jeroen & Manja.
Ze waren idd steeds de besten lifters,maar toen het erom spande niet.....jammer dan,einde oefening
Ieder koppel had eruit kunnen vliegen en gisteren waren dat Jeroen & Manja en waarom? Omdat ze gisteren de slechtste lifters waren!

behaalde resultaten in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst

Ik vind dat je de boel nu wel een beetje erg aan het simplificeren bent, Gon.
Om te beginnen doet het er natuurlijk helemaal niet toe dat ze dit van tevoren wisten: het blijft een rare regeling in een race. Hoe gaat dat eigenlijk bij Parijs-Dakar...? Het is alsof je bij het WK Voetbal zit, waar de ene club de andere inmaakt met 4-2, waarna ineens besloten wordt de wedstrijd te laten beslissen door penalty's. "Ja, maar dat werd voorafgaand aan de strafschoppen wel uitgelegd aan de voetballers..." Ja, da's fijn dan, maar ik kan me toch niet voorstellen dat er iemand zou zijn die hier een rechtvaardig gevoel bij zou houden.

Verder zijn ze nu niet afgevallen omdat ze deze aflevering niet zo best liftten. Dat is nou juist het hele punt. Ze lagen, ook nu, weer steeds voorop. Deze laatste etappe ging helemaal niet om het liften. Het ging erom juist te gokken. En dat kan best een leuk onderdeeltje zijn, maar niet als het deze gevolgen heeft. Dan zit er iets niet helemaal goed in de spelregels.
Los hiervan (want ik denk dat sommigen hierover alleen maar niet helder kunnen denken door een voor mij onbegrijpelijke antipathie tegen Manja): het gaat me ook om de rest van deze race. Althans: ik ga ervan uit dat het vanaf nu elke week zo zal gaan. En ik ben nu eenmaal niet zo dol op gokspelletjes. En ik weet zeker dat de deelnemers van tevoren niet geweten hebben dat het in een gokspelletje zou eindigen. Dat was vorig jaar n.l. ook niet zo.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2005, 18:26:43 door Starry Night »

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #198 Gepost op: 18-04-2005, 18:25:17 »
Ik ben het helemaal met Starry Night eens. Jammer dat Jeroen en Manja de dupe zijn geworden van dit gokspelletje... Als je de spelregels zó verandert dat degene die laatste finishen eruit liggen, vind ik dat je dan wel duidelijk moet maken wáár de finish is. Zo heeft iedereen gelijke kansen, nu was het meer een loterij  :-\\

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Jeroen & Manja (nl)
« Reactie #199 Gepost op: 18-04-2005, 18:35:52 »
Ik vind het opzich niet echt erg dat dit koppel eruit is, maar ik vind het eerder een rare manier hoe ze eruit zijn gegaan!

Best raar!! Eerst lagen ze helemaal voorop steed en nu liggen ze eruit omdat ze een aantal x naar een verkeerd beeld gingen, nou dat vind ik eigenlijk best raar!

Toch?

Ik vond het wel een fanatiek team en jammer dat ze er op zo'n domme manier uit moesten gaan....