Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 157389 keer)

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #200 Gepost op: 21-04-2005, 08:39:41 »
Wordt het ook nog eens een keer een Groningen topic hier,wordt er niet beter op voor mij als tukker!
Just en Brechtje wonen trouwens om de hoek hier,maar ik vind ze zo kleurloos :-\\

Ze zijn blond he.........dus niet veel kleur nee  ::rofl::

Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #201 Gepost op: 21-04-2005, 10:20:27 »
Maar Rinck en Jorien zijn toch een en al kleur. Hun kleding en Joriens haar. Geweldig toch? ::ok::

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #202 Gepost op: 21-04-2005, 10:37:19 »
haha jaja...er gaat niets boven een groningshaarkleur of wat? haha...ach ja...om nou iemand hier op zijn haar af te gaan geven dat is onzin natuurlijk, maar als er gevonden word dat J&B saai zijn of zo ben ik het daar niet mee eens....! Tenminste zo komen ze niet bij mij over op tv...bij jullie wel? Idem dito voor R&J....
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #203 Gepost op: 21-04-2005, 12:02:03 »
ze waren voor ons toch al nr 1 en 2 ::jaja::

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #204 Gepost op: 21-04-2005, 12:05:40 »
als koppel nr 1 of nr 2 ja!!!!!!!!!!!!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #205 Gepost op: 21-04-2005, 13:15:34 »
Als je bedenkt dat Jorien 19 is en aan dit programma meedoet...: ik vind dat echt hartstikke goed van haar! Moet voor haar een geweldige ervaring zijn.
Volgens mij heeft ze in het begin van het forum al een keer gereageerd op wat berichten, maar het kan best zijn dat ik het verkeerd gelezen heb.
Zou ik niet zo snel doen omdat er soms behoorlijk wat ongezouten meningen worden neergezet! Daar is niks mis mee, maar je moet dan als ex-deelnemer denk ik wel een olifantenhuid hebben!!
Zoals ik Jorien en Rinck in de afleveringen heb gezien, denk ik dat Jorien wat beter tegen kritiek kan dan Rinck.
Ze schijnen allebei nogal eigenwijs te zijn. ben benieuwd wat we daar nog van zien in de komedne afleveringen!!
Voor mij staan ze ook hoog in de ranglijst! (maar dat kan al snel als er nog maar 4 koppels over zijn  ;) )

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #206 Gepost op: 21-04-2005, 13:22:55 »
haha ja klopt ja...zitten nog 8 leuke karakters in...alleen vind de Nederlandse koppels toch wel wat leuker dan de belgische  ::jaja::
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Wella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alé, weird ui moar, Fietje "KOERLIE WOERLIE"
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #207 Gepost op: 21-04-2005, 17:37:24 »
Chapeau voor Jorien dat ze op zo'n jonge leeftijd deelneemt aan PE! Ik heb heel veel sympathie gekregen voor Rink wanneer hij zich zo over het lot van Karla bekommerde toen zij zo ziek was in het gebergte. 
Ze hebben een heel speciale band.  Ik zou het mezelf niet echt zien doen met mijn vader.

Offline vaderTinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het vrij intelligente duo!!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #208 Gepost op: 21-04-2005, 18:16:28 »
Rink en Jorien blijven mijn favoriet!!
Zoals vader en dochter zeer positief met elkaar omgaan en een positieve inbreng brengen aan Peking Express, geweldig!!
Ondanks rode vlaggen, vele hindernissen, zware opgaves/keuzes, toch nog het geslepende duo Manja en Jeroen voor te blijven in de laatste rit door Nepal.
"Handtekening?? Maar je kunt hier toch niet tekenen!!"-Saco

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #209 Gepost op: 23-04-2005, 11:27:48 »
Rink en Jorien blijven mijn favoriet!!
Zoals vader en dochter zeer positief met elkaar omgaan en een positieve inbreng brengen aan Peking Express, geweldig!!
Ondanks rode vlaggen, vele hindernissen, zware opgaves/keuzes, toch nog het geslepende duo Manja en Jeroen voor te blijven in de laatste rit door Nepal.

Ben ik het mee eens maar ze zijn zeker niet mijn Favouriet maar ze hebben veel te voorduren gehad en toch blijven ze positief geweldig petje af!  ::ok::

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #210 Gepost op: 23-04-2005, 12:10:23 »
Nog 1 nachtje slapen..........

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #211 Gepost op: 23-04-2005, 15:29:16 »
Rink en Jorien blijven mijn favoriet!!
Zoals vader en dochter zeer positief met elkaar omgaan en een positieve inbreng brengen aan Peking Express, geweldig!!
Ondanks rode vlaggen, vele hindernissen, zware opgaves/keuzes, toch nog het geslepende duo Manja en Jeroen voor te blijven in de laatste rit door Nepal.

Laat ik voorop stellen dat ik niets tegen Rinck en Jorien heb, integendeel. Ik vind ze best sympathiek (voor zover ik op basis van wat mij in hapklare brokken op tv wordt voorgeschoteld kan beoordelen ;) )

Ik vind het knap van Jorien idd dat ze op toch vrij jonge leeftijd zo sterk in haar schoenen staat en heel goed ziet wat bepaalde elementen kunnen doen (beter inziet dan vader Rinck af en toe trouwens). Zoals ze bijv koos voor Sofie en niet voor Brechtje of Manja. In zekere zin een egocentrische keuze maar in een race moet je er nu eenmaal je kop bijhouden en op moment dat je zelf al teleurgesteld bent over iets wil je niet nog ook daaraan energie verliezen. Dat geeft mij de indruk dat ze heel erg goed weet hoe het spel in elkaar zit, en welke afwegingen er soms gemaakt moet worden.

Daarentegen ben ik er niet altijd van overtuigd dat Rinck dit ook altijd beseft. Soms gaat hij teveel op in de omgeving, of laat zich tezeer erdoor beïnvloeden, en in combinatie met lichte zelfgenoegzaamheid, een 'het komt wel goed' houding en een zekere naiviteit zie je toch dat dit op bepaalde vlakken kostbare tijd en energie kost.
10 maal lopen in het stenen woud- hoewel ze uiteraard daar beiden een bijdrage aan hadden- is niet erg effectief te noemen. Je kan zeggen dat bepaalde vragen je niet liggen maar dan is het wel frappant dat alle anderen zoveel eerder klaar waren.
Ook bij de vlag legden ze zonder meer hun lot in handen van anderen (wat ook nogal een zware druk was overigens voor die anderen), namen aan dat het wel goed zou komen en dat niemand zoveel geld zou op kunnen hoesten ondanks dat er verkondigd werd dat Roos extra geld zou geven aan de eerst gearriveerden (of dit nu al van te voren onderdeel van het spel was of ter plaatse bedacht werd door de regie wil ik in het midden laten ;) )

M.a.w. soms spelen ze het spel idd slim (net als alle anderen op hun manier trouwens) maar er zijn ook echt momenten dat ik ze veel te gezapig en 'makkelijk' vind reageren.Het is prima als je voor jezelf die keuze maakt om te genieten, maar minder ok vind ik het als je het in handen van anderen legt - een behoorlijk hoge druk in geval van Just en Brechtje- en dan maar besluit het zelf rustig aan te gaan doen. Het is frappant dat ze tot nu toe elke keer er bijna uitliggen maar telkens toch weer blijven- ze hebben dus veel geluk ook. But even with the luckiest luck is bound to run out eventually. Dus zullen ze mi de laatste etappes sws wat scherper moeten spelen nog (überhaupt al gezien de 'sudden death' situatie), en wat minder er zomaar op vertrouwen dat het wel ok komt, omdat het altijd nog ok is gekomen.Ik vraag me ook wel af waarop dit gebaseerd is, dat vertrouwen. Misschien een idee van, als wij goed zijn voor de elementen, zullen de elementen goed zijn voor ons oid? (Good karma ??? ;D ) Ok in stress en te weinig relativering/ genieten (S&S en J&M) zit zeker ook niet de oplossing maar ik vind R&J af en toe iets te gezapig wat ze uiteindelijk wel duur kan komen te staan als ze niet oppassen (staat me een scène van vorig jaar voor de geest waar Jeske en Elias even gingen rusten en zonnen oid, en voorbij geracet werden met uiteindelijk fatale consequenties..).
Op zich kan positivisme natuurlijk geen kwaad - en vader & dochter doen het wel goed, vullen elkaar in karakter goed aan- maar als het verzandt in een vorm van struisvogelpolitiek en blind vertrouwen brengt je dat uiteindelijk niet bij de eindstreep in Bombay   ::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline kaakie

  • Forumlid
Re: Koppel Rinck & Jorien (nl)
« Reactie #212 Gepost op: 24-04-2005, 21:12:46 »
Ik vind het wel knap dat hun zo samen gaan! Jorien is nog hardstikke jong, ik zou er echt gek van worden met mijn vader denk ik! Maar ik vind het wel cool dat ze meedoen als vader en dochter :)
hallo dat si egt wel treu ik vin jorien en rink ook niej egt bij elkaar passen als reizers

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #213 Gepost op: 24-04-2005, 21:23:59 »
 ::rofl:: Hij is echt super grappig vandaag die rink!  ::jaja::

Offline Jolandag

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #214 Gepost op: 24-04-2005, 21:41:16 »
Hallo Allemaal,

Ik vind de stellen die over zijn heel super met elkaar omgaan  ::love:: ze gaan ervoor om te winnen en gelukkig niet om elkaar te kwetsen wat we al vaker gezien hebben  ::oink::

 ::joehoe::
Jolandag

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #215 Gepost op: 24-04-2005, 21:48:23 »
Toch viel het me zo tegen van Rinck in het begin van deze uitzending. Hij die respect in het omgaan met de plaatselijke bevolking zo vaak in zijn mond heeft gehad en nu zo tekeer ging. Dat vind ik zo in tegenspraak en bevestigt voor mij steeds weer dat Rinck 2 kanten heeft. Dat hebben we allemaal, maar er is iets waar ik instinctmatig steeds tegen aan loop bij hem. Sorry Rinck... :-\\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #216 Gepost op: 24-04-2005, 21:53:57 »
Toch viel het me zo tegen van Rinck in het begin van deze uitzending. Hij die respect in het omgaan met de plaatselijke bevolking zo vaak in zijn mond heeft gehad en nu zo tekeer ging. Dat vind ik zo in tegenspraak en bevestigt voor mij steeds weer dat Rinck 2 kanten heeft. Dat hebben we allemaal, maar er is iets waar ik instinctmatig steeds tegen aan loop bij hem. Sorry Rinck... :-\\

Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik die beelden zag. Toch kan ik me wel voorstellen dat het echt behoorlijk op je zenuwen werkt in eerste instantie en vermoeidheid zal best een rol spelen ook (deed het bij iedereen wel een beetje) - maar om je nou meteen mi enigszins respectloos over die muziek uit te laten  ::ohno:: . Toch vallen me bepaalde licht egocentrische trekjes ook op (Op mijn verjaardag wil ik luxe slapen, is de race toch minder belangrijk he Pien waardoor ze weer een omweg maken.. ? Waarop Jorien wijselijk zwijgt ;) )

Dus ja ik ben het met je eens Mapel, hoewel ik op zich niet echt moeite met hem heb is er zeker iets 'dubbels' aan zijn gedrag dat niet lekker zit toch  :-\\
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #217 Gepost op: 24-04-2005, 22:52:39 »
Daat ben ik helemaal met je eens. Rinck en Jorien zijn en blijven wel mijn favorieten, maar Rinck heeft vandaag ook zijn andere kant laten zien.
Volgende week weer gewoon Rinck? ::zwaai::

Offline Ravenamp

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #218 Gepost op: 24-04-2005, 23:01:46 »
Vind dat een uitlating die nergens op slaat, wat is er nou erg aan het feit dat Rink even aan die kerel vraagt of het wat zachter mag? Die kerel kan ook "nee" zeggen hoor :) Rink en Jorien zijn gewoon zichzelf en doen zich tenminste niet anders voor dan ze zijn. Tuurlijk slaat de vermoeidheid en misschien heimwee wel eens toe, wat resulteerd in "vervelend" gedrag. (Vooral tijdens een verjaardag die je anders toch in huiselijke kring met vrienden en familie doorbrengt.) Maar dat geldt voor elk koppel natuurlijk.

Helaas zijn er meer mensen die Rink en Jorien niet zo mogen, met name de mensen die voor Jeroen en Manja waren. Vind het een beetje kinderachtig om daar zo drastisch op te reageren in een topic die bedoelt is voor Rink en Jorien. (Ik zag zelfs ergens het woord "haat") 
Maar zo kan ik ook beginnen hoor: Ik vind (of vond) Manja een bitch zonder gevoel voor humor en begrip voor de medemens. Geen wonder dat ze EX van Jeroen is, als ik Jeroen was zou ik ook m'n leven niet met dat trutje willen slijten. Helemaal dat lachje van haar kan ik niet uitstaan...
Maarja, ook dit is maar wat ik van TV zie natuurlijk...


Het is een game, en ik vind dat een game niet zo serieus gespeelt moet worden als manja dat wou. Het is wel jammer voor Jeroen, want dat leek me toch best wel een leuke gozer.

Ik vind overigens alle koppels die nu over zijn wel leuk. Maar als ras-echte Groningen ligt mijn voorkeur natuurlijk toch bij Rink en Jorien :)
« Laatst bewerkt op: 24-04-2005, 23:11:19 door Ravenamp »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #219 Gepost op: 25-04-2005, 00:13:13 »
Rink was een beetje raar bezig met die muziek idd, laat die man toch, het is toch zijn vrachtauto? Ze gingen snel, maar net niet snel genoeg, maar ik vind t leuk voor Krieke en Nathalie dat ze een amulet hebben, dat verdienen ze, want R&J hebben er al 2!