Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156874 keer)

Offline suske76

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #320 Gepost op: 9-05-2005, 19:57:34 »
Ben er van overtuigd dat Rink goede kanten moet hebben, alleen hij verbergt ze zo goed. Elias was daar inderdaad wat duidelijker in. Toch valt het mij wel op dat ze allebei lang iedereen op hun hand hebben, met clubjes bezig zijn en dan totaal hun kalmte verliezen, waarschijnlijk door het overweldigende en uitputtende van het geheel.

Hopelijk hebben JR de volgende aflevering inmiddels geleerd hoe je Indiërs op afstand houdt of afpooiert. Ik ben gespanne aan het afwachten

ps ik zie net dat ik morgen een jaar forum lid ga zijn van de PE site, ik ga een kleine fuif gaan geven denk ik  ;D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #321 Gepost op: 9-05-2005, 20:46:14 »
ps ik zie net dat ik morgen een jaar forum lid ga zijn van de PE site, ik ga een kleine fuif gaan geven denk ik  ;D

[offtopic]Gefeliciteerd suske!!! Dat er maar vele jaren mogen volgen!!! ::bravo:: ::bravo::[/offtopic]
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #322 Gepost op: 9-05-2005, 21:58:49 »
Omdat Rink een aantal keren wat fout heeft gezegt/gedaan, wordt hij bij elke opmerking of ding dat hij doet over een en dezelfde slechte kam geschoren... vind ik een beetje laag eigenlijk...
Ik vind dat nogal over the top, als het naar aanleiding is van de typering "Rink zoekt bij anderen overal iets achter, terwijl hij niet stil staat bij wat hij zelf zegt." Dat is toch gewoon een constatering? Een typering gebaseerd op een beeld wat Rink zelf oproept uitzending na uitzending.
Ik ben benieuwd hoe en van jullie had gereageerd als je twee keer een punt op je neus krijgt van een ander...
Ik vond het jammer en ook wel kinderachtig dat Kriek (en Nathalie in zijn kielzog) dat deed. Het was juist een ideaal moment om eroverheen te stappen en te zeggen: "Luister, IK sta hierboven." Helaas staat Kriek er dus niet boven. Maar... waarboven? Boven het feit dat hij verschrikkelijk vijandig bejegend is vanaf het moment dat hij niet meer deed dan Rink en Jorien uitkiezen voor de omweg. De agressie die dat bij Rink teweeg bracht, was volstrekt niet gerechtvaardigd. Agressie sorteert altijd negatief effect. Het maakt mensen  bang, of boos. Het zet ze met de hakken in het zand. Dat is wat hier gebeurde: Kriek staat (helaas) met zijn hakken in het zand. Maar dat heeft Rink dus helemaal op zijn eentje ("Opgerotski") teweeg gebracht. Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten. En daar moet je dan wel tegen kunnen. En hopelijk leert hij ervan, zeker nu hij de beelden terug ziet.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2005, 22:01:26 door Starry Night »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #323 Gepost op: 9-05-2005, 22:28:15 »
Nou ik denk niet dat Krieke geheel uit rancune heeft gehandeld hier hoor. Rink en Jorien zijn zijn grote rivalen, dus hij moet ze wel die time out geven. Je zag toch dat K&N maar net op tijd eerder binnen kwamen dan R&J. Dus strategisch was het ook een juiste beslissing van Krieke om R&J die 20 minuten rust te gunnen  :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #324 Gepost op: 10-05-2005, 11:33:44 »
Dus strategisch was het ook een juiste beslissing van Krieke om R&J die 20 minuten rust te gunnen  :P
Zeker weten, Krieke wist dat Rinck iets had gedaan met dieren.

Maar wat dan nog, als je één koppel van de twee moet aanwijzen voor een omweg/straftijd, dan kies je toch het koppel wat jou het minst ligt. Niets menselijks is ons vreemd. En daarbij, Rinck moet niet zo dramatisch schijnheilig doen, hij had ook Krieke en Natalie gekozen. En hij heeft het er toch naar gemaakt met zijn BBQ-pact.

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #325 Gepost op: 10-05-2005, 17:11:02 »
het is Rink hoor niet Rinck. Waar zegt iedereen hier allemaal Rinck ipv Rink ???, op TV staat gewoon Rink de hele tijd
Hij komt uit het noorden en daar schrijven we graag een beetje chic.
(grapje hoor)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #326 Gepost op: 10-05-2005, 20:22:48 »
het is Rink hoor niet Rinck. Waar zegt iedereen hier allemaal Rinck ipv Rink ???, op TV staat gewoon Rink de hele tijd

Nou volgens mij is het wel degelijk Rinck hoor. :P Ik heb hier een artikeltje liggen dat Rinck naar een medewerker van SBS heeft gestuurd en dat weer naar mij gestuurd is. Dat is ondertekend met Rinck. en ik neem aan dat Rinck zelf wel weet hoe hij zijn naam schrijft. ;)
Waarom hij in de serie steeds Rink wordt genoemd, is mij ook een raadsel. ???
Geniet nooit met mate...

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #327 Gepost op: 11-05-2005, 08:19:33 »
Ach ja, op de tv maken ze ook wel eens een foutje. Hebben wij het toch al die tijd goed gehad. Gewoon chic, zoals Carol al grapte. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline PekingExpressFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die Another Day :)
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #328 Gepost op: 15-05-2005, 19:18:50 »
Ik hoop dat Rink en Jorien winnen, alleen al omdat ze vader en dochter zijn, wat niet altijd even goed gaat bij sommige gezinnen.

Het is knap dat ze hier aan meedoen, misschien iets voor mijn vader en mij ::rofl:: ::tandpastasmiley::

Ik hoop dat ze winnen !
Peking Express !

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #329 Gepost op: 15-05-2005, 21:36:24 »
doei
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #330 Gepost op: 15-05-2005, 21:45:56 »
Ik hoop dat Rink en Jorien winnen, alleen al omdat ze vader en dochter zijn, wat niet altijd even goed gaat bij sommige gezinnen.

Het is knap dat ze hier aan meedoen, misschien iets voor mijn vader en mij ::rofl:: ::tandpastasmiley::

Ik hoop dat ze winnen !

Op zich dat van dochter en vader is wel zo! maar ik vind Rink een beetje te arrogant en te macho van och dat lukt wel enz! Ik vond ook eigen schuld met dat zout! geweldig!

Ik had het jorien gegund, rink minder...
Some light in your eyes...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #331 Gepost op: 15-05-2005, 21:52:24 »
Ik had het jorien gegund, rink minder...
Idd, mee eens... maar het is nou eenmaal een koppel. Rink denkt teveel dat alles wel lukt en wel goed komt... Maar meermaals is bewezen dat hij beter af en toe naar Jorien had kunnen luisteren! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #332 Gepost op: 15-05-2005, 22:13:39 »
 ::joehoe::  ::zwaai:: ::joehoe::  ::zwaai:: ::joehoe::  ::zwaai:: ::joehoe::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #333 Gepost op: 15-05-2005, 22:32:55 »
ut blijft grappig om te zien hoe ze dingen soms veranderen om de kijker een leuke mening te geven  ::tandpastasmiley:: ik zal niks zeggen  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
die regie heeft het heel slim aan gepakt om soms dingen op die manier te knippen of op te nemen


Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #334 Gepost op: 15-05-2005, 23:30:14 »
Wow, m'n eerste post hier op pe.org ;) .

Ik ben blij dat Rink en Jorien eruit zijn. Wat zaten wij ons hier thuis op te vreten om die man zeg!! Jorien was best aardig, niets mis mee natuurlijk  :) . Alleen die Rink! Misschien komt het omdat wij voor Manja en Jeroen waren en nu voor Nathalie en Krieke, dat we hem daarom niet mogen, maar wat een bal.

 ::zwaai::

EDIT: Ik zie nu dat ene Thimmie hier meeleest :) . Sorry voor mijn mening dan, maar zo komt het ontzettend over hier in de huiskamer. Heel jammer als ze het verkeerd/anders hebben geknipt, maar we hebben echt ons op zitten vreten hoor.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2005, 23:34:00 door Annuh »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #335 Gepost op: 16-05-2005, 00:04:26 »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #336 Gepost op: 16-05-2005, 00:39:39 »
ut blijft grappig om te zien hoe ze dingen soms veranderen om de kijker een leuke mening te geven  ::tandpastasmiley:: ik zal niks zeggen  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
die regie heeft het heel slim aan gepakt om soms dingen op die manier te knippen of op te nemen
Nou... Vertel maar wel eigenlijk. Heb je een reden om niet prijs te geven wat er dan veranderd is?

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #337 Gepost op: 16-05-2005, 09:52:50 »
echt geloof me nou maar zoals jullie het nu zien is het dan een stuk leuker

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #338 Gepost op: 16-05-2005, 10:31:33 »
echt geloof me nou maar zoals jullie het nu zien is het dan een stuk leuker
Als je echt inside information hebt, dan vind ik dat persoonlijk toch heus leuker, hoor. Ergens schreef je dat Kriek en Nathalie je vader en je zus van de bus gegooid hebben. Is daar iets gebeurd dat we niet gezien hebben dan? Want op tv leek het alsof ze gewoon achterin bleven zitten.

Offline Zinzi

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #339 Gepost op: 16-05-2005, 13:16:37 »
Ik ben blij dat Rink eruit ligt.
Wat een arrogante achterbaks figuur is dat.
De 2 koppels dioe over zijn gun ik beide de winst ::pinokkio:: ::zwaai::