Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156877 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #280 Gepost op: 3-05-2005, 10:23:19 »
Het hoort allemaal bij het spel, dat snap ik ook wel
Nou, wat jij opsomt hoort toch niet bij het spel? Kijk, een lift wegkapen voor iemands neus, dat hoort bij het spel als je het op die manier wilt spelen. Maar iemand wegjagen van een lift die hij zelf geregeld heeft, en dan ook nog eens 'OPGEROTSKI' naroepen, dat hoort toch niet bij het spel? En zijn gezeur tegen Brechtje over hun gemiste bezoek aan de Taj Mahal, dat hoort volgens mij ook niet bij het spel.

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #281 Gepost op: 3-05-2005, 11:38:17 »
Nou Rinck, ze zetten je wel mooi neer op t.v.! :o
Je zorgt in ieder geval voor de nodige reacties als je dit forum bekijkt.
Inderdaad wel wat flauw zoals je op Just en Brechtje reageerde en op Krieke en Nathalie.
Maar ja zoals we al eerder zeiden, de regie kan het met plakken en knippen uit zijn verband halen.Maar het blijven toch woorden uit jouw mond,dat veranderen ze niet neem ik aan. ::oink::
We zijn weer benieuwd naar de volgende aflevering.
Jullie zelf waarschijnlijk ook wel.
Ad, Ingrid en Timo.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #282 Gepost op: 3-05-2005, 12:02:55 »
Inderdaad wel wat flauw zoals je op Just en Brechtje reageerde en op Krieke en Nathalie.
Maar ja zoals we al eerder zeiden, de regie kan het met plakken en knippen uit zijn verband halen.Maar het blijven toch woorden uit jouw mond,dat veranderen ze niet neem ik aan. ::oink::
Kijk, lees hierboven de eerste kritiek van de Rinck-fanclub. Hun positieve geluid daalt ook per aflevering. Zouden ze dan toch eindelijk gaan inzien dat ......

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #283 Gepost op: 3-05-2005, 12:38:31 »
Starry Night ik ben het helemaal met je eens hoor. En hAgAr ik moet eerlijk bekennen ::)
Ik ben een R en J fan maar mijn positieve gevoel dat ik bij hen had slaat langzaam toch een beetje naar de negatieve kant. Jammer voor Jorien. :-\\

Offline yuro

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #284 Gepost op: 3-05-2005, 18:29:18 »
Alle reacties lezend moet ik toch denken aan de woorden van, door velen van jullie verguisde Manja, die openlijk sprak over het kinderachtige gedrag van Rink (middelvinger) en 'Rinkmiegel' (hoe je dat dan ook schrijft). Toen werd haar door Rink verweten dat ze niet voldoende 'genoot' van de omgeving en over lijken zou gaan. De pot verwijt de ketel tot die zwart ziet. Manja gaf tenminste openlijk aan dat ze wilde winnen en daarvoor wilde racen. Zij heeft ook al erg snel doorgehad dat Rink niet te vertrouwen was en dat kan je van veel andere koppels niet zeggen: die hebben later van Rink het mes in de rug gekregen. Rink bedondert de andere koppels, terwijl hij dat andere (les Jeroen en Manja) voortdurend verwijt. Van Rink kun je gerust zeggen dat hij niet fair speelt (groot verschil tussen woord en gedrag), iets dat geen enkel ander koppel te verwijten is. Rink is gewoon achterbaks dat hij zogenaamd geniet van alles wat er gebeurt, maar ondertussen echt over lijken gaat en geen grijntje respect meer over heeft voor zijn omgeving. Misschien is het ook wel gewoon slimme strategie van hem, hoewel ik hem toch niet echt heb kunnen betrappen op slimme opmerkingen etc. Afvoeren maar die Bagwan!

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #285 Gepost op: 3-05-2005, 21:54:39 »
Ik ben behoorlijk teleurgesteld geraakt in dit koppel na het zien van de 9e aflevering en dan met name het gedrag van Rinck.
De heftigste momenten zijn natuurlijk wel weer in deze aflevering naar voren gekomen, dus ik kan me voorstellen dat sommige uitspraken van Rinck hierdoor uit hun verband worden gerukt. Zoals al veeeeeel eerder in dit topic (en daaraan gekoppeld het topic van Jeroen en Manja!!) uitvoerig is besproken, gaat het hier (lees: de uitspraken en het gedrag van Rinck tegenover andere koppels) om momentopnames en reacties (op reacties??).
Wij thuis zien niet alles van wat er onder andere in de omgeving van de Taj Mahal is gebeurd qua conversatie tussen Rinck, Jorien, Just en Brechtje.

Maar dat neemt niet weg dat ik enigzins teleurgesteld ben geraakt in Rinck!
Ik vond het op z'n zachtst gezegd zeer eigenaardig gedrag wat hij heeft getoond in aflevering 9. Heel anders dan hij tot nu toe heeft laten zien.
Speelt hij een spelletje met iedereen, met de camera's, spelen de camera's een spelletje met hem??

Hoe dan ook, ik hoop dat het niet uit de hand gaat lopen met hem in een volgende aflevering. Stoken tijdens het liften mag, lijkt mij juist geoorloofd in zo'n spel en zeker in zo'n eliminatie-etappe!
Slim en sluw tegelijkertijd dat hij voor hem en Jorien die wagen had geregeld vanaf het punt dat Krieke en Natalie een andere kant op gingen!!!
Maar niet erg netjes dat hij het er bij Just en Brechtje nog eens inwreef dat zij een foute keuze hadden gemaakt door niet de Taj Mahal te bekijken.
Ik ben erg benieuwd hoe de ontwikkelingen zullen gaan in de volgende aflevering.

Offline Mar10

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #286 Gepost op: 5-05-2005, 10:34:23 »
Tja, jammer. Die Rink. Sneu vooral. ::schaam:: Dat je op die leeftijd blijkbaar toch nog het pestgedrag van een kind moet inzetten om aandacht te krijgen. Jorien gedraagt zich volwassener dan haar papa. Ik vind 't erg stoer dat ze als vader en dochter aan deze race meedoen, ik vind het alleen erg jammer dat Rink met flauwe klets probeert andere duo's de grond in te drukken. Een teken van zwakte! Volgens mij heeft hij dat helemaal niet nodig.

Offline kili

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #287 Gepost op: 5-05-2005, 11:10:08 »
Tja die Rink is echt kinderachtig! Zijn dochter is een stuk volwassener!
Jammer dat ze alweer door de oog van de naald zijn gekropen...
Typisch dat dit jaar de beste afvallen, daardoor is de spanning iets minder, jammer...

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #288 Gepost op: 7-05-2005, 11:43:43 »
Rinck en Jorien. Fijn dat jullie noog mee doen. Toch hoop ik morgen andere beelden te zien dan vorige week. Daar reken ik ook op.
Ik blijf jullie steunen, gewoon thuis op de bank.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #289 Gepost op: 7-05-2005, 17:58:49 »

Morgen gaat er jammer genoeg niemand uit, ik hoop zo dat die Rinck er de volgende week uitvliegt, hij verdient het echt niet om te winnen. Het is gewoon een onsymphatieke boerenkinkel, met z'n rot opmerkingen tegen Just en Brechtje.
Die Rinck doet me denken aan die Reinier van de vorige PE. Zijn vrouw Clarinca was ook de beroertste niet maar die Reinier ging ook over lijken, schoot iedereen onder zijn duiven, schold, was brutaal tegen de mensen, net als Rinck zich nu gedraagt.
Ik hoop echt dat Rinck zijn takken thuis krijgt, en dat Krieke en Natalie winnen, of Karla en Sophie, die twee koppels gun ik het van harte. IK was ook zo blij bij de vorige PE dat die Reinier niet won, hoop dat dit met die Rinck ook gebeurt, jammer voor Jorien, maar helaas. ::niet-ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #290 Gepost op: 7-05-2005, 18:04:35 »
Rink en Jorien gaan winnen... Met zoveel mazzel als hun kan het niet missen

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #291 Gepost op: 7-05-2005, 18:57:41 »
Als ze weer mijn favo's willen worden moeten ze het anders doen dan vorige week. Ik vind wel dat ze het spel goed spelen maar alles erom heen vind ik van Rinck erg kinderachtig. Ik hoop echt weer de ""oude" Rinck terug te zien :o

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #292 Gepost op: 7-05-2005, 21:12:18 »
Als ze weer mijn favo's willen worden moeten ze het anders doen dan vorige week. Ik vind wel dat ze het spel goed spelen maar alles erom heen vind ik van Rinck erg kinderachtig. Ik hoop echt weer de ""oude" Rinck terug te zien :o
het is Rink hoor niet Rinck. Waar zegt iedereen hier allemaal Rinck ipv Rink ???, op TV staat gewoon Rink de hele tijd

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #293 Gepost op: 7-05-2005, 22:11:29 »
het is Rink hoor niet Rinck. Waar zegt iedereen hier allemaal Rinck ipv Rink ???, op TV staat gewoon Rink de hele tijd
Ja, en in een artikel van wat hij had geschreven stond Rinck... dus er is nogal wat twijfel... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Bryan

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #294 Gepost op: 8-05-2005, 16:45:31 »
Van mij mag dit koppel naar huis.

Steeds maar een na laatste/laatste en met veel geluk toch in het spel.
Als je PE wint met zo veel geluk is het gewoon niet waard :/.
En die Rink mag nou eens een keertje minder commentaar op andere mensen geven en hij is zo hebzuchtig.
Jorien is wat meer fanatieker

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #295 Gepost op: 8-05-2005, 19:03:54 »
En zo komt de aap uit de spreekwoordelijke mouw. Had ik toch gelijk in het begin... Lekkere jongen die nu nog fan is van R&J...  ::niet-ok::

P.s. Perfect verwoord op pagina 13 door Gerard. Plaatsvervangende schaamte... dat heb ik bij die knakker.  :-[
« Laatst bewerkt op: 8-05-2005, 19:08:57 door Harregarre »
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #296 Gepost op: 8-05-2005, 21:48:59 »
En zo komt de aap uit de spreekwoordelijke mouw. Had ik toch gelijk in het begin... Lekkere jongen die nu nog fan is van R&J...  ::niet-ok::

P.s. Perfect verwoord op pagina 13 door Gerard. Plaatsvervangende schaamte... dat heb ik bij die knakker.  :-[

 ::zwaai:: dan sta ik alleen, ik ben nog steeds R&J fan  ::jaja::

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #297 Gepost op: 8-05-2005, 22:23:03 »
Ik vind het een beetje jammer dat R&J alleen nog maar per bus lijken te reizen, i.p.v. een échte lift te regelen  :-\\ Nou is per bus reizen ook een manier om bij de eindstreep te geraken, maar ik vind dat ze nu toch wel een beetje misbruik beginnen te maken van de goedheid van de Indiërs. Voor mij zit er wel verschil in of je bij iemand instapt die toch al dezelfde kant op moet, of dat je in een bus stapt en zielig gaat lopen doen zodat iemand kaartjes voor je betaalt. En ze lijken er nog trots op ook, gezien de uitspraak van Jorien: 'Nog geen twee minuten in deze bus en alweer iemand die kaartjes voor ons koopt!'
Nee, van mij mag dit koppel echt afvallen volgende aflevering. Imo hebben zij het minst 'recht' op een finaleplaats.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #298 Gepost op: 8-05-2005, 23:02:34 »
Ik vind het een beetje jammer dat R&J alleen nog maar per bus lijken te reizen, i.p.v. een échte lift te regelen  :-\\ Nou is per bus reizen ook een manier om bij de eindstreep te geraken, maar ik vind dat ze nu toch wel een beetje misbruik beginnen te maken van de goedheid van de Indiërs. Voor mij zit er wel verschil in of je bij iemand instapt die toch al dezelfde kant op moet, of dat je in een bus stapt en zielig gaat lopen doen zodat iemand kaartjes voor je betaalt. En ze lijken er nog trots op ook, gezien de uitspraak van Jorien: 'Nog geen twee minuten in deze bus en alweer iemand die kaartjes voor ons koopt!'
Nee, van mij mag dit koppel echt afvallen volgende aflevering. Imo hebben zij het minst 'recht' op een finaleplaats.
Juist ja.  ::jaja:: ::jaja::

Voor Jorien krijg echter steeds meer respect. Pa is grammig en danig uit zijn hum omdat hij voor de tweede keer een straf krijgt opgelegd van Krieke. (zo is het spel Rink, jij zou in Kriekes plaats precies het zelfde gedaan hebben) en Jorien gaat de mensen bij hem uit de buurt houden zodat meneer een beetje kan 'bijkomen'. Nou sorry hoor....  ::ohno:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lieky

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #299 Gepost op: 8-05-2005, 23:31:14 »
Bah bah bah!  ::niet-ok::
Heb geen goed woord over voor dit koppel. Rink gaf zelf aan dat hij met het 'barbeque-groepje' (ik kan het niet omschrijven, maar walg van de manier waarop hij dat uitsprak) over wilde blijven en vindt het vervolgens gek dat Krieke en Nathalie hem tot twee keer toe nadeel bezorgen! Rink zoekt bij anderen overal iets achter, terwijl hij niet stil staat bij wat hij zelf zegt. Het is toch gewoon slim van K & N. Denk dat zij het juist hebben ingeschat dat R & J -helaas- de grootste concurrenten voor hen zijn. Dat blijkt wel uit hoe die andere twee daar op een gegeven moment lachend chips aten. En dan die gezichten van R & J toen ze even niet direct een slaapplaats hadden. Dat ze zelf gaan zitten en het de bevolking laten oplossen. En ze krijgen nog alles voor elkaar ook. :-\\