Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156876 keer)

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #160 Gepost op: 18-04-2005, 19:56:32 »
Weer een R&J-aanhanger/ster

De kans dat er R & J aanhanger /ster aanwezig zijn op een topic dat koppel Rink & Jorien heet is vrij groot,de volgende keer kun je hem misschien beter overslaan,dan heb je er ook geen last van ::zwaai::

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #161 Gepost op: 18-04-2005, 20:00:03 »
hear, hear!  ;D
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #162 Gepost op: 18-04-2005, 20:01:34 »
De kans dat er R & J aanhanger /ster aanwezig zijn op een topic dat koppel Rink & Jorien heet is vrij groot,de volgende keer kun je hem misschien beter overslaan,dan heb je er ook geen last van ::zwaai::

Dat is al de 3e keer deze week dat een forummer mij stil krijgt!!!  ::niet-ok::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #163 Gepost op: 18-04-2005, 21:13:31 »
Als je sociaal bent zoals Just en Brechtje en Rinck en Jorien en Karla en Sophie dan kun je afspraken maken en dan weet je ook dat de ander zich daar aan houd. Manja en Jeroen zouden ook NA Steven en Sophie aan komen maar met zulke mensen kun je geen afspraken maken die zijn alleen maar voor zichzelf aan het spelen.
Thim, je mag trots zijn op je zus en pa
Hebben Manja en Jeroen verklaard dat ze na Steven en Sophie binnen zouden komen? Dat kan ik me niet herinneren, hoor. Volgens mij hebben ze alleen beloofd hen zoveel mogelijk te helpen door bepaalde mensen af te vlaggen. En dat hebben ze gedaan.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #164 Gepost op: 18-04-2005, 21:19:38 »
Hiet ben ik het niet mee eens! ze zijn misschien wat minder geliefd soms, maar het is in mijn ogen het enige koppel dat ook echt geniet van het racen. Rink geniet van de omgeving, Integenstelling van andere koppels.

Is dat zo...? Ik zie andere koppels anders ook met volle teugen genieten en het landschap bejubelen, alsmede de gastvrijheid en vriendelijkheid van de mensen. Het enige verschil is volgens mij dat Rink het iets bombastischer doet, met meer gevoel voor pathetiek. Maar ik krijg absoluut niet de indruk dat er koppels zijn die geen oog hebben voor de schoonheid van hun omgeving.

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #165 Gepost op: 19-04-2005, 08:34:18 »
De kans dat er R & J aanhanger /ster aanwezig zijn op een topic dat koppel Rink & Jorien heet is vrij groot,de volgende keer kun je hem misschien beter overslaan,dan heb je er ook geen last van ::zwaai::

Hopen maar dat we ze binnenkort kunnen uitzwaaien,dan zullen we(de Rink en Jorien Haters)hier massaal aanwezig zijn ::zwaai::

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #166 Gepost op: 19-04-2005, 10:49:16 »
Ach..zit niet zo te zeiken op hun.... Toch niets mooiers als vader/dochter zo door de wereld te reizen in spannend avontuur...vind het juist gaaf hoe zij alles beleven etc...ben blij dat Manja eruit is. ::zwaai::.wat een super bitch is dat (sorry hiervoor, zal mijn middelvinger niet opsteken  ::rofl::)...de volgende die er hopelijk uitgaan zijn Krieke en zijn compagnon Nathalie...
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #167 Gepost op: 19-04-2005, 11:02:16 »
Hopen maar dat we ze binnenkort kunnen uitzwaaien,dan zullen we(de Rink en Jorien Haters)hier massaal aanwezig zijn ::zwaai::

Ik snap die haat niet? alleen omdat Rink Jeroen en Manja niet mocht, krijgt hij alles tegen zich, ik vind ze super  ::ok::

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #168 Gepost op: 19-04-2005, 11:03:40 »
ik ook!!!!!!!! ::pinokkio::
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #169 Gepost op: 19-04-2005, 11:27:08 »
Hopen maar dat we ze binnenkort kunnen uitzwaaien,dan zullen we(de Rink en Jorien Haters)hier massaal aanwezig zijn ::zwaai::

Hoezo Rink & Jorien haters??????
Wat hebben zij jouw in vredesnaam aangedaan dat jij ze haat???
Heb je ooit 1 woord met ze gepraat?
 ::niet-ok:: ???

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #170 Gepost op: 19-04-2005, 11:47:43 »
Rink en Jorien-haters? Dat gaat wel erg ver!! Ik ben blij dat Jeroen en Manja er uitc liggen, want ik vond het een beetje en vreemd duo (ex-geliefden, ik zou zelf niet snel met mijn ex partner meedoen aan zo' n race, maar goed, je weet niet wanneer ze ex-partners van elkaar zijn geworden: vlak voor de start vh programma, of sowieso al??) maar ik haat ze niet, dat is te voorbarig vind ik!!
Ik vind Rink en Jorien juist een apart koppel en daarom juist zo grappig om ze te zien! Een beetje alternatief maar wel erg respectvol richting de locals daar!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #171 Gepost op: 19-04-2005, 12:01:31 »
Hopen maar dat we ze binnenkort kunnen uitzwaaien,dan zullen we(de Rink en Jorien Haters)hier massaal aanwezig zijn ::zwaai::

Ik wil jou en er zijn er meer hier vragen om jullie wat genuanceerder uit te laten op dit forum. Het lijkt me sterk dat je deze mensen haat, omdat je ze nog maar een paar uur op tv hebt gezien in materiaal dat ook nog eens door de programmamakers is verknipt. Misschien moet je daar eerst eens aan denken voor je gaat lopen roepen dat je mensen haat. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #172 Gepost op: 19-04-2005, 12:11:47 »
Ik was heel blij. Ze gaan nog een week verder. En misschien nog langer.
Ze zijn en blijven mijn favo's. Zoals Jorien met Sophie samen werkte. Grote klasse!!!

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #173 Gepost op: 19-04-2005, 12:16:46 »
Ja inderdaad de samenwerking tussen Jorien en Sophie was klasse!
Ik zou het persoonlijk erg moeilijk hebben gevonden om zo snel om te schakelen als  de helft van jouw duo net is vertrokken in die helikopter.
Maar Jorien en Sophie zijn allebei wel types die meteen weer doorgingen met de race!!

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #174 Gepost op: 19-04-2005, 15:01:59 »
Ben ik het helemaal mee eens en daarom hoop ik nu ook dat het dames koppel samen met R en J de finale halen. In mijn rijtje zijn C en S de tweeling voorbij gegaan. ::trots::

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #175 Gepost op: 19-04-2005, 15:04:11 »
Gewoon van week tot week bepalen wie eruit moet...heb geen voorkeur...zie elke week wel wie er uit gaan, maar natuurlijk hoop je dan stiekem op een bepaalde duo.... ::pinokkio::
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #176 Gepost op: 19-04-2005, 15:05:15 »
Ben ik het helemaal mee eens en daarom hoop ik nu ook dat het dames koppel samen met R en J de finale halen. In mijn rijtje zijn C en S de tweeling voorbij gegaan. ::trots::
Wie zijn C en S?
Karla schrijf je dit keer toch met een K.
Grapje hoor. Ik vind het ook geweldige meiden.

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #177 Gepost op: 19-04-2005, 15:08:14 »
GIRL POWER GIRL POWER!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline jeannette9665

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #178 Gepost op: 19-04-2005, 15:31:21 »
Ben een paar dagen niet op de site geweest en krijg kippevel van de laatste berichten over HAAT ::ohno:: Jongens het blijft een spel waarin je wat meer voorkeur voor de een hebt dan de ander maar een duo HATEN. Sorry dit brengt het niveau van het forum wel heel erg naar beneden. Kunnen we niet wat meer respect tonen, dat is wat ik nog steeds heb voor Rinck en Jorien, ga zo door kanjers en het liefs samen met de go-go meiden of de tweeling.  ::bravo::

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #179 Gepost op: 19-04-2005, 15:34:35 »
haha Jeanette...blijven niet veel koppels meer over, over wie er door moeten gaan haha valt nog mee dat je er niet Krieke en Nathalie bij gezet heb ;-)!

Maar je hebt gelijk over die "haat", ik weet eigelijk wel zeker dat het geen haat is, maar gewoon jaloezie.....!!!!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!