Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156875 keer)

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #140 Gepost op: 16-04-2005, 09:12:07 »
Volgens de voice-over wou Jeroen er mee stoppen. Zelf heeft hij dit nooit gezegd ! Niet alles geloven wat je op T.V. hoort.

En dat Rink zich half-dood rent is zijn eigen schuld. Door al dat "genieten" had hij wel veel vragen fout, terwijl koppels die minder "genieten" wel zo slim zijn geweest om iets meer van de omgeving te onthouden dan Rink en Jorien.
Ze hadden het geluk dat de tweeling het (volgens afspraak) rustig aandeed, anders waren R&J als laatste geëindigd en hadden ze nu al uit P.E. gelegen.


Als je sociaal bent zoals Just en Brechtje en Rinck en Jorien en Karla en Sophie dan kun je afspraken maken en dan weet je ook dat de ander zich daar aan houd. Manja en Jeroen zouden ook NA Steven en Sophie aan komen maar met zulke mensen kun je geen afspraken maken die zijn alleen maar voor zichzelf aan het spelen.
Thim, je mag trots zijn op je zus en pa

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #141 Gepost op: 16-04-2005, 11:05:09 »
Hoe dan ook een spel is een spel. De ene speelt het sus en de andere zo. Wij zijn slechts toeschouwers en kunnen hooguit bedenken: 'Als ik daar stond, dan zou ik het anders of misschien net zo doen.' Tot het moment dat jij daar echt staat en je zult merken dat er ineens heel andere waarden om de hoek komen kijken. Dat is nou juist het verrassende van de mens. Wij kunnen discussiëren over het sociaal gedrag van de deelnemers tot we een ons wegen, maar we zijn er niet bij. Ik kan mij zelf behoorlijk sociaal noemen ( ik hoop dat meer mensen dat vinden ander ga ik nu terstond op mijn snuit ::tandpastasmiley::), maar ik weet niet hoe ik zal reageren als ik moe en hongerig de Himalaya zie gloren waar ik koste wat het koste toch wel heen zou willen. Ik geloof net als Rink en Jorien, maar zeker weet ik het niet. ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeannette9665

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #142 Gepost op: 17-04-2005, 10:59:36 »
Carol, ik sluit me weer eens helemaal aan  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #143 Gepost op: 17-04-2005, 12:32:15 »
Nou, voor deze ene keer vond ik het wel goed dat Rink en Jorien erin bleven maar dan voornamelijk om Stephen en Sophie weg te zien gaan want hoe die tekeer gaan tegen die chinezen is echt ziekelijk.

Rink vind ik overigens nog steeds een boeren*** want nou zat hij met dat vlaggen weer de hele tijd te zemelen over hoe smerig dat complot wel niet was enzo terwijl ze het zelf al eerder die afspraak met de andere koppels maakten. TRIEST! Wat gij niet wilt dat U geschiedt...
En over opgeven gesproken. Rink en Jorien hadden niet meer de intentie door te gaan na de wanprestatie met de vragen. Het is dat Just en Brechje te lief zijn maar anders...
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline ~~Tanja~~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #144 Gepost op: 17-04-2005, 19:42:23 »
Nou ja, ik hoor het wel weer... Er zijn gewoon heel veel mensen met verschillende meningen... Gelukkig maar want anders was het hier wel erg stil geweest  ;)   Maar ik ben echt blij dat we over 3 kwartiertjes weer kunnen genieten van P.E en dan vooral van Rinck en Jorien!!!!!!  ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #145 Gepost op: 18-04-2005, 01:07:45 »
Weer door het oog van de naald :o, maar wel leuk voor ze, ook dat Jorien vond dat haar vader naar de Himalaya mocht ::ok::. Ben blij dat ze nog een rondje meemogen ::bravo::!

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #146 Gepost op: 18-04-2005, 01:14:20 »

Rink en Jorien mogen er van mij per direct uit. Hopenlijk gebeurt dat de volgende week.
De pot verwijt de ketel, ook met z'n vlag, het was toch ook zijn idee om geld bij elkaar te leggen om die vlag te krijgen, en als een ander dan precies hetzelfde plannetje heeft, is dat oneerlijk, ga toch fietsen met je Rink en Jorien. Die twee maken zich echt niet geliefd. ::niet-ok::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #147 Gepost op: 18-04-2005, 06:49:35 »
Rink en Jorien mogen er van mij per direct uit. Hopenlijk gebeurt dat de volgende week.
De pot verwijt de ketel, ook met z'n vlag, het was toch ook zijn idee om geld bij elkaar te leggen om die vlag te krijgen, en als een ander dan precies hetzelfde plannetje heeft, is dat oneerlijk, ga toch fietsen met je Rink en Jorien. Die twee maken zich echt niet geliefd. ::niet-ok::

Hiet ben ik het niet mee eens! ze zijn misschien wat minder geliefd soms, maar het is in mijn ogen het enige koppel dat ook echt geniet van het racen. Rink geniet van de omgeving, Integenstelling van andere koppels.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #148 Gepost op: 18-04-2005, 07:36:24 »
Ze zijn idd weer door eht oog van de naald gekropen...'t is neit mijn favoriete koppel, maar ze genieten idd volop van de race...zo mooi om te zien hoe euforisch Rink was over de sneeuw die in brand leek te staan bij het opkomen van de zon.

En wat een mooi gebaar van zo'n jonge meid als Jorien die heel sinpelweg stelt dat zij nog jong is en vast nog wel eens de kans krijgt om de himalaya te bezoeken en daarom haar "oude" vader nu zijn kans gunt...

Ik denk dat het voor hun de race al neit meer stuk kan en ze zichzelf ook elke keer weer verwonderen dat ze weer een etappe verder zijn.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline ~~Tanja~~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #149 Gepost op: 18-04-2005, 11:51:37 »
Nou, mijn dag kon gisteren niet meer kapot hoor (ookal duurde die nog maar even)  ;)     Zoooo tof dat ze er nog in zitten!! Geweldig gewoon! En sorry dat ik het zeg... maar ben blij dat Jeroen en Manja er uit zijn   ::joehoe::     Ze waren wel heel goed maar vond ze het minst leuk....
En nog even over de aflevering van gisteren... Echt een mooi gebaar van Jorien dat ze haar vader liet gaan! Echt heel mooi op de manier dat ze dat zei...   
En ik ga in elk geval volgende week zondag weer genieten!!   ;D

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #150 Gepost op: 18-04-2005, 13:40:08 »
Ik ben superblij dat ze er nog in zitten! Ze zijn ook al van begins af aan mijn favoriete koppel. In tegenstelling tot vele andere koppels zijn ze altijd erg vriendelijk en respectvol tegenover de inwoners van de landen. ze blijven erg kalm de hele tijd en genieten van de ervaring. Ik hoop dat zij samen met just en brechtje in de finale staan.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #151 Gepost op: 18-04-2005, 13:46:44 »
 ::jaja::Tanja en Miks, met jullie kan ik praten.
Het was weer door het oog van de naald, maar gelukkig zitten ze nog in de race en hebben ze weer volop kansen om te winnen. Ik gun het ze zo. En Jorien is toch echt een schat door haar vader te laten gaan. Super hoor, zo'n vader dochter relatie. Ik kan niet wachten tot het weer zondag is. ::joehoe::

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #152 Gepost op: 18-04-2005, 14:14:04 »
Moet ze nog steeds niet,zum kotzen >:(

Offline suske76

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #153 Gepost op: 18-04-2005, 18:55:56 »
Een koppel dat werkelijk geniet, sympatiek is, bla bla bla ...
Jorien zat als een lompe koe in de bus maar de chauffeur op te jagen en zichzelf helemaal te verbijten. Ik snap het wel hoor, maar als de stress toeslaat word ze erg vervelend. Goddank probeert haar vader nog haar kalmte te bewaren, maar in de voorstukjes voor volgende week zie ik al dat hij moeite gaat krijgen met de indiaase volgmentaliteit.
Ik vind het leuk voor ze dat ze wederom, met heel veel geluk, met hun hakken over den sloot naar Indië mogen, ik vind het naar dat dat ten koste is gegaan voor het leukste en beste koppel van PE tot dantoe.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #154 Gepost op: 18-04-2005, 19:06:37 »
Rink en Jorien mogen er van mij per direct uit. Hopenlijk gebeurt dat de volgende week.
De pot verwijt de ketel, ook met z'n vlag, het was toch ook zijn idee om geld bij elkaar te leggen om die vlag te krijgen, en als een ander dan precies hetzelfde plannetje heeft, is dat oneerlijk, ga toch fietsen met je Rink en Jorien. Die twee maken zich echt niet geliefd. ::niet-ok::

 ::ok:: ::ok::  ::bravo:: ::bravo::

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #155 Gepost op: 18-04-2005, 19:48:01 »
Jorien zat als een lompe koe in de bus maar de chauffeur op te jagen en zichzelf helemaal te verbijten.


euh....je vergeet een klein detail,ALLE koppels zaten te stressen , te jagen en zichzelf te verbijten !stuk voor stuk hebben ze dat gedaan.Beetje flauw om Jorien daarom voor lompe koe uit te maken.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #156 Gepost op: 18-04-2005, 19:50:45 »

euh....je vergeet een klein detail,ALLE koppels zaten te stressen , te jagen en zichzelf te verbijten !stuk voor stuk hebben ze dat gedaan.Beetje flauw om Jorien daarom voor lompe koe uit te maken.

Weer een R&J-aanhanger/ster

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #157 Gepost op: 18-04-2005, 19:51:53 »
So what? Gon heeft daar wel een punt. Jorien was zeker niet de vrolijkste afgelopen uitzending, maar dat hoort bij de stress, niemand wil naar huis.

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #158 Gepost op: 18-04-2005, 19:53:05 »
Een koppel dat werkelijk geniet, sympatiek is, bla bla bla ...
Jorien zat als een lompe koe in de bus maar de chauffeur op te jagen en zichzelf helemaal te verbijten. Ik snap het wel hoor, maar als de stress toeslaat word ze erg vervelend. Goddank probeert haar vader nog haar kalmte te bewaren, maar in de voorstukjes voor volgende week zie ik al dat hij moeite gaat krijgen met de indiaase volgmentaliteit.
Ik vind het leuk voor ze dat ze wederom, met heel veel geluk, met hun hakken over den sloot naar Indië mogen, ik vind het naar dat dat ten koste is gegaan voor het leukste en beste koppel van PE tot dantoe.

so...? Daar hadden je favo koppel ook al last van hoor....
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #159 Gepost op: 18-04-2005, 19:56:06 »
Wel een intressant koppel...
volgens mij is zo'n beetje de helft voor en de helft tegen dit koppel
polletje beginnen?
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??