Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156876 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #120 Gepost op: 11-04-2005, 19:41:44 »
(ik vraag me stiekem af of dat in het originele script al stond ook of dat dat ingegeven werd door het complot, en de zekerheid van de barbequers dat niemand meer dan 300 op kon brengen ;) )
Haha, ja idd dat vroeg ik me ook af ja. :D

Lorelei zoals vaker ben ik het weer eens met je eens :D
Ja, erg is dat he, heb ik nou ook regelmatig! :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline mariekee

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #121 Gepost op: 11-04-2005, 19:53:26 »
Ik vind ze stom, onsympathiek/ Onozel. Kleine kinderen. Pff, de pot op

Offline Slipknotfan

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #122 Gepost op: 11-04-2005, 19:55:56 »
die Rink vin ik wel gaaf, maar die Jorien vin ik irritant, ik weet niet voor wie ik ben eigenlijk...

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #123 Gepost op: 11-04-2005, 19:56:43 »
Ik vond ze inderdaad érg naïef deze aflevering! Zo van: de rest zorgt er wel voor dat wij in de Himalaya komen, dus kunnen wij mooi genieten van China. Beetje Jammer. Wel ontzettend lief van Just en Brechtje dat zij hen hielpen om in de race te blijven!
Maar ze moeten er wel weer wat aan gaan doen hoor! Ik vind het een leuk stel, maar ze hebben ook hun mindere trekjes.

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #124 Gepost op: 12-04-2005, 00:13:03 »
ik probeer het elke aflevering weer om deze man leuk te gaan vinden maar hij blijft net zo onozel als de week ervoor!dat gezeur elke keer!rare man!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #125 Gepost op: 12-04-2005, 08:23:03 »
Nee je kan je gevoel nou eenmaal niet dwingen om iemand leuk te vinden(dat hoeft ook niet hé!),maar zeuren? We hebben Rink zich half dood zien rennen maar gezeurt?nee niet echt! Ze zijn een aantal x-en afgevlagt door Manja&Jeroen maar zeuren?Nee joh.
Ze waren idd  naief door te denken dat ze de vlag al binnen hadden,ach ja goede les voor de volgende keer he ;)

Ik ben zo verschrikkelijk benieuwd naar het moment dat Manja & Jeroen een keer tegenslag hebben.Het is tot nu toe 1 x gebeurt en Jeroen wilde meteen ermee kappen dus ik kijk echt echt uit naar het moment dat ze weer tegenslagen hebben,alleen omdat ik echt heel benieuwd ben hoe ze ermee om zullen gaan!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #126 Gepost op: 12-04-2005, 11:24:49 »
Jeroen wilde meteen ermee kappen
Volgens de voice-over wou Jeroen er mee stoppen. Zelf heeft hij dit nooit gezegd ! Niet alles geloven wat je op T.V. hoort.

En dat Rink zich half-dood rent is zijn eigen schuld. Door al dat "genieten" had hij wel veel vragen fout, terwijl koppels die minder "genieten" wel zo slim zijn geweest om iets meer van de omgeving te onthouden dan Rink en Jorien.
Ze hadden het geluk dat de tweeling het (volgens afspraak) rustig aandeed, anders waren R&J als laatste geëindigd en hadden ze nu al uit P.E. gelegen.


Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #127 Gepost op: 12-04-2005, 11:40:39 »
Volgens de voice-over wou Jeroen er mee stoppen. Zelf heeft hij dit nooit gezegd ! Niet alles geloven wat je op T.V. hoort.


Inderdaad, ik vond het bij de aflevering zelf al twijfelachtig. Echt stemmingmakerij vanuit de redactie.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #128 Gepost op: 12-04-2005, 11:44:28 »


Ik blijf hem naief vinden... (zoals ie op tv overkomt)
'Ik dacht dat we ons met Engels wel konden redden in China.'
'Ik snap niet waarom wij in de beestenwagen gestopt worden.'
'Misschien ben ik daar wel heel naief in, maar ik had niet verwacht dat het zo gespeeld ging worden.'
'Ik had gehoord dat we in Bombay vertrokken dus hebben we alles over India geleerd.' (Hallo? Ik deed niet mee en ik wist al een jaar geleden dat ze van Peking naar Bombay gingen.)

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #129 Gepost op: 12-04-2005, 11:50:30 »
Euh...ik kan me heel duidelijk herinneren dat Manja in een geprekje met de camera heeft gezegt dat Jeroen ermee wilde kappen en dat manja daar een stokje voor stak omdat hij anders de volgende dag heel erg veel spijt van zou krijgen!!!

soms zie je beelden die je liever niet zou zien

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #130 Gepost op: 12-04-2005, 14:14:25 »
Geweldig om te weten dat mijn favorieten nog even door gaan. Ze verdienen het. Ze spelen het spel maar weten ook dat ze moeten genieten van alles om hen heen. Super. Het blijft leuk zolang Rinck en Jorien mee spelen.

Offline _Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ja, ik heb msn.. blablabla.. ^^
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #131 Gepost op: 12-04-2005, 17:49:30 »
Ik zag Rink een keer bij ons op school zitten toen ik naar de Duits liep.. ::rofl::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #132 Gepost op: 12-04-2005, 20:43:59 »
Ik ben wel blij voor ze dat ze door zijn naar de Himalya. Ik gun dat iedereen, maar hen net ietsje meer dan S&S. Ik heb met Rink ook wat moeite. Ik weet niet hoe het komt, maar op één of andere manier roept hij weerstand op bij mij. Gewoon door te doen zoals hij doet. Heb steeds het idee dat ie zich anders voordoet dan hij in werkelijkheid is.(wie weet draagt hij wel een vreeeeeeeeselijk geheim mee  ::rofl:: ;)) Zal wel aan mij liggen....  ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline sas

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #133 Gepost op: 13-04-2005, 13:18:10 »
Euh...ik kan me heel duidelijk herinneren dat Manja in een geprekje met de camera heeft gezegt dat Jeroen ermee wilde kappen en dat manja daar een stokje voor stak omdat hij anders de volgende dag heel erg veel spijt van zou krijgen!!!

soms zie je beelden die je liever niet zou zien

Euh, ik ben het hier met hAgAr eens! Ik kan me ook herinneren dat manja in een gesprekje met de camera heeft gezegd dat zij er een stokje voor stak omdat hij anders de volgende dag heel erg veel spijt zou krijgen, maar was ook echt te zien wáár ze precies een stokje voor stak? Soms zie je wat je denkt te zien...  ::jaja::

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #134 Gepost op: 13-04-2005, 14:10:41 »
Ik ben van mening dat Rinck en Jorien zijn zoals ze zijn. Van sommige andere koppels heb ik het idee dat ze zich anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn maar Rinck en Jorien zijn helemaal zichzelf. En Rinck is gewoon eerlijk , toen hij commentaar leverde op M en J en daar heeft hij groot gelijk in. Krop niets op, gooi het er uit!!!

Offline jeannette9665

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #135 Gepost op: 13-04-2005, 15:00:33 »
Dag luitjes, sorry hoor maar ik vind echt niet dat Rinck naief is, ik denk dat hij en Jorien samen met Just, Brechtje, Karla en Sophie de mensen zijn die juist hunzelf zijn. What you see is what you get! Ik denk dat er wel andere stellen zijn die juist naief en zelfingenomen zijn, Jeroen en Manja waren toch ook overtuigd dat ze de vlag zouden halen.
Ik waardeer het juist dat R & J recht voor zijn raap zijn en zeker niet achterbaks, dan weet je tenminste rechtstreeks wat je aan ze hebt.
Ik hoop nog lang van ze te mogen genieten.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #136 Gepost op: 13-04-2005, 16:03:14 »
Ik wil niet lullig doen maar bij onze quotes kan je lezen wat Rick afgelopen uitzending hier zelf over zegt:

“Nee ik kan me niet voorstelen dat dit nog met die oude wrevel te maken heeft, mocht het dat wel zijn, dan ben ik naïef, en dan heb ik weer opnieuw bijgeleerd” Aldus Rink.
Geniet nooit met mate...

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #137 Gepost op: 13-04-2005, 17:13:29 »
Euh, ik ben het hier met hAgAr eens! Ik kan me ook herinneren dat manja in een gesprekje met de camera heeft gezegd dat zij er een stokje voor stak omdat hij anders de volgende dag heel erg veel spijt zou krijgen, maar was ook echt te zien wáár ze precies een stokje voor stak? Soms zie je wat je denkt te zien...  ::jaja::


ja leuk,laten we gaan bedenken waar Jeroen misschien mee wilde kappen,met eten?Met lopen?Met slapen? Misschien op dat moment wel met Manja? (alles is mogelijk dus)

Over naief gesproken.....

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #138 Gepost op: 13-04-2005, 17:35:31 »
ja leuk,laten we gaan bedenken waar Jeroen misschien mee wilde kappen,met eten?Met lopen?Met slapen? Misschien op dat moment wel met Manja? (alles is mogelijk dus)

Over naief gesproken.....

Ja ze kunnen alles zo plakken, dat wij iets heel anders gaan denken :P ... :(

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #139 Gepost op: 13-04-2005, 19:30:56 »
Ik wil niet lullig doen maar bij onze quotes kan je lezen wat Rick afgelopen uitzending hier zelf over zegt:

“Nee ik kan me niet voorstelen dat dit nog met die oude wrevel te maken heeft, mocht het dat wel zijn, dan ben ik naïef, en dan heb ik weer opnieuw bijgeleerd” Aldus Rink.

wat een mooie quote Test ::) ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!