Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156876 keer)

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #100 Gepost op: 5-04-2005, 14:26:55 »

Nee die twee zijn echt niet mijn favorieten, ze mogen er van mij de komende keer uit.  ::niet-ok::

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #101 Gepost op: 5-04-2005, 19:32:52 »
Ik snap niet dat veel mensen dit koppel niet mag... Ik vind het juist een heel leuk stel! Ik hoop dat ze heeeel ver zullen komen en van mij mogen Steven en Sofie er nu wel uit ;D. Geen leuk moment met dat koppel gehad...

Rink en Jorien genieten gewoon van de omgeving en dan niet van het mooie landschap maar ook van de ervaringen die ze op mogen doen: vis bereiden en koken met de lokale bevolking. Dat is toch geweldig? En dan niet zeuren om een vies/oncomfortabel bed. ::ok::

En dat middelvinger verhaal kennen we nu ook wel hoor... pff... wat een hoop gezeur over zoiets onbenulligs. En volgens mij ging het hele gedoe met de beestenbak er meer om dat ze geen bedrijging voor Jeroen en Manja waren en dat Jorien ziek was (wat ze allemaal wisten) en dat ze er toch ingezet werden.. maar dat is inmiddels ook lang en breed uitgemeten...
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #102 Gepost op: 5-04-2005, 21:39:26 »
Voor mij zijn Rinck en Jorien echte kanjers. Ik hoop dat ze de goede beslissing nemen met de vlag. Ik heb er alle vertrouwen in omdat ze met de twee beste koppels gaan "samenwerken".
 ::zwaai::

Offline jeannette9665

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #103 Gepost op: 6-04-2005, 13:40:45 »
Alle lof voor Rinck en Jorien, een geweldig stel dat van elk moment geniet, het is voor hun niet zozeer de strijd maar de beleving, ga zo door Rinck en Jorien, jullie zijn kanjers! Ik hoop dat we nog lang van jullie mogen genieten.  ::bravo::

p.s. geweldig die samenwerking met Just, Brechtje, Carla en Sophie, het was echt genieten om de 3 leukste koppels samen te zien brainstormen om Rinck en Jorien te helpen!

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #104 Gepost op: 8-04-2005, 11:18:19 »
hoi Jeannette9665.
Ik ben het helemaal met je eens. Wij kijken zondag weer met spanning hoe het gaat aflopen.

Offline achterberg

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #105 Gepost op: 8-04-2005, 15:39:48 »
inderdaad wat ons betreft mogen ze er ook uit!!!!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #106 Gepost op: 9-04-2005, 20:11:49 »
p.s. geweldig die samenwerking met Just, Brechtje, Carla en Sophie, het was echt genieten om de 3 leukste koppels samen te zien brainstormen om Rinck en Jorien te helpen!
Vond ik idd ook een heel mooi moment! Ik hoop dat Rink en Jorien er nog lang inblijven! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Snipes_wes

  • Gast
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #107 Gepost op: 10-04-2005, 21:56:06 »
Yahoooooo   ::ok:: ze zijn door!!!! YES!!!!!  Go Rink Go Jorien!!!

Offline _Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ja, ik heb msn.. blablabla.. ^^
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #108 Gepost op: 10-04-2005, 21:58:31 »
Yes, ze zijn door! Ik sprong serieus een gat in de lucht. Ben zolang niet meer zo blij geweest, lol!
"We gunnen het iedereen, maar de een net iets meer dan de ander."  ::ohno::


Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #109 Gepost op: 10-04-2005, 22:10:10 »
hey hoi hoi allemaal hier weer een reactie van mij,

tijd off geweest van het topic maar goed wou nu toch wel es de echte mening horen van mania.
ik denk dat ze hier in het kleine dorpje redelijk gehaat wordt.
maar goed ik moet maar een beetje rustig aan doen over haar je weet maar nooit hoe het loopt in peking express
vond deze aflevering wel weer een top aflevering wou alleen het gezicht nog wel es zien van mania toen ze zag dat mijn pappa en zus mee gingen naar nepal  ::rofl::


Edit: Scheldwoord verwijderd - Test
« Laatst bewerkt op: 12-04-2005, 21:22:18 door Test »

Offline mania_sucks

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #110 Gepost op: 10-04-2005, 22:14:07 »
HOI, HOI, HOI

De twee bikkels zijn weer door hurr...
Echt wel de Toppers van deze peking express horr..
Kan nie wachten tot Jeroen en Mania op hun bek gaan.. Heeeeeeerlijk!
Khoop dat ze nog heeel ver komen...
OP een eerlijke manier dan he... zonder iemands lift weg te kapen of zow..

Twas wel weer kiele kiele... maar ze zijn der.. daar gaat t om..
Keihard blijve knalle hoooorrr!!!!!!!

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #111 Gepost op: 10-04-2005, 23:22:48 »
Jeu!

Ik van het Rink-Jorien / Just-Brechtje / Sofie-Karla front is blij met de uitslag!

idd. kiele kiele maar dat is voor ons weer leuke tv  :)

Ga zo door! Hou vast aan je eigen principes!

 ;D
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #112 Gepost op: 11-04-2005, 05:04:50 »
Ook ik was wel een beetje opgelucht dat Rink en Jorien doorgingen ipv Steven en Sofie (vooral vanwege het negativisme van de laatsten gedurende de laatste afleveringen). Staat tegenover dat ze zichzelf wel wat te 'verwijten' hadden deze aflevering.

Op zich vind ik het wel een heel sympathiek koppel, alleen denk ik dat Rink soms iets te naïef, direct en miss zelfs op het zelfgenoegzame af is. Dat is me in eerdere afleveringen ook al wel opgevallen, maar ook hier kwam het weer duidelijk naar voren. Uiteraard moet je genieten van de tocht, zeker! Maar dat wil niet zeggen dat je 'kat in bakkie' denkt als je twee koppels in een complot hebt en er één voor de winst gaat- dan moet je er rekening mee houden dat er onverwachte kunnen dingen gebeuren- zeker als Roos vermeldt dat het eerst aangekomen koppel extra geld krijgt (ik vraag me stiekem af of dat in het originele script al stond ook of dat dat ingegeven werd door het complot, en de zekerheid van de barbequers dat niemand meer dan 300 op kon brengen ;) )

Zeker respect voor hun vechtsdrang ondanks dat het nipt was en het overgeven aan de nederlaag dichtbij leek - desalniettemin lijkt me dit wel een les voor de volgende keer- als ze volgende keer net zo laid-back/ vertrouwend/ op het zelfgenoegzame af reageren kan het lot hun wel minder gunstig gezind zijn.

Begrijp me niet verkeerd ik vind dit ip een aardig koppel - iedereen heeft wel zijn mindere kanten en op zijn manier kan Rink net zo goed arrogant zijn als Manja/Jeroen bijv. Desalniettemin vind ik hen tot nu toe redelijk straightforward (zo het schijnt) - ze moeten mi wel beter op gaan letten en iets scherper gaan zijn als ze nog wat verder willen komen dan de eeuwige sneeuw van de Himalayaya ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #113 Gepost op: 11-04-2005, 07:11:30 »
Ook ik was wel een beetje opgelucht dat Rink en Jorien doorgingen ipv Steven en Sofie (vooral vanwege het negativisme van de laatsten gedurende de laatste afleveringen). Staat tegenover dat ze zichzelf wel wat te 'verwijten' hadden deze aflevering.

Op zich vind ik het wel een heel sympathiek koppel, alleen denk ik dat Rink soms iets te naïef, direct en miss zelfs op het zelfgenoegzame af is. Dat is me in eerdere afleveringen ook al wel opgevallen, maar ook hier kwam het weer duidelijk naar voren. Uiteraard moet je genieten van de tocht, zeker! Maar dat wil niet zeggen dat je 'kat in bakkie' denkt als je twee koppels in een complot hebt en er één voor de winst gaat- dan moet je er rekening mee houden dat er onverwachte kunnen dingen gebeuren- zeker als Roos vermeldt dat het eerst aangekomen koppel extra geld krijgt (ik vraag me stiekem af of dat in het originele script al stond ook of dat dat ingegeven werd door het complot, en de zekerheid van de barbequers dat niemand meer dan 300 op kon brengen ;) )

Zeker respect voor hun vechtsdrang ondanks dat het nipt was en het overgeven aan de nederlaag dichtbij leek - desalniettemin lijkt me dit wel een les voor de volgende keer- als ze volgende keer net zo laid-back/ vertrouwend/ op het zelfgenoegzame af reageren kan het lot hun wel minder gunstig gezind zijn.

Begrijp me niet verkeerd ik vind dit ip een aardig koppel - iedereen heeft wel zijn mindere kanten en op zijn manier kan Rink net zo goed arrogant zijn als Manja/Jeroen bijv. Desalniettemin vind ik hen tot nu toe redelijk straightforward (zo het schijnt) - ze moeten mi wel beter op gaan letten en iets scherper gaan zijn als ze nog wat verder willen komen dan de eeuwige sneeuw van de Himalayaya ;)

Lorelei zoals vaker ben ik het weer eens met je eens :D

Ik vind Rink soms heel erg naief overkomen en dat voor een man van zijn leeftijd denk ik dan...Daarnaast is Rink op zijn manier inderdaad arrogant, maar dat heeft Jorien ook.
Ze genieten mss soms wel te veel en verliezen daarbij het spelelment uit het oog, maar ze beleven de race een stuk intenser dan andere koppels denk ik al genieten Just en Brechtje ook volop van de omgeving, komt alleen minder in beeld denk ik dan.

Ze hebben idd te veel vertrouwd op de samenwerking van de barbequegroep en er dus helemaal geen rekening mee gehouden dat het andere kamp ook samen konden spannen, dat vond ik heel erg raar, want daar hou je toch rekening mee dunkt me...maar ja ook bij peking Express staan de beste stuurlui aan wal ;)
Ik hoop voor hen dat ze nog lang mogen genieten van de gastvrijheid van de mensen en de schoonheid van het land, maar dan moeten ze er zelf toch een stapje harder voor zetten denk ik.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #114 Gepost op: 11-04-2005, 07:36:23 »
Fijn dat ze door zijn! Ik wilde namelijk liever dat Steven en Sophie eruit zouden gaan! ... En dan nog evenveel punten, ik dacht op het laatst echt dat hun eruit zouden vliegen :P

Offline verhaegh

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #115 Gepost op: 11-04-2005, 08:05:12 »
Ik heb het echt uitgeschreeuwd van blijdschap toen ik zag dat ze door waren.
Het was echt een ontzettend spannende aflevering.
Ondanks het feit dat ze meerdere keren waren afgevlagd...

Ze hadden wel een cruciale fout gemaakt door te denken dat ze het wel zouden redden. Dat heeft hun bijna de kop gekost.

Van mij mogen ze winnen, alhoewel ik mijn bedenkingen heb of dat gaat lukken. Aan de andere kant, ze hebben al twee amuletten, dus ze kúnnen het wel.

Ik moest wel glimlachen dat Rink iedere keer met de antwoorden ging rennen terwijl Jorien lekker kon uitrusten.

En ik kan haast niet wachten totdat Jeroen en Mania een keer flink op hun bek gaan. Dat zou ik echt heerlijk vinden!!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #116 Gepost op: 11-04-2005, 08:35:15 »
YEAH!!!Wat ben ik blij dat Rink en Jorien door zijn!!!!!! ::bravo::  ::ok::

echt heel knap dat ze dat toch nog voor elkaar hebben gekregen naar wat er allemaal mis was gegaan met als dieptepunt de proef met de vragen!
Petje af hoor,Rink had zich idd half dood gerent
(vond het trouwens ook heel knap hoe Steven van no 4 naar de koppositie heeft weten te rennen!)
Wat een aflevering.....
Het ene momenent dacht ik echt, ze gaan door,het volgende moment dacht ik weer nee ze halen het nooit meer in!

Jullie blijven m`n favorieten,zet hem op!!!! ::ok:: ::joehoe:: ::bravo::

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #117 Gepost op: 11-04-2005, 09:00:03 »
Hallo Rinck en Jorien!!!
Wat een spannende aflevering zeg!
Wat hebben jullie een geluk gehad, maar dat hebben jullie ook wel verdiend na alle inspanningen van Rinck.
We hadden het wel even met hem te doen hoor.Wat een enorme overlevingstocht is het trouwens, we zien Rinck in ieder geval elke aflevering een beetje ouder worden.
Manja zal wel stevig gebaald hebben dat jullie er nog niet uit zijn! ::pinokkio::
Is Manja echt zo arrogant zoals ze overkomt op t.v.?
Maakt ook eigenlijk niet uit, voor iedereen die meedoet:petje af hoor!!!!! ::ok::
Alleen de een gun je de overwinning nou eenmaal meer dan de ander en op de een of andere manier komt Manja ons niet zo sympathiek over.
Wij gaan voor een finale met jullie natuurlijk en Just en Brechtje(komen ook zeer sympathiek over)

Ad, ingrid en Timo. ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 11-04-2005, 16:23:58 door tymowayka »

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #118 Gepost op: 11-04-2005, 15:06:19 »
Ben ik het helemaal mee eens. Ook voor mij zij Rinck en Jorien favoriet en dan Just en Brechtje.
Ik vond het echt heel spannend of R en J bleven en kon wel een gat in de lucht springen toen dat zo bleek te zijn. Leuk ook dat de anderen (S en S, K en N en J en M0 hen zograag weg wilden hebben en dat ze nog even met hun zitten opgescheept. Ik hoop nog heel lang.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #119 Gepost op: 11-04-2005, 18:01:21 »
Ja nu zijn er een beetje 2 groepen, maar hun zitten wel lekker in de grootste groep :P