Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 157357 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #260 Gepost op: 1-05-2005, 22:04:22 »
Zo heet ze toch? Hoe kun je Roos nou vergeten! Ik vind haar echt een wereldvrouw.  ::bravo::

Echt wel,  ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #261 Gepost op: 1-05-2005, 22:06:11 »
Zo heet ze toch? Hoe kun je Roos nou vergeten! Ik vind haar echt een wereldvrouw.  ::bravo::
Misschien omdat ik ook een vrouw ben? Daarom maakt ze wat minder indruk op me  ;)
(Niet dat die jongen wel indruk maakt; zijn naam weet ik nog steeds niet... Ik mis Ernst-Paul  :\'( )

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #262 Gepost op: 1-05-2005, 22:13:06 »
Rink wordt echt vervelend!! Echt een rotstreek wat hij Just en Brechtje leverde...ze baalden al zo, en toen ook nog dat ze eruit moesten...wel zielig!

Jorien = Tof!

Volgens mij was hier weer flink genknipt en uit de context getrokken..En ik vond hun ook dom van Just en Brechtje dat ze dat ding niet bezochten.

Rinck en Jorien zijn ook nog met de race bezig en ze genieten van de reis.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #263 Gepost op: 1-05-2005, 22:15:21 »
(Niet dat die jongen wel indruk maakt; zijn naam weet ik nog steeds niet... Ik mis Ernst-Paul  :\'( )

Ja, wie niet. Vergeleken met de charisma van Ernst-Paul heeft deze jongen de uistraling van een poffertje.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #264 Gepost op: 1-05-2005, 22:16:08 »
Jullie moeten allemaal niet van die lange tenen hebben. Het is een spel en Rink speelt het soms wat hard. Maar je moet toegeven dat R&J gedurende PE steeds beter zijn geworden. Ze zijn nu serieuze finale-kandidaten. En Rink had toch gewoon gelijk tegen Brechtje en Just? Het was toch superstom om niet te gaan kijken? Dat zullen Brechtje en Just zelf na afloop ook wel gedacht hebben.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #265 Gepost op: 1-05-2005, 22:22:41 »
Ik snap iets niet meer... Een aantal weken terug zagen we Rink hevig verontwaardigd zijn. Reden: Manja en Jeroen kaapten zijn lift weg. Foei foei. Reden tot stevige middelvinger.
Wat ik niet begrijp: als je dat zo enorm niet-in-de-haak vindt, hoe verklaar je dan dat je zelf verderop in de strijd gebruik maakt van andermans lift (Kriek en Natalie hadden dat kunnen weigeren), en vervolgens die mensen eraf kukelt! Mis ik iets, of is dat vele malen oneerlijker?
Maar natúúrlijk was dat in de haak!: Rink was erg boos op Kriek en Natalie. Omdat ze hem en zijn dochter om wilden laten rijden. Maar... ze móesten toch iemand kiezen? En achteraf gaf hij toch aan dat hij hén gekozen zou hebben? Dus waarom was hij eigenlijk zo vreselijk boos en beledigd?
Ik vrees dat er maar één persoon is die deze tegenstrijdigheden kan ontwarren: Rink zelf. Ik hoop dat iemand het hem ooit nog gaat vragen in een uitzending.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #266 Gepost op: 1-05-2005, 22:27:07 »
Jullie moeten allemaal niet van die lange tenen hebben. Het is een spel en Rink speelt het soms wat hard.
Tja, dat zal het dan wel zijn. Maar dan ontgaat het me nog waarom hij alles telkens zo vreselijk persoonlijk opvat. Is die man werkelijk 48...? Mijn dochter van 7 reageert op die manier op het leven. Ik hoop dat ze over 41 jaar iets verder is in haar ontwikkeling.

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #267 Gepost op: 1-05-2005, 22:29:14 »
Het meest kinderlijke vond ik tot nu toe dat ie die amulet toen bij zichzelf omdeed terwijl zijn dochter er beteuterd naast stond.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #268 Gepost op: 1-05-2005, 22:29:54 »
Jullie moeten allemaal niet van die lange tenen hebben. Het is een spel en Rink speelt het soms wat hard. Maar je moet toegeven dat R&J gedurende PE steeds beter zijn geworden. Ze zijn nu serieuze finale-kandidaten. En Rink had toch gewoon gelijk tegen Brechtje en Just? Het was toch superstom om niet te gaan kijken? Dat zullen Brechtje en Just zelf na afloop ook wel gedacht hebben.

Heeft niets met lange tenen te maken. Hij gedraagt zich als een onhebbelijk en onaangenaam mens die vaak streng oordeelt over anderen, terwijl hij voor zichzelf toch wel andere maatstaven hanteert.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #269 Gepost op: 1-05-2005, 22:30:11 »
In wat voor zin zijn R&J beter geworden dan? Ze zijn nog steeds elke keer weer met hun hakken over de sloot door. Van de beide Belgische koppels kan ik wel zien dat ze beter geworden zijn, maar van R&J echt niet  ::ohno::
En misschien had Rink wel gelijk, maar ik vind het verre van sympathiek om het iemand zó in te wrijven. En dan ook nog een stel met wie ze door hadden willen gaan (het zgn. BBQ-groepje). Het is toch wel apart dat er 3 koppels zijn (ik reken J&B ook nog maar mee) die iets tegen Rink hebben. Dat zegt imo meer over Rink dan over die koppels...

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #270 Gepost op: 1-05-2005, 22:34:12 »
Dat ze die lift afpakten van Krieke en dat blonde stuk dat hoort mijns inziens gewoon bij het spel (al dacht Rink daar in het begin nog anders over  ;D). Wat ik echter wel respectloos vond was dat hij zei "rot op".  :-\\

Offline bagpackie

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #271 Gepost op: 1-05-2005, 22:38:30 »
Eerlijk gezegd heb ik het behoorlijk gehad met R&J en dan vooral R. Wat een naar mannetje. Beetje achter de ellebogen... Jammer. Vind het echt balen dat zij niet laatste waren vandaag...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #272 Gepost op: 1-05-2005, 22:46:54 »
En dan ook nog een stel met wie ze door hadden willen gaan (het zgn. BBQ-groepje).
Ik vroeg me eerlijk gezegd af, toen hij dat zei, of dat BBQ-groepje nog wel zo echt bestaat...? Of wil Rink dat vooral zelf graag? Het heeft wel iets zielig krampachtigs. Brechtje kon prima met Manja overweg toen ze samen optrokken, en verder merk ik aan de andere koppels niets meer van enig 'pact'.

Ik heb het niet zo op mensen die aan groepjesvorming doen. En wat ik echt akelig vind om te zien is de enorme agressie die bij hem loskomt als hij zich aangevallen voelt. Echt een stampvoetend kind is het dan.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2005, 22:49:22 door Starry Night »

Offline bagpackie

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #273 Gepost op: 1-05-2005, 22:49:50 »
Klopt helemaal! En als je het echt graag wil, dan moet je niet flauw doen tegen je bbq-team!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #274 Gepost op: 2-05-2005, 00:57:00 »
Nou het is dus nu helemaal duidelijk. De dubbele agenda van Rink is nu helemaal open. Ik roep het nu al vanaf het begin dat deze man anders is dan hij in de eerste instantie laat zien.  ::niet-ok:: Dat hij wil genieten van de reis oke. Niks mis mee. Maar dat hij bij de eerste tegenslag van deze etappe er al de brui aan wil geven en dat Jorien hem nog moet opkrikken om door te gaan vind ik te bar!!! Het is vreselijk jammer voor Jorien. Voor haar kan ik respect opbrengen. Maar het feit dat Rink het zijn mededingers nog eens extra inwrijft ...brrrr. Zowel naar Krieke en Nathalie als naar Just en Brechtje heeft hij zich uitermate onheus gedragen. Door hem is mijn mening dat dit koppel geen finaleplaats verdient. Ik hoop dat hij deze reacties leest en er iets van meeneemt, hoewel ik vrees dat op zijn leeftijd dat niet echt zal aankomen. Alhoewel,...men is nooit te oud om te leren...... :-\\ :-\\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #275 Gepost op: 2-05-2005, 22:22:43 »
Ik hoop dat ze volgende week hun biezen moeten pakken Rink en Jorien  ::niet-ok::

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #276 Gepost op: 2-05-2005, 23:32:56 »
Volgens mij doet hij het niet eens expres en is hij te naief om te beseffen dat hij anderen op de tenen trapt met zijn botte opmerkingen en gedrag.

Tegen J&B roepen dat ze stom zijn en dan nog denken van oh wat zijn we toch een leuk BBQ groepje samen, vind ik daar al een groot voorbeeld van.

En wat betreft de Taj Mahal... ik zou ook doorgegaan zijn als ik J&B (of tenminste één van hen ;) ) was. Je zit in een race en staat laatst: probeer er nog voor te gaan. DE Taj Mahal staat er na de race ook nog en dan kan je hem rustig, zonder stress eens gaan bezoeken.

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #277 Gepost op: 3-05-2005, 08:18:57 »
Ik was een enorme fan van Rinck en Jorien. Ben het nog wel alleen niet meer zo enorm. Zoals hij Just en Brechtje aansprak vond ik ook heel erg onsportief. Ze wisten zelf ook wel dat dit een gemiste kans was dat hoeft Rinck ze niet nog eens in te wrijven. Van de drie overgebleven koppels hoop ik dat 1 van hen op een eerlijke, sportieve manier wint. Sorrie Rinck, je hebt het een beetje verpest.

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #278 Gepost op: 3-05-2005, 09:28:23 »
Ik denk precies als jij Carol.
Rinck was inderdaad een beetje heel onsportief tegen J en B. En de taxi van K en N  "inpikken" was ook van Rinck niet erg aardig.
Het hoort allemaal bij het spel, dat snap ik ook wel maar dit viel me van Rinck toch eecht wel tegen. Ik dacht dat hij socialer was. ::regenboog::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #279 Gepost op: 3-05-2005, 10:05:49 »
Meneer Rinck heeft sterallures. Hoe hij met zijn neus in de lucht bij die mensen logeert, hoe hij die straatkinderen op een onbeschofte manier probeerde weg te jagen, hoe ongebrijpelijk hij keek toen ze met een omweg moesten liften, hoe hij aan de vrachtwagenchauffeur vroeg of de muziek zachter mocht, hoe hij een taxichauffeur zonder betalen probeerde af te wimpelen.

Straks zit meneer Rinck nog bij WakuWaku !