Auteur Topic: Koppel Steven & Sofie (be)  (gelezen 36672 keer)

Offline Nr1-Frank

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #80 Gepost op: 11-04-2005, 00:37:45 »
Ben blij dat ze eruit liggen, pff wat een stelletje zeikerds zeg!   ::niet-ok::!

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #81 Gepost op: 11-04-2005, 01:23:33 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

feestje!

volgenden: jeroen en mania
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #82 Gepost op: 11-04-2005, 04:42:29 »
Ik vond het wel ontzettend knap van Steven hoe hij er helemaal voor ging in de proef en zo eerste werd. Alleen moet ik inderdaad ook zeggen dat ik blij was dat ze eruit waren omdat ik al dat gevloek en getier (op elkaar en op de chinezen) gewoonweg niet hoef te zien. Misschien was het door de editing van de redactie dat ze zo vaak leken te schelden (in dat geval: boe voor de redactie) maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Ben bang dat ze gewoon te gestresst waren voor dit spel en gewoon een keer rustig terug moeten gaan naa China en Nepal om er dan eens echt van te genieten.
Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde als jij :)

Aan de ene kant bewonderde ik hun doorzettingsvermogen, uithoudingsvermogen en vastberadenheid wel.(en vond ik Rink en Jorien iets te achteloos, misschien zelfs zelfgenoegzaam bijna - naïviteit?)
Aan de andere kant, tja eerlijkheid gebiedt dat hun gehakkel , gesteggel en geruzie (vooral een beetje de respectloze manier waarop ze met niet alleen de Chinezen maar ook elkaar om leken te gaan) me echt wel op de zenuwen begon te werken. Ik kreeg de indruk dat ze elk gevoel voor perspectief en relativering kwijt waren onderhand- en dat het wrsch beter was dat ze er nú uitgingen dan later niet alleen voor het spel maar ook voor henzelf.

Zeker spelen omstandigheden mee, en ik denk dat wij als kijker misschien ook niet goed kunnen weten hoe die bepaalde omstandigheden (bepaalde) mensen op de zenuwen kunnen werken. Ik kan me best voorstellen dat het heel frustrerend is om je telkens maar niet verstaanbaar te kunnen maken en ja vaak hadden ze ook geen geluk. Desalniettemin is dat mi geen rechtvaardiging om (in principe hulpvaardige) Chinezen zo tegemoet te treden. Ik had wel het idee dat ze een beetje een closed mind hadden- alleen maar met bepaald doel voor ogen zonder empathie of inleving vwb de mensen, cultuur,natuur en omgeving om hen heen.

Vind het wel heel jammer dat ze zich zo door hun doelstellingen hebben laten dicteren- krijg het gevoel dat ze zich een beetje blindstaarden op het einde ook.

Redactie kan mensen erg 'neerzetten' soms dat moeten we niet vergeten- desalniettemin zit er zonder meer een kern van waarheid in denk ik, al is hij wrsch uitvergroot en op een hapklaar plaatje geserveerd- toch vraag ik me af met welke gedachten en gevoelens Sofie en Steven naar deze beelden terugkijken..

Eerlijkheidshalve ben ik blij dat Rink en Jorien er nog inzitten- al heeft iedereen zonder meer positieve en minder positieve bijdragen, waar ze in min of meerdere mate van bewust zijn, toch spreekt me het genieten van de tocht en de ervaring vele malen meer aan dan de kennelijk vrij eenzijdige benadering die dit koppel er op nahield (zo het beeld dat we van hen krijgen).
« Laatst bewerkt op: 11-04-2005, 04:44:20 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #83 Gepost op: 11-04-2005, 07:44:45 »
Wat mij gisteren het meest ergerde aan die twee??Dat ze er zonder meer van uitgingen dat Sophie en Karla wel wat anders als geld gegeven zouden hebben met de chinese lift van die machos.Zoals de waard is????bah wat een vervelend stel zeg.Blij dat ze eruit zijn.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #84 Gepost op: 11-04-2005, 08:48:30 »
Het was wel indrukwekkend wat Steven liet zien bij de stenen-proef!
Heel knap ::jaja:: !
Ik denk alleen dat deze 2 niet de juiste mentaliteit hebben om aan zo`n race mee te doen.
De stress,de spanning,het chaotische,het onvoorspelbare,ze wisten er niet goed mee om te gaan. Toen ze gisteren in het dorpje waren zag je ze zo genieten van de mensen,de kinderen,de gastvrijheid en tijdens de race dan verliezen ze juist dat element uit het oog en is het alleen maar spanningen en irritatie`s tot ze bij het eindpunt zijn.

Ik denk dat wij een heel verkeerd beeld van ze hebben en dat ze zelf ook wel met gemengde gevoelens terug zullen kijken als ze zien wat de race voor een invloed op hun gedrag heeft gehad...

Offline Amaya

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #85 Gepost op: 11-04-2005, 10:06:49 »
Ben ook blij dat ze eruit zijn, niet dat ik echt een hekel aan ze had, maar hun gedrag tegenover de Chinezen vond ik echt erg! Het ergste van afgelopen aflevering vond ik dat Steven echt volledig flipte toen die Chinees van wie ze een lift kregen na de proef ineens stopte. Toen hij zei: 'Ik had 'm gewoon op z'n bek moeten slaan!' had ik echt zoiets van  ::oink:: Die mensen geven je een lift uit de goedheid van hun hart, en dan reageer je zo. Misschien ligt het aan de stress van het moment, maar ik vind dat echt niet kunnen  ::ohno::

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #86 Gepost op: 11-04-2005, 14:57:04 »
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben ook erg blij dat ze eruit liggen. Het was vanaf het begin al geen leuk stel. Zij kon zo zeuren tegen hem als hij weer eens iets had "verknald" volgens haar, goed die jongen doet ook zijn best dacht ik dan, maar zij bleef maar doorzeuren. Ik vond haar dus het meest irritante van die twee, maar na de uitzending van gister ben ik volledig omgedraaid en ligt het aan hem, wat een onbeschofte vlegel is dat. Eerst al die opmerking naar Carla, stik er dan maar lekker in, en toen naar die alleraardigste chinese chauffeur, die maar bleef lachen. ::rofl:: Ik ben dus echt heel blij dat ze eruit liggen. ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline ~~Tanja~~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #87 Gepost op: 11-04-2005, 17:04:21 »
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben ook erg blij dat ze eruit liggen. Het was vanaf het begin al geen leuk stel. Zij kon zo zeuren tegen hem als hij weer eens iets had "verknald" volgens haar, goed die jongen doet ook zijn best dacht ik dan, maar zij bleef maar doorzeuren. Ik vond haar dus het meest irritante van die twee, maar na de uitzending van gister ben ik volledig omgedraaid en ligt het aan hem, wat een onbeschofte vlegel is dat. Eerst al die opmerking naar Carla, stik er dan maar lekker in, en toen naar die alleraardigste chinese chauffeur, die maar bleef lachen. ::rofl:: Ik ben dus echt heel blij dat ze eruit liggen. ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Hallo Twina!

Ik ben het echt helemaal met jou eens! Ik vind niet eens dat ze zo'n gek rond mogen laten lopen bij zulkse lieve mensen  :)
Nou ja, we blijven hopen dat we nog lang van Rinck en Jorien mogen genieten op de zondag avond!!      ::tandpastasmiley::      ::zwaai::

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #88 Gepost op: 11-04-2005, 17:16:36 »
Een interview met Steven en Sofie van 8 april jl.:

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GGVDUAK1
« Laatst bewerkt op: 11-04-2005, 17:18:16 door Castor_en_Pollux »

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #89 Gepost op: 11-04-2005, 17:54:18 »
Citaat
Steven: ,,Mijn leerlingen zijn mijn grootste supporters. Na elke aflevering gaat een stukje van de les Engels wel aan mijn avonturen op.'' (HHM)

Huh hij gaf toch Aaardrijkskunde?


Citaat
Kijken jullie naar het programma?

Sofie: ,,Nee. Ik werk op donderdagavond. Na de breuk met Steven heb ik sowieso niet veel zin.''

Erg jammer!!!!

Offline mariekee

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #90 Gepost op: 11-04-2005, 19:43:50 »
Spijtig da ze eruit zijn, kzou veel liever Rink & Jorien der uit wille. Ik vond ze echt leuk. Allez, goed. Very sympathiekkk ...


Offline mariekee

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #91 Gepost op: 11-04-2005, 19:50:15 »
Ik zeg nog iets. Ik vond da leuk da ze hun stijl zo uiten. Ni veel mensen wagen het met zo 'n hanekam op straat te gaan, en dan die chineesjes met hun broskes. Ik vind het zoo errrrggg.
DAt ze uit elkaar zijn, mja, misschien spijtig. Ma als zij het zo wilden. Veel kunde er ni aan doen ...

Groetjes, MArieke

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #92 Gepost op: 11-04-2005, 20:04:54 »
Het was wel indrukwekkend wat Steven liet zien bij de stenen-proef!
Heel knap ::jaja:: !
Ik denk alleen dat deze 2 niet de juiste mentaliteit hebben om aan zo`n race mee te doen.
De stress,de spanning,het chaotische,het onvoorspelbare,ze wisten er niet goed mee om te gaan. Toen ze gisteren in het dorpje waren zag je ze zo genieten van de mensen,de kinderen,de gastvrijheid en tijdens de race dan verliezen ze juist dat element uit het oog en is het alleen maar spanningen en irritatie`s tot ze bij het eindpunt zijn.

Ik denk dat wij een heel verkeerd beeld van ze hebben en dat ze zelf ook wel met gemengde gevoelens terug zullen kijken als ze zien wat de race voor een invloed op hun gedrag heeft gehad...

helemaal mee eens gon! ::jaja::

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #93 Gepost op: 12-04-2005, 15:25:17 »
Opgeruimd staat netjes.
Wat een rare mensen. Ze deden beide wel heel erg hun best maar hadden heel weinig waardering voor elkaar. Ik begon me aan hun te ergeren dus.... opgeruimd staat netjes.
Nu Jeroen en Manja nog en dan kunnen we weer genieten. ::joehoe::

Offline ~~Tanja~~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #94 Gepost op: 12-04-2005, 16:54:40 »
helemaal mee eens!!!! opgeruimd staat netjes!  Jeroen en Manja weg en het word steeds leuker  :)   doe mij de gewone "boeren" mensen maar... Want zo noemt iedereen de rest toch?? Nou, ik vind het echt niet spijtig dat ze er uit zijn!!   

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #95 Gepost op: 12-04-2005, 17:10:00 »
wat is er nou methun amulet gebeurd?

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #96 Gepost op: 12-04-2005, 19:20:49 »
Steven & Sofie,
We hebben maar weinig van ze gezien, en in de beelden die we wel hebben gezien kwamen ze behoorlijk negatief op mij over. Ik hoop dat ze ook veel leuke dingen hebben meegemaakt en genoten van de reis.

Ik werd niet zo blij van dit koppel.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #97 Gepost op: 12-04-2005, 19:34:19 »
wat is er nou methun amulet gebeurd?

Ik denk gewoon bij de spelleiding beland en dat andere teams m eventueel later kunnen winnen, maar zeker ben ik hier niet van, misschien dat t zondag ter sprake komt, let's hope!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #98 Gepost op: 12-04-2005, 20:38:23 »
Ja vorig jaar gaven ze hun amulet aan een ander naar eigen keuze. Is nu helemaal niet jammer!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #99 Gepost op: 12-04-2005, 22:26:00 »
Ja vorig jaar gaven ze hun amulet aan een ander naar eigen keuze. Is nu helemaal niet jammer!
Ja, op zich wel... maar anders belanden alle amuletten uiteindelijk bij de 2 finalisten en dat wilden ze mss voorkomen dit maal?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)