Auteur Topic: Wie gaat er mee ?? dwars door rusland en Siberie met de auto  (gelezen 2795 keer)

Offline landcruiser

  • Forumlid
Wie gaat er mee ?? dwars door rusland en Siberie met de auto
« Gepost op: 10-05-2004, 09:58:06 »
Wij zijn kevin & Marius, al jaren organiseren wij reizen per auto dwars door de woestijn, van Nederland naar Dakar.
Deze reis hebben wij nu 12X gemaakt en zijn nu van plan een dergelijke reis per auto van Nederland naar Vladivostok in Siberie te organiseren. Half juli willen wij vertrekken.
De reis zal ongeveer 4 weken duren en zal geen luxe tripje worden. Veel rijden veel zien en afzien. Inbegrepen is een auto
( oude bak) brandstof, visa, begeleiding, ticket terug. Soms slapen in hotels, soms langs de weg in tentjes. Maximaal 7 auto's of 18 personen. Let op, dit zou een pilot reis zijn dus wij weten ook niet precies wat we moeten verwachten. Je gaat dus mee tegen kostprijs en er wordt wel hulp van je verwacht in de vorm van zoeken naar goedkope accommodatie, opzetten tenten, eten sprokkelen ed. Onze ervaring heeft geleerd dat de pilot trips verreweg de leukste maar ook de moeilijkste zijn.
Reageer via dit forum als je mee wilt. Je mag mee op volgorde van aanmelding ( dus geen loting of iets ) wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dit is dus geen commerciële trip.
De auto's laten we achter bij een weeshuis in Vladivostok. Deze zullen per opbod worden verkocht en de opbrengst gaan naar het weeshuis.
eisen:
minmaal 21 jaar
reiservaring
kennis van Engels of Duits
minimaal 1 jaar rijbewijs
Prijs wordt geschat op +/- € 2100 p/p
voor 28 tot 30 dagen.

PS ik hoop dat ik deze oproep hier mag plaatsen.



« Laatst bewerkt op: 17-05-2004, 09:40:52 door landcruiser »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Zelf peking express rijden
« Reactie #1 Gepost op: 10-05-2004, 16:44:11 »
Peking express.org staat geen reclame toe op haar sites. Ik heb de heren dan ook gevraagd mij toch wel iets meer achtergrond info te vertrekken per mail. Onder andere of ze een organisatie zijn, hoe die heet, wat de financiële risico's zijn voor de reizigers enige verduidelijking omtrent de reissom en de boekingsvoorwaarden. Voorts wijs ik jullie erop dat pekingexpress.org generlei binding heeft met welke reisorganisatie dan ook en geen aansprakelijkheid heeft ten aanzien van het gebodene.
Tot nader order blijft dit bericht staan, omdat indien het een persoonlijk initiatief is en inderdaad non-profit ( €2100??) het een aardig initiatief is. Ook wat het achterlaten van de auto betreft voor dat weeshuis.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....