Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 7079 keer)

Offline Nina00

  • Forumlid
Aflevering 6
« Gepost op: 18-04-2004, 15:00:47 »
::regenboog::

Jaja hier even een berichtje van mij. Was het maar alvast 20.30! Vind PE echt gaaf, lekker veel verschillende types, die het programma lekker levendig houden. Heb me rot gelachen om Wesley en Joeri die apezat van de tafel rolden bij een van de Russische gezinnen. Arme jongens, wat een kater moet dat zijn geweest ;)
Eigelijk vind ik het helemaal niet zo interessant wie er winnen, alles wat er tijds gebeurt is al lachwekend genoeg. En dan heb ik het natuurlijk vooral over onze kleine dikkerd & zijn vriendin. " ZEg, ben jij m'n mental coach ofzo?"   al met al dus hopen dat de tijd vliegt vanmiddag!

oh en lachen dat er al een paar reacties van kandidaten zijn!
« Laatst bewerkt op: 18-04-2004, 16:20:45 door mapel »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 18-04-2004, 16:22:02 »
We zetten dit topic maar weer klaar voor vanavond. kan nu al niet meer wachten. Wat heeft  men nu voor ons in petto? >:D >:D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nina00

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 18-04-2004, 20:11:59 »
Ben wel benieuwd hoe het met de gezondheid van een van de zusjes (was het Sanne of Lotte. lekker fan ben ik haha!).
Hoop eerlijk gezegt dat Reinier en Clarinca voorlopig in de race blijven, dat geeft tenminste wat sappige beelden... Straks ff napraten mensen? Dan ben 'k d'r weer om 21.30

Tjjuuuus

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 18-04-2004, 20:17:53 »
nog een kwartiertje!!! k heb er zin in!!!! :D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 18-04-2004, 20:24:03 »
Ik weet al redelijk hoe het gaat lopen vandaag. Kon mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken en heb topic voor Belgische kijkers zitten lezen... ::) ;D

Denk dat het weer een topper van een uitzending wordt. alhoewel of ze vorige week kunnen overtreffen?  ???
Geniet nooit met mate...

Offline Nina00

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 18-04-2004, 20:30:19 »
oeeeeh met nog 3 minuten op de klok ga ik er voor zitten!

Offline Nina00

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 18-04-2004, 21:40:05 »
Waaah VET wassie weer deze aflevering. Echt jammer dat Fleur en Bart niet konden afvlaggen. En arme Sanne, die zag er niet al te best uit.....
Vind wel dat er een paar gave koppels doorgaan. Wat vonden jullie van deze aflevering?

Offline daborg

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 18-04-2004, 21:44:53 »
Deze aflevering was het best!
Ik zat zo in spanning.. ik was zo bang dat R en C eruit zouden gaan.

En de voorstukjes voor de volgende aflevering.. HOE STRAK WORD DAT!

Ik ga kapot van de koelheid van PE

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 18-04-2004, 21:45:34 »
Ja kan niet missen hè,....Mooi dat R&C tegenover E&J stonden in die zoutmijn. En sportief dat Elias toen meldde dat reinier toen wel meeviel. Maar ik ben bang dat het tijdens de race tussen die twee niet meer goed komt, hahahaha......Zoals we weten is het later allemaal wel weer recht gekomen ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 18-04-2004, 21:48:28 »
Ik vond deze aflevering eigenlijk ietsje minder. Niet echt spanning vond ik zelf. Maar dat is mijn mening.

Ik ben volledig neutraal, maar heb heel soms een beetje hekel aan hem. Maar vandaag. Top Reinier, goed gedaan.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 18-04-2004, 21:48:31 »
Erg leuke aflevering weer!  ::ok::

En idd vond ik 't ook erg jammer dat Fleur & Bart niet de kans kregen om Reinier & Clarinca af te vlaggen, dan was 't 'n stuk spannender geworden. En ik had gewoon die teleurgestelde gezichten van Reinier & Clarinca en de blijdschap bij Fleur & Bart willen zien als dat zou gebeuren.  ;D  Helaas mocht 't niet zo zijn en had de vlag dus eik helemaal geen functie.  :-\\

Jammer dat Sanne & Lotte moesten afvallen, maar 't zat eraan te komen natuurlijk. Maar 't blijft jammer dat 't door zoiets kwam wat buiten hun eigen macht is. Ze kunnen zichzelf iig niks kwalijk nemen, want ze hebben goed hun best gedaan.

Ik denk dat 't nu verder nog spannender gaat worden nu er nog maar 4 koppels over zijn, de immuniteit is verdwenen, de proeven en puntentelling zijn veranderd. Ik ben echt helemaal pro Wesley & Joeri aan 't worden, want die vind ik steeds sympathieker en sterker naar voren komen. En ze zorgen voor veel grappige momenten! Ook nu weer met die 12-jarige meisjes en de wodka.  ;D ::ok::

Ook Jeske & Elias vind ik nog erg sterk. Ik geef die twee koppels momenteel dan ook de meeste kansen, maar ik vlak Reinier & Clarinca en Rani & Hans ook zeker niet uit. Reinier zal ook wel extra gebrand op de overwinning zijn volgende week als hij te horen krijgt van 't complot.

Offline xxverginiexx

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 18-04-2004, 22:02:31 »
 :( ik vond het erg jammer dat sanne en lotte gestopt zijn met het spel :( Maar gezondheid gaat voor alles :)

Van bart en fleur vond ik het ook jammer, maar ik had niet zoveel
met hun, ik had wel liever reinier en clarinca zien gaan ;D

nou afwachten tot volgende week dan zal het wel een stuk spannende zijn als deze week!!! ::ok::

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 18-04-2004, 22:09:54 »
Ik vond het een hele leuke aflevering.

Reinier heeft zich gedragen, maar toch gaat Elias dan weer (oude) dingen oprakelen. Ik ben van mening dat t goed is dat de 2 koppels die er uit zijn, er uit zijn. Zij zorgden toch van de koppels voor de minst leuke beelden.

Ik vond de actie van Reinier en Clarinca wel strak met het regelen van die lift. Hij zei zelf bang te zijn voor een nieuw conflict. Maar dat zou ik echt onterecht vinden, want ze hebben het gewoon slim gespeeld. Het ging alleen een beetje rommelig toen die auto kwam. T was ook dom van die rus dat ie stopte, maar hij was ook wel erg overvallen. Bart en Fleur stonden echt met een mond vol tanden hahaa.

Ja, leuke aflevering. Ik heb zin in volgende week.  ::ok::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Liesje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 18-04-2004, 22:17:05 »
Ik vond het zo typisch dat, met het zout wegen, de twee teams precies het tegenovergestelde zeiden; weegt niks en weegt best zwaar!
Zowiezo is het denk ik echt en hele belevenis o zo diep een zoutmijn in te gaan.
Ik vind het wel jammer dat de strijd tussen Reinier en Elias zo breed wordt uitgemeten, maar ja, alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen!  ::vergroot:
Ik moet zeggen dat ik Reinier absoluut erg irritant vind, maar ook Elias kan er wat van zeg!! Die gozer vindt zichzelf heel wat! Kan ik me ook goed aan storen!  >:(
Tja, en de afvallers waren wat mij betreft niet verrassend...
De koppels welke het meest aan elkaar gewaagd zijn blijven wat mij betreft nu over!
Rani en Hans zorgen, als ze niet in de trein zitten, voor stevige competitie! 
How do crazy people go through the forest? They take the psycho path.

Offline Nina00

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 18-04-2004, 22:45:49 »
Ik heb me deze keer ook een beetje gestoord aan Elias, het is wel een aandachttrekkertje, daar heeft reinier wel gelijk in. Die zoutmijn zag er werelds uit, echt te gek!
Ben ook steeds meer Wesley en Joerie fan, idd alleen al vanwege al die wodka die ze eigelijk niet kunnen hebben.

Enne zijn jullie die gelijkgestemde sokken opgevallen hahahah! Echt 2 zielen....

Moet wel zeggen dat Elias een beetje smerig speelt af en toe net als Reinier, dus wat dat betreft zijn ze aan elkaar gewaagt. Alleen arme Clarinca, volgens mij is 't best een ok vrouwtje alleen voelt ze zich echt niet op d'r gemak door dat gezeur tussen Elias en haar mannetje...

Tip? Laat Reinier gewoon achter ergens in the middle of nowhere.. hihi

nee das gemeen! Good luck aan alle overgebleven kandidaten!

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 19-04-2004, 14:33:02 »
het was echt weer een top aflevering ::ok:: ::ok::
jammer dat sanne en lotte er uit zijn :( maar ja renier was weer erg fanetiek pfff van mij had hij er uit gemogen met ze asso gedrag Calrinca vind ik echt top ::ok:: ::ok:: dat zij het uit houd met die vent zeg ik zou er echt kots misselijk van worden met steeds dat gezeur van hem die vlag had nie echt veel nut want ze hebben uit eindelijk renier en calarinca nie weten te vlaggen wel jammer dat fleur en bart er uit zijn eigeluk had renier er uit gemoeten clarinca mag er van mij best  in blijvuh met een andere partner  ::ok:: en WESLEY EN JOERI WARREN WEER TOP!!!!!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 19-04-2004, 17:44:47 »
Ik vind het jammer dat het doorgeven van de amuletten niet meer mag! Dat haalt dat sociale element er in een keer uit! Een vrijbrief om je te gaan gedragen zoals Reinier dat doet! Super gedreven en op het randje (en soms erover heen) van sportief!
 >:(
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Malijtje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • There can be no triumph without loss
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 19-04-2004, 19:15:09 »
heey allemaal... ik ben nieuw hier hihi maar ja ik was er gister niet  :-\\ maar ja ik had het wel opgenomen dus ik heb vandaag lekker gekeken... echt zonde dat bart en fleur niet konden vlaggen, want fleur vond het volgens mij wel leuk  ;) :D En voor Lotte en Sanne vind ik het helemaal sneu... kan je eindelijk een stuk van de wereld zien waar je nog nooit ben geweest.. moet je door ziekte opgeven.. maar ja op een gegeven moment moet je toch voor je gezondheid kiezen... Ik vind Reinier echt super irritant maar ja soms is die gewoon te irritant dat hij lachwekkend is... Ik vraag me wel af hoe clarinca het met hem vol houdt ??? Maar ik heb nu al zin in volgende zondag...!!! -
no victory without suffering, no freedom without sacrifise...