Auteur Topic: [Koppel] Jeske en Elias  (gelezen 105289 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #40 Gepost op: 30-03-2004, 13:51:04 »


Helemaal niet goed van hem Super triest. praat het dan uit. en zeg recht in zn gezicht waar het op staat. en ga dan niet weglopen en vervolgens zegge "Ik hoop dat je in de stront slaapt, dikke" Dat slaat dan al helemaal nerges op. Dat is gewoon laf.
In dat opzicht waren ze allebei triest bezig want Reinier hield in eerste instantie zijn mond dicht. Als hij het gewoon had verteld dan was er nix aan de hand geweest.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #41 Gepost op: 30-03-2004, 13:54:47 »
Ok dat was da misschien dom van mijn held. Maar om hem dan achter zijn rug om te zeggen. ik hoop dat je in de stront slaapt dikke.  Dat is echt het lafste wat ik ooit gehoord heb.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #42 Gepost op: 30-03-2004, 14:15:25 »
Ik vond de actie van allebei niet echt om naar huis te schrijven. Maar om nu Elias helemaal af te gaan schilderen is niet terecht. Hij vertelde zijn verhaal aan R&C over de auto (op verzoek van R&C, dat hoorde je Elias duidelijk zeggen) en vroeg toen hoe het hun vergaan was. En toen wilde R ineens 'er niet over uitwijden'. Waar sloeg dat op? Is het nou zo erg om te vertellen dat je door de politie bent aangehouden omdat je geen visum had? Dan kan iedereen toch inzien dat dat ook een grap moet zijn geweest?? En dan zou 1+1=2 zijn en konden ze (als ze zo slim zouden zijn) wel op hun vingers na kunnen tellen dat deze 'strategische zet' van Sanne en Lotte kwam.

Maar goed, ook de actie van Elias was niet op zijn plaats door achter de rug van Reinier te zeggen dat hij in de stront moest slapen (ook moest ik keihard lachen  ::rofl::). Als je iets tegen iemand te vertellen hebt, heb dan het lef om het recht in diegenes gezicht te zeggen. Zo niet, hou dan je mond.

Zo, limone heeft gesproken  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #43 Gepost op: 30-03-2004, 14:20:28 »
mja hij zei gewoon voor de grap daar wil ik neit over uit weiden. en meteen zei elias al.... ja... flikker maar op.

Maarja.. reinier is wel de man

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #44 Gepost op: 30-03-2004, 15:04:30 »
Elias ging er van te voren al van uit dat die foute lift van Reinier kwam, dus toen hij t vroeg en geen antwoord kreeg van Reinier, trok ie gelijk zijn conclusies. Dat vind ik heel flauw. Ik vond t inderdaad ook gek dat Reinier er niet over uit wilde wijden, maar asl Elias nou rustig was gebleven dan had ie t denk ik wel verteld.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #45 Gepost op: 30-03-2004, 15:54:26 »
mja hij zei gewoon voor de grap daar wil ik neit over uit weiden. en meteen zei elias al.... ja... flikker maar op.

Maarja.. reinier is wel de man

Hoezo hij zei dat voor de grap?  ??? Ik zag hem nochtans niet lachen hoor.

En weet je, niks is goed. Wat iemand ook doet. Als Elias wel in het gezicht van Reinier gezegd had 'Ik hoop dat je in de stront slaapt, dikke' kon iedereen hier weer lekker gaan zeiken hoe agressief ie wel niet is.
Het is natuurlijk wel lekker makkelijk om op je luie reet een beetje commentaar te spuien op iedere actie en handeling die een kandidaat doet.
Haha ik irriteer me erger aan een aantal users hier dan aan iemand van de kandidaten.  ;D


Oh en @ Miks: met Red Bull erbij is het wel te doen die wodka.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #46 Gepost op: 30-03-2004, 19:20:49 »
oke, tnx voor de tip

Ik ben het er helaas niet mee eens wat je zojuist zegt. Een forum is er toch o.a. voor om meningen met elkaar te delen? Als jij niet tegen andermans mening kan, dan moet je hier zelf niet zijn.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #47 Gepost op: 30-03-2004, 19:45:42 »
Ik kan wel tegen een ander zijn mening. Als ie gegrond is. MAar de meeste dingen hier slaan gewoon nergens op.
En dat is mijn mening, of mag iedereen zijn mening hier posten en ik niet? :)

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #48 Gepost op: 30-03-2004, 19:49:41 »

Ik vind dat Elias terecht reageerde. Ik was misschien zelf
wat rustiger gebleven, maar ik kan zijn reactie heel goed
begrijpen. Iedereen irriteert zich mateloos aan R&C... en terecht want ze kapen steeds een lift voor iemands anders neus
weg. Dat is wel heel irritant. Mensen zoals Reinier moet je
niet teveel ruimte geven, anders gaan ze rare trekjes vertonen.

Heel goed dus dat Elias gewoon kwaad weg liep en hun eens even
goed liet voelen dat ze verkeerd bezig zijn.
 
Alleen ik weet niet waar die ruzie van Elias met Hans over gaat.. ik ben een grote fan van Hans en Rani, en ik hoop niet dat de 2 koppels ruzie krijgen.

"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #49 Gepost op: 30-03-2004, 23:59:17 »
Robbieazerty, jou mening telt natuurlijk ook, heb je gelijk in en ik vind ook dat sommige dingen nergens op slaan. Maarja, ik neem dat dan voor lief...
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #50 Gepost op: 31-03-2004, 00:00:57 »
en ik ben trouwens een grote fan van Reinier & Clarinca en erger me totaal niet aan ze.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #51 Gepost op: 31-03-2004, 23:48:50 »
nouw k ben geen fan, maar ik erger me ook niet echt heel erg ofzo. Reinier is gewoon zo'n iemand die altijd moet winnen...kan ie ook niks aan doen dat ie dan zo fanatiek word.


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #52 Gepost op: 1-04-2004, 10:58:07 »
Maar dit topic gaat over Jeske en Elias....  8)


Waarom houden Chinezen wel van tattoos? Hoe weet je dat?

Offline forumpie

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #53 Gepost op: 3-04-2004, 10:24:11 »
Ja, dit gaat over Jeske en Elias en niet alleen maar over het kwaad worden op Reinier. Er is veel meer gebeurd in de uitzending en die ruzie hoor je allen maar. Ik weet niet of chinezen van tatoos houden, maar vond wel de hotelkamer heeeeel mooi en Jeske moe een plaatje uitbrengen (help). Zij maken veel mee en genieten ervan. Leuk koppel net als de duikers.

Offline Luminae

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #54 Gepost op: 4-04-2004, 22:01:19 »
Sorry, maar deze twee vind ik dus absoluut NIET leuk, iemand die "ik hoop dat je in de stront slaapt" en "ik wil iemand (Reinier dus) gewoon even goed op z'n sodemieter geven" kan zeggen zonder zich ervoor te schamen (net als voor die foute tattoo's trouwens, maar dat is mijn mening...) valt bij mij sowieso al af.

Geef mij maar Reinier & Clarinca, zoals ze onder studenten zeggen: Liever een kakker dan een stakker :)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #55 Gepost op: 4-04-2004, 22:07:57 »
Na deze aflevering ben ik het daar helemaal mee eens. De eerste aflevering vond ik Jeske en Elias de bom! De tweede vond ik ze nog oke. Vorige week zei ik al dat Elias een beetje voor me had afgedaan, maar nu weet ik eht zeker. Wat een lul is die Elias zeg. Jeske hoor ik er niet zoveel over zeggen (slim van haar), maar die zal er ook niet tegen Elias zeggen dat ie zn mond moet houden.

Ik bedoel, wat is nou erger? Graag willen winnen en wat aggressief liften of iemand de tering in schelden???????????????

Ik ben altijd nog fan van R&C, hoewel ze deze aflevering nogal tegenvielen...
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Luminae

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #56 Gepost op: 4-04-2004, 22:09:47 »
Heel heel!  ::tandpastasmiley::

Offline autognoom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #57 Gepost op: 4-04-2004, 22:20:11 »
Op het eerste gezicht een leuk stel. Lekker zichzelf en zo. Alleen nu we de Peking express wat langer volgen, valt het wel op dat Jeske zich wel heel erg afzet tegen Reinier. Volledig onterecht naar mijn mening. Wat heeft Reinier Jeske misdaan dat hij dit verdient. Jeske leeft misschien nog altijd in de veronderstelling dat Reinier hem genaaid heeft met die valse lift, terwijl dit 'het werk' was van de zusjes sanne en lotte (die simpelweg de mensen hadden uitgekozen die op dat moment bovenaan stonden). Hieruit blijkt maar weer eens te meer dat je niet meteen vanuit een soort onderbuikgevoel moet reageren op iemand. Jeske mag dan een recht door zee man zijn, hij heeft in wel heel kort door de bocht zijn houding bepaald tegenover Reinier en Clarinca en handelt dan ook volgens mij niet fair tegenover hen. Veel eerlijker is dan Reinier , die nooit een onvertogen woord heeft geuit over de anderen en heel eerlijk stelt dat het een race is.

Offline Luminae

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #58 Gepost op: 4-04-2004, 22:24:48 »
Denk dat je Elias bedoelt, Jeske is de vrouw die met hem meereist :)

Ik denk dat veel mensen 'eerlijkheid' en 'zichzelf zijn' verwarren met simpelheid en een bot karakter... Ik vond Elias en Jeske al heel gauw helemaal niks.

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #59 Gepost op: 4-04-2004, 22:28:47 »
balabllaal
Ik denk ook dat je elias bedoeld.

Maar je hebt gelijk. Reinier heeft een andere spelhouding, en dat word niet gewaardeerd, volkomen onterecht naar mijn mening. Iedereen speelt zn spel op zn eigen manier. Wat de broertje deden was aardig, maar niet slim.. tactisch dan.

Reinier en C blijven mijn helden, en ik vind het wel heeeeel onsympathiek om een complot te gaan smeden. Reinier heeft NOOIT wat over andere mensen gezegd.