Auteur Topic: Opnames nieuwe serie  (gelezen 9469 keer)

Offline macphisto

  • Forumlid
Opnames nieuwe serie
« Gepost op: 15-08-2004, 14:59:10 »
Hallo allen,

weet iemand wanneer de opnames van de nieuwe serie van Peking Express beginnen? Ik hoorde dat kandidaten in september en oktober beschikbaar moeten zijn, dus ik neem aan dat dan de opnames plaatsvinden... maar weet iemand toevallig een precieze datum? Ik ga zelf rond die tijd per trein van Moskou naar Peking, dus ik hoop eigenlijk nog iets te zien van de opnames. ;)


Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Opnames nieuwe serie
« Reactie #1 Gepost op: 15-08-2004, 16:28:57 »
Als je wat van de opnames wil zien, moet je waarschijnlijk ergens in September in Peking zijn, want de nieuwe PE gaat van Peking naar Bombay. Wanneer de opnames precies beginnen weet ik niet.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline waterveenmos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Opnames nieuwe serie
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2004, 16:22:18 »
Naar Bombay? Cool! :) Weten iemand hoe lang die opnames duren en wanneer ze dus in Bombay zijn? Ik ga zelf eind september daarheen, en zou het wel leuk vinden er nog wat van te kunnen zien. ::tandpastasmiley::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Opnames nieuwe serie
« Reactie #3 Gepost op: 30-08-2004, 11:09:08 »
Naar Bombay? Cool! :) Weten iemand hoe lang die opnames duren en wanneer ze dus in Bombay zijn? Ik ga zelf eind september daarheen, en zou het wel leuk vinden er nog wat van te kunnen zien. ::tandpastasmiley::

Ik denk dat een kleine kans is dat je ze eind september tegenkomt. Ze beginnen tenslotte in Peking. Ik weet dat de werkelijke reistijd van de vorige Pekingexpress ca. 5 weken was, dus als ze nu zouden vertrekken zou het net kunnen. Je weet waar je terecht kunt met eventuele achtergrondinfo...zonder daarbij spoilers te lanceren natuurlijk,... ;) Juist...hierzo!!! ::ok::. of mail de crew als de info 'hot'is!.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline waterveenmos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Opnames nieuwe serie
« Reactie #4 Gepost op: 30-08-2004, 12:38:36 »
Mmmm..... ik ben ook in oktober nog daar, dus het zou kunnen. Ik zal tegen die tijd eens een mailtje richting de crew sturen. Kunnen die dat trouwens lezen als ze op reis zijn?

Offline r.besselink

  • Forumlid
Re: Opnames nieuwe serie
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2004, 13:58:46 »
de nieuwe pekingexpress opnames worden pas half oktober gestart!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Opnames nieuwe serie
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2004, 13:49:38 »
de nieuwe pekingexpress opnames worden pas half oktober gestart!

Hartelijk dank voor de info, ben je misschien een kandidaat in spe,...of iemand die inside info heeft,....dan dragen we je meteen op handen natuurlijk ;) ::tandpastasmiley:: Kom dan vooral zo vaak mogelijk langs om hele kleine tipjes van de sluier op te lichten, zonder dat er waardevolle geheimen prijs worden gegeven natuurlijk!!! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Opnames nieuwe serie
« Reactie #7 Gepost op: 21-09-2004, 10:42:53 »
EP zegt in de chat van ER dat PE voor hem op 12 oktober begint, dus dat zal dan wel kloppen.

Offline r.besselink

  • Forumlid
Re: Opnames nieuwe serie
« Reactie #8 Gepost op: 17-10-2004, 22:28:42 »
hoi ik wou jullie fanatic PE fans vragen of er in deel 1 zoiets was als een prijs voor de deelnemers, dat ze mochten bellen met het thuisfront...zeg maar a la expeditie robinson??
let me know!! ::ok::

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Opnames nieuwe serie
« Reactie #9 Gepost op: 18-10-2004, 08:59:31 »
KAn ik me niet echt herinneren hoor.VOlgens mij hebben ze op de tv niet naar huis gebeld.Als ze als eerste aankwamen mochtren ze alleen kiezen of ze met de trein meegingen.

Offline yohan

  • Forumlid
Re: Opnames nieuwe serie
« Reactie #10 Gepost op: 27-10-2004, 23:41:39 »
Ernst Paul zal niet aanwezig zijn bij de opnames van Peking Express ivm de geboorte van zijn kind.