Auteur Topic: [Koppel] Sanne en Lotte  (gelezen 17190 keer)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #20 Gepost op: 30-03-2004, 23:54:26 »
Ik denk dat de zusjes daar veel te lief voor zijn. Ik zou het ook matig vinden om de laatste nog ene valse lift aan te smeren ook. Misschien hebben ze wel een oogje op de broertjes hahaha. t is misschien wel tactisch ja...
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #21 Gepost op: 31-03-2004, 00:02:25 »
jammer trouwens dat er niet in die banja gefilmpt werd...
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #22 Gepost op: 1-04-2004, 23:07:36 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
we worden steeds beter op de computer

Offline Patrick86

  • Forumlid
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #23 Gepost op: 11-04-2004, 21:52:23 »
ik had echt medelijden met Lotte gewoon tijdens de 5e etappe. wat was die Reinier een blok aan het been zeg. ik zou echt helemaal gek worden van die man. ik kon me ook goed voorstellen dat ze er gewoon mee stopte halverwege.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #24 Gepost op: 12-04-2004, 15:31:30 »
Volgens de laatste geruchten heeft Lotte een grote rol gespeeld in de vrijlating van Arjan Erkel. Naar verluidt heeft zij Reinier als ruilmateriaal ingezet.  ;)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #25 Gepost op: 12-04-2004, 15:33:00 »
Volgens de laatste geruchten heeft Lotte een grote rol gespeeld in de vrijlating van Arjan Erkel. Naar verluidt heeft zij Reinier als ruilmateriaal ingezet.  ;)
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #26 Gepost op: 12-04-2004, 15:33:21 »
Gheghe  ::tandpastasmiley:: ::rofl::
That's all

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #27 Gepost op: 12-04-2004, 23:13:47 »
Volgens de laatste geruchten heeft Lotte een grote rol gespeeld in de vrijlating van Arjan Erkel. Naar verluidt heeft zij Reinier als ruilmateriaal ingezet.  ;)

Vandaar dat Arjan vrijgelaten was ::bravo::
Effies gemist hoor was een weekendje weg. ::tandpastasmiley::
Wilden ze Reinier niet hebben ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
we worden steeds beter op de computer

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #28 Gepost op: 13-04-2004, 00:53:31 »
Ik vind het anders heel zwak zoals Renier al zei dat Lotte stopte. Ik zeg altijd "laat je niet gek maken!". Lotte werd wel gek. Enerzijds vind ik dit dus zwak. Anderzijds ben ik het er mee eens dat Reinier heel vervelend was. Hij hat het blok zijn nogal letterlijk opgepakt en vertolkte die rol niet echt op een leuke manier zoals Wesley dat wél deed. Het was wel weer functioneel van Reinier. :)
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #29 Gepost op: 13-04-2004, 11:17:31 »
Ik vind dat er een verschil is tussen een blok aan het been zijn en zuigen irriteren en zieken. Dat laatste is wat reinier dus deed.
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #30 Gepost op: 13-04-2004, 14:28:13 »
Reinier deed gewoon wat hij moest doen en Lotte deed dat ook. Ze had gewoon de pech dat zij met Reinier moest en dus nooit tegen het complot tegen Reinier kon opboksen. Het kon niet anders dat ze laatste of éénnalaatste werd. Ik snap wel dat ze niet al te veel moeite deed om 1 puntje meer te verdienen.

Offline Vincent996

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #31 Gepost op: 16-04-2004, 00:30:06 »
Reinier vervulde zijn taak met een enorme effectiviteit, maar hij was dus echt een blok (last) aan het been van Lotte. Zijn gedrag irriteerde haar en heeft ze dus simpelweg de rollen om gedraait. Heel erg slim moet ik zeggen, want met Reinier als blok valt er toch weinig te beginnen, nietwaar?

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #32 Gepost op: 16-04-2004, 11:32:37 »
Ik vond het ook zielig voor Lotte dat ze opgescheept zat met Reinier. En wat al helemaal zielig was, was dat toen ze eindelijk van Reinier verlost was te horen kreeg dat haar zus ziek was en naar het ziekenhuis moest (wel erg vaak was voor een zin trouwens  :-\\ ) Ik vrees dat ze er na de volgende aflevering uitliggen, want er werd gezegd dat er twee koppels naar huis moeten en daar zullen zij er dus wel een van zijn.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #33 Gepost op: 16-04-2004, 12:14:19 »
Ik vond het ook zielig voor Lotte dat ze opgescheept zat met Reinier.

Volgens mij was dat het doel van de opdracht "Ben een blok aan het been". Helaas niet door iedereen begrepen.

Offline Vincent996

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #34 Gepost op: 16-04-2004, 13:20:38 »
Je kunt een blok aan het been zijn op verschillende manieren. Één van de twelingbroers (ik kan ze niet onderscheiden) deed het op een leuke manier terwijn Reinier zijn irritantste kanten liet zien, maar hij was wel effectief. Dus het is maar hoe je het bekijkt. Ik ga toch liever voor de leukere en gezellige manier om het iemand moilijk te maken.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #35 Gepost op: 16-04-2004, 13:45:16 »
Je kunt een blok aan het been zijn op verschillende manieren. Één van de twelingbroers (ik kan ze niet onderscheiden) deed het op een leuke manier terwijn Reinier zijn irritantste kanten liet zien, maar hij was wel effectief. Dus het is maar hoe je het bekijkt. Ik ga toch liever voor de leukere en gezellige manier om het iemand moeilijk te maken.

Het blijft nog steeds een wedstrijd. En met leuk en gezellig win je géén wedstrijd. Overigens noem je maar twee "blokken", waar waren die andere blokken. Als Sanne ook een beetje voor blok had gespeeld zou ze nu méér kans hebben gemaakt om er in te blijven !
Jammer Sanne, ook voor jou, met leuk en gezellig win je geen wedstrijd, maar vlieg je eruit !!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #36 Gepost op: 17-04-2004, 01:46:15 »
Je kunt een blok aan het been zijn op verschillende manieren. Één van de twelingbroers (ik kan ze niet onderscheiden) deed het op een leuke manier terwijn Reinier zijn irritantste kanten liet zien, maar hij was wel effectief. Dus het is maar hoe je het bekijkt. Ik ga toch liever voor de leukere en gezellige manier om het iemand moilijk te maken.

Ook dit is weer maar net hoe je het bekijkt...Clarinca ging er gewoon net wat sportiever mee om naar mijn idee. Terwijl Lotte duidelijk haar liet merken dat het haar irriteerde.

De opdracht was gewoon: wees een blok aan het been..!!
Kijk dat Elias dit dan niet doet gewoon puur om een soort van complot te creëren vind ik dan eigenlijk net zo onsportief..Yoehoe wakker worden het is een race...Geen uitstapje van de plaatselijke buurtvereniging!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #37 Gepost op: 18-04-2004, 20:51:29 »
Lotte en Sanne jullie waren Top!!!! ::jaja:: ::bravo::

groetjes lisanne -xxxx-  ::zwaai:: ::trots::

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #38 Gepost op: 18-04-2004, 21:55:43 »
Ja jammer dat ze er uit zijn, maar dat had ik nog meer gevonden als Reinier en Clarinca of Wesley en Joeri er uit hadden gemoeten.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline xxverginiexx

  • Forumlid
Re: [Koppel] Sanne en Lotte
« Reactie #39 Gepost op: 18-04-2004, 22:05:14 »
 >:( erg jammer dat ze eruit zijn deze week!!
Ik zal ze volgende week missen in het programma