Auteur Topic: Ruzie verpest PE  (gelezen 5347 keer)

Offline polletje

  • Forumlid
Ruzie verpest PE
« Gepost op: 25-04-2004, 22:45:38 »
Ik vind er steeds minder aan, aan Peking Express. Het lijkt alleen nog maar te gaan om de ruzie tussen Elias en Reinier! De programmaleiding denkt zeker dat het programma hierdoor "spannend" wordt ofzo, maar ik zit me dood te ergeren. Waar gaat dit nog over? Ik kan er niets mee. Als kijker zie je vrijwel niets van het gedoe tussen E & J (het liedje zingen van Reinier bijvoorbeeld) en vervolgens word je wel de hele uitzending lastig gevallen met gevit over en weer. PE wordt echt om zeep geholpen door dit gedoe!

Ik krijg steeds meer respekt voor Hans. Wat een karakter heeft die vent!
« Laatst bewerkt op: 25-04-2004, 22:48:40 door polletje »

Offline pefan69

  • Forumlid
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #1 Gepost op: 25-04-2004, 22:56:11 »
Ik vind er steeds minder aan, aan Peking Express. Het lijkt alleen nog maar te gaan om de ruzie tussen Elias en Reinier! De programmaleiding denkt zeker dat het programma hierdoor "spannend" wordt ofzo, maar ik zit me dood te ergeren. Waar gaat dit nog over?
Ik krijg steeds meer respekt voor Hans. Wat een karakter heeft die vent!

Polletje, ik ben het (met het eerst stuk dan toch) volledig met je eens. Die reis was volgens mij zo vreselijk mooi ::jaja:: (zoals dat eiland vandaag) en je krijgt enkel maar die shit te zien en nog gemanipuleerd ook. Jammer. ::niet-ok::
Hans vond ik eerst ook tof, maar sorry, hij blijkt net zo achterbaks. Hij is elias zat (zegt de stem) maar hij valt elias wel in de armen en zegt "een of twee worden he". En hij verteld dus dat elias het complot bedacht, waardoor reinier denkt dat de groep hem niet moet door elias, maar uit de humo bleek dus al dat elias dat niet deed. Ik ben beniewd of de edele programmamakers dat ook weten en gaan vertellen.Hans fietst overal stilletjes tussendoor en dat is hooguit slim, maar zeker geen karakter ::niet-ok::

Offline daborg

  • Forumlid
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #2 Gepost op: 26-04-2004, 00:00:29 »
pefan69. Je kan het op 2 manieren zien. Op de manier van jou. en op de manier dat hij het de volgende aflevering verteld aan Elias, dan heb je wel karakter, als je nu gewoon schoon schip maakt. Waarom zou elias anders zo boos worden op Hans.

Ik vind Elias steeds vreemder worden. En begin steeds meer in Reinier te geloven. Vind het goed van HAns dat hij Reinier (als enigste van de groep) nog een kans geeft.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #3 Gepost op: 26-04-2004, 08:44:52 »
Hans vond ik eerst ook tof, maar sorry, hij blijkt net zo achterbaks. Hij is elias zat (zegt de stem) maar hij valt elias wel in de armen en zegt "een of twee worden he".

Volgens mij is het anders gegaan. In het interview, dat je aan het begin van de aflevering zag, zegt Hans dat hij baalt van het gedrag van Elias. Maar waarschijnlijk is dit interview aan het eind van de etappe opgenomen! Dus pas op de zeilboot, als Elias weer begint te zeiken over Reinier, krijgt Hans er echt genoeg van. Op het moment dat ze elkaar in de armen vallen is dit dus nog niet gebeurd.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2004, 12:08:17 »
Het is een race jongens, geen natuurprogramma. Ik geniet juist van die sensatie en die ruzie maakt de race extra spannend. Wederom hebben de makers (na vele seizoen ER)  goede kandidaten uitgekozen!  ::bravo::

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #5 Gepost op: 26-04-2004, 12:19:37 »
Het is een race jongens, geen natuurprogramma.

Op zich mee eens en in het begin gaf de vete tussen E en R het programma iets extra's. Maar nu gaat het over niets anders meer. Ik wil meer "verhaallijnen" zoals dat bij ER ook is.

Offline Patrick86

  • Forumlid
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #6 Gepost op: 26-04-2004, 12:22:46 »
het loopt allemaal uit de hand. als je naar het voorstukje voor de volgende aflevering hebt gekeken wordt het echt niet meer leuk.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #7 Gepost op: 26-04-2004, 12:24:34 »


Op zich mee eens en in het begin gaf de vete tussen E en R het programma iets extra's. Maar nu gaat het over niets anders meer. Ik wil meer "verhaallijnen" zoals dat bij ER ook is.

Goed, daar heb je gelijk in, maar zoals Elias gloof ik zei, is Reinier vooral irritant als de camera's uitstaan dus dat deel hebben we gewoon gemist, jammergenoeg. Voor de rest is de verhaallijn me wel duidelijk hoor  :)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #8 Gepost op: 26-04-2004, 20:58:09 »
Who needs soaps anyway, wanneer je Elias en Reinier in 1 programma hebt!  ::rofl::

Ik geniet er iedere week meer van de intriges, de roddel en achterklap, de valse beschuldigingen en de irritaties die het teweeg brengt. Heerlijk !  ::trots::
That's all

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #9 Gepost op: 27-04-2004, 01:46:08 »
Ik vind het wel spannend die ruzies. Ik hoop persoonlijk dat Elias en Jeske de grond in worden geboord, maar de ruzies moeten het programma natuurlijk niet gaan overheersen (waa het idd op begint te lijken). Maarja, de programmamakers hebben zoiets extreems ook niet voorzien. Ik denk wel dat dit een uitzonderlijk geval is.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #10 Gepost op: 27-04-2004, 07:36:55 »
Zouden de programmamakers dit echt niet voorzien hebben.Ik denk juist dat ze deze mensen zo uitgezocht hebben,om dit te krijgen.Bij andere programmas heb je net zoiets gehad.Kijk maar naar de laatste planetrace.Daar waren ook zulke ruzies(misschien niet zo erg)als nu in de peking express.We hoorden wel naderhand toen van PP dat het lang zo erg niet was als hier uitgezonden werd en hij was er zelf ook wel van geschrokken hoe het uitgezonden was

Offline Pek

  • Forumlid
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #11 Gepost op: 1-05-2004, 23:32:28 »
Tja...eerlijk gezegd vond ik de meer "subtiele ruzie" in het begin amusanter om naar te kijken. Nu vindt ik de vooruitzicht op een honden - katten gevecht eigenlijk niets. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken met dat ik niet erg goedtegen ruzies kan en zeker niet die zo lang aanhouden ::ohno::

De Elias vs. Reinier conflict begint nu wel de rode draard te worden, wat een beetje hinderlijk is, afentoe. Maar nilsma heeft ook een punt. Misschien lijkt het veel erger dan het is/was (ook al is vooral Elias erg fel). Misschien heeft de montage er een leuk gladiatoren gevecht van gemaakt, terwijl het in het echt slechts een uitbarsting is en wat irritaties.

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Ruzie verpest PE
« Reactie #12 Gepost op: 2-05-2004, 10:31:08 »
gewoon alles van 1 dag achter elkaar plakken
en in 2 min uitzenden doen ze wel vaker bij programa's
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.