Auteur Topic: [Koppel]Reinier en Clarinca  (gelezen 111577 keer)

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #120 Gepost op: 5-04-2004, 09:05:34 »

Op zich is er niets mis met kakkers. Ik heb er een paar in mijn familie zitten en die zijn gewoon aardig en laten de mensen in hun waarde. Maar wat ik als zei: ik kan niet zo goed tegen kakkers die hun eigen partner afzeiken (sorry voor het woord)

Ja.. en mensen die andere mensen achter hun rug om afzeiken... daar kan je wel tegen!?

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #121 Gepost op: 5-04-2004, 10:19:10 »
Reinier is een dominant mannetje, maar Clarinca gaat daar heel goed mee om. Zij zet Reinier op zijn nummer wanneer dat nodig is. Kortom, niet doen alsof zij een dom blondje is dat onder de plak zit, want dat valt best mee.

Dan die slijmbal en roddelkoning van een Elias, die het nodig vindt om voor de camera steeds zijn vrouw te zoenen en te knuffelen. O, wat hebben we het gezellig en wat zijn wij een leuk koppel [BRAAK] Hoe onecht kun je zijn...

Overigens heb ik Clarinca al een paar keer een opmerking horen maken over het gedrag van Reinier. Maar ik heb Jeske nog nooit iets tegen Elias horen zeggen. Over onderdanig gedrag gesproken.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2004, 11:03:38 door polletje »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #122 Gepost op: 5-04-2004, 12:16:41 »
Ze hebben zich deze aflevering beter voorgedaan dan de afleveringen ervoor. Hele verbetering om te zien. Ik vind alleen hun manier van liften niet ok. Ze zijn agressief, hebben geen respect voor de mensen van wie ze een lift krijgen of onderdak krijgen. Gisteren zei Reinier, toen ze bij de eerste mensen gingen slapen: "aardig... heel aardig... kijk, ze hebben gestofzuigd". Weetje, daar walg ik van. Niet iedereen heeft geld als water en een huis in Wassenaar. Je tast op zo'n manier de trots van de mensen aan, want die zien ook wel dat jij zo denigrerend over ze spreekt. Walgelijk  ::niet-ok::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #123 Gepost op: 5-04-2004, 12:35:14 »
Ach limone, je kan van elk koppel wel iets zeggen:

- de villabroertjes vinden het eten goor, en snappen niet dat arme mensen geen stromend water hebben;
- de duikers heb ik ook een keer het eten belachelijk zien maken
- Elias maakt Reinier op een hele onbehoorlijke manier zwart, zonder hem eens rechtstreeks te zeggen wat hem dwars zit
- Bart en Fleur denken dat hun manier de enige juiste manier is. Ook arrogant.
- Hans laat Rani liften en gaat zelf achter een boom staan (over lifterscode gesproken)

Alleen de zusjes zijn twee engelen. Maar zij komen daarom vrees ik niet ver in dit spel.

Ik zou echt niet met Reinier getrouwd willen zijn, maar vindt dat hij door veel mensen onterecht wordt aangevallen.

En als hij oneerlijk speelt, dan zou hij door de programmaleiding toch wel op de vingers worden getikt?

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #124 Gepost op: 5-04-2004, 12:43:09 »
Ben ik nou de enige die steeds meer met krommende tenen naar Clarinca en vooral Reinier zit te kijken??  ???
That's all

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #125 Gepost op: 5-04-2004, 13:12:54 »
Nee hoor Grace, ik heb precies hetzelfde.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #126 Gepost op: 5-04-2004, 15:54:53 »
Reinier en Clarinca hebben in ieder geval laten zien dat ze gevoelig zijn voor het groepsgevoel. Daar had ik na de vorige afleveringen eerlijk gezegd een hard hoofd in, maar ik ben blij dat ze zich deze aflevering van hun positievere kant hebben laten zien!
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #127 Gepost op: 5-04-2004, 16:29:44 »
Ik heb nu wel genoeg gezien van Reinier en Clarinca om mijn oordeel uit te spreken: Reinier is een Grote *** die het spel gewoon goed speelt. En Clarinca vind ik onbegrijpelijk dat ze met Reinier kan omgaan.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2004, 16:53:46 door LC »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #128 Gepost op: 5-04-2004, 16:34:53 »
Ik heb nu wel genoeg gezien van Reinier en Clarinca om mijn oordeel uit te spreken: Reinier is een Grote Lul die het spel gewoon goed speelt. En Clarinca vind ik onbegrijpelijk dat ze met Reinier kan omgaan.

LCEEEEE,..jij bent hier al wat langer op het forum en zou moeten weten dat we hier kandidaten niet betitelen met geslachtsdelen. ::tandpastasmiley:: Zou je zo vriendelijk willen zijn je taal te matigen en je boodschap wat genuanceerder neer te zetten. ;) dank U..... :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #129 Gepost op: 5-04-2004, 16:54:35 »
Hehe, als ik het PR-forum nalees zijn er nog wel wat meer scheldwoorden ;D Maar ja, gefixt

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #130 Gepost op: 5-04-2004, 16:58:40 »
hé! hé! niet afwijken van het onderwerp he!: Reinier en Clarinca :P ::tandpastasmiley::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #131 Gepost op: 5-04-2004, 23:10:10 »

- Hans laat Rani liften en gaat zelf achter een boom staan (over lifterscode gesproken)

Dan vergeet je dat Reinier dat ook doet ('ik ga weer in mijn hoekje staan' ;D) en dat hij de hele tijd zegt tegen haar hoe ze moet staan, hoe ze haar papiertje moet houden en hoe ver ze op de weg moet staan. Ik neem aan dat zij dat ook best wel weet ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #132 Gepost op: 5-04-2004, 23:35:20 »
Ben ik nou de enige die steeds meer met krommende tenen naar Clarinca en vooral Reinier zit te kijken??  ???

Niet alleen mijn tenen staan krom, ben totaal stijf van ergernis ::zwaai:: ::zwaai::
we worden steeds beter op de computer

Offline Alex J

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #133 Gepost op: 6-04-2004, 09:13:15 »


Niet alleen mijn tenen staan krom, ben totaal stijf van ergernis ::zwaai:: ::zwaai::

Dan zep je toch gewoon even door?! Scheelt blijkbaar een hoop irritatie...

Ik zit behoorlijk op de lijn van Polletje. Ik kan C&R zeer waarderen omdat ze tenminste boven het maaiveld durven uit te steken. Als ik kijk naar de andere koppels valt daar ook altijd wat op aan te merken, alleen wordt er bij C&R altijd naar gezocht. Van mij mogen die Reinier en 'visitekaartje' Clarinca regelrecht naar Peking (als eerste natuurlijk!!).

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #134 Gepost op: 6-04-2004, 18:47:46 »
Psies! Van mij mogen ze ook!! Ik heb Reinier nog geen een keer horen lullen over zijn medespelers. Elias, het wandelende inkjetpatroon, wel,  die is puur met stemmingmakerij bezig. Omdat R&C niet het doorsnee "Djoser"volk zijn wil niet zeggen dat ze zo afgezeken mogen worden. De een pakt een lift op een niet zo een vriendelijke manier en de ander maakt zn medespelers behoorlijk zwart. Wat is erger? Het is een spel en iedereen speelt het zijne/hare. En wij genieten daarvan elke week, lui op de bank met een koker Pringles :o)) Ik vind het leuk! ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #135 Gepost op: 6-04-2004, 20:06:14 »
In die laatste aflevering kreeg ik toch wel een beetje medelijden met Reinier & Clarinca. Al dat gezwartmaak en geroddel.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #136 Gepost op: 6-04-2004, 20:35:14 »
In die laatste aflevering kreeg ik toch wel een beetje medelijden met Reinier & Clarinca. Al dat gezwartmaak en geroddel.

Ja.. ik vind het bij de beesten af werkelijk, iedereen speelt zn spel op eigen manier, en R en C worden helemaal afgezeken aangezien zij in mijn ogen gewoon de beste zijn.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #137 Gepost op: 7-04-2004, 14:21:46 »


Ja.. ik vind het bij de beesten af werkelijk, iedereen speelt zn spel op eigen manier, en R en C worden helemaal afgezeken aangezien zij in mijn ogen  gewoon de beste zijn.
Zou het daar aan liggen.  ??? ;)
« Laatst bewerkt op: 7-04-2004, 15:08:07 door Castor_en_Pollux »

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #138 Gepost op: 7-04-2004, 16:12:33 »
RENIER EN CLARINCA :denken echt dat ze alles zijn voor namelijk Renier en dan vinden ze het ook nog gek dat mensen haat voor hun hebben moet je maar geen andere mensen naaien

Hans en Rani :je zegt wel dat Hans Rani laat liften en dat hans dan  achter een boom gaat staan maar wat Doet Reinier dan hij laat Clarinca toch ook liften of niet soms en dan loopt hij ook weg en gaat lekker in het gras liggen zonnen  en  vervolgens gaat hij  ook nog  staan  zeiken op haar Clarinca ga jij daar dan staan neej tuurlijk ga jij daar nie staan wat ze stoppen nooit voor zow lelijk mannetje

Elias En Jetske : dat elias zo geflipt doet moet hij zelf  weten .
ik zou ook zow geflipt worden van Renier met ze asso gedrag en ze naai streken en dat Elias voor de camera zoent so what?? wie ben jij om te zegen dat dan nie mag??

Joeri en Wesely:Dat ze het eten goor vinden so what ik bedoel wie zijn jullie om te zegen dat ze dan verwend zijn?? kom op zeg wat is het probleem nou ik lust dat eten nie dus ben ik verwend hahah grappig hoor
neej jullie maken van 1 klein probleem gelijk 1 heel Groot PROBLEEM
zij hebben teminste lol kan je van Renier en Clarinca niet zegen he??



Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #139 Gepost op: 7-04-2004, 17:30:01 »
Ik heb t idee dat je constant alle kandidaten met elkaar (vooral met Reinier) zit te vergelijken, maar wat heeft dat voor zin? Iedereen heeft zijn eigen manier van doen en dat maakt t programma leuk.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"