Auteur Topic: Teams worden gemixt?!  (gelezen 11562 keer)

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Teams worden gemixt?!
« Reactie #20 Gepost op: 9-04-2004, 12:43:17 »
Inderdaad, gewoon wachten tot zondag. Er zit niets anders op. ::bravo:: ::bravo::
we worden steeds beter op de computer

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Teams worden gemixt?!
« Reactie #21 Gepost op: 10-04-2004, 14:43:08 »
Ik zag gisteren een vooruitblik van komende uitzending op tv....en daarin was te zien dat Reinier samen met 1 van de zusjes was! En dat ze tegen hem zei: "Doe het maar lekker alleen.....ik laat je hier staan hoor Reinier!"  ;D
Ze kon het dus duidelijk niet vinden met Reinier zijn stijl van liften! LOL...word zeker een vermakelijke uitzending morgen!
That's all

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Teams worden gemixt?!
« Reactie #22 Gepost op: 12-04-2004, 09:59:45 »
helaas was dit zo...... ik had het veel leuker gevonden als reinier een tegenpool had gekregen die sterk in zijn of haar schoenen stond en dat hij daardoor flink tegengas zou krijgen. maar de combi van clarinca en wesley was echt prachtig !!!!!
etw ananasje dat plingt!!

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Teams worden gemixt?!
« Reactie #23 Gepost op: 12-04-2004, 23:18:34 »
helaas was dit zo...... ik had het veel leuker gevonden als reinier een tegenpool had gekregen die sterk in zijn of haar schoenen stond en dat hij daardoor flink tegengas zou krijgen. maar de combi van clarinca en wesley was echt prachtig !!!!!

Helemaal mee eens ::zwaai::
we worden steeds beter op de computer

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Teams worden gemixt?!
« Reactie #24 Gepost op: 13-04-2004, 01:00:35 »
Het heeft weer interessante dingen opgeleverd en maakt het weer wat afwisselender. Dit waren de voordelen. De nadelen vind ik dat t spel er minder eerlijk en reëel op wordt. Je wint uiteindelijk toch per koppel. Door het gemix speelt tactiek natuurlijk ook weer een rol en dan zou het niet uitmaken. Maar de ene puntenhaler had een lastiger blok dan de andere puntenhaler. Stel dat Joeri Reinier als blok had gehad. Dan waren ze echt geen 3e geworden. Wat dat betreft vind ik het dus moeilijk om er iets over te denken en niet helemaal eerlijk. Anderzijds is het natuurlijk ook weer een spel en horen de regels erbij. De kandidaten moeten dit gewoon accepteren.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
SLECHTSTE AFLEVERING
« Reactie #25 Gepost op: 13-04-2004, 15:47:26 »
Nou, ik vond het de slechtste aflevering tot nu toe.
De grote verliezers zijn Lotte en Sanne. Iedereen spant samen tegen Reinier & Clarinca. Iedereen knalt dus zo hard mogelijk naar de finish, alleen LOTTE niet met 'dronken' Reinier.

Gevolg is dat Lotte en Sanne aardig in de gevarenzone zijn gekomen, terwijl ze dat niet verdienen. Alle naaste concurrenten hadden namelijk wel een goede positie. Was ook niet erg slim van Lotte om Reinier te informeren, daardoor werd hij nog lastiger om zodoende Clarinca een extra punt te laten verdienen.

De taktiek was om R&C "te pakken" maar het enige is dat de zusjes een slechtere uitgangspositie hebben gekregen.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Teams worden gemixt?!
« Reactie #26 Gepost op: 13-04-2004, 16:55:05 »
Elias hoeft goed gebruik gemaakt van zijn inzicht in ,en zijn mogelijkheden om, de emotie's van anderen te richten.(EQ ?)
Bovendien heeft hij juist ingeschat dat hij de opdracht niet hoefde uit te voeren en dat de spelleiding hierbij niet zou
ingrijpen.
Reinier daarentegen heeft de opdracht wel zonder meer uitgevoerd. Daarbij heeft hij de mogelijkheden om nog invloed op het spel uit te oefenen weggegooid. Bijvoorbeeld de mogelijkheden om Clarinca te helpen.