Auteur Topic: met zijn allen tegen 1  (gelezen 13682 keer)

Offline autognoom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
met zijn allen tegen 1
« Gepost op: 4-04-2004, 22:38:29 »
Het is weer eens gebleken dat een mens een groepsdier is. De individualistische benadering van Reinier en Clarinca bevalt de andere stellen allerminst. Die stellen kruipen dan dicht bij elkaar op zoek naar veiligheid in een groep. Waarom gaan ze anders in een race tegen elkaar, elkaar op sleeptouw nemen en in die bus met elkaar lekker roddelen over Reinier en Clarinca. Het zijn allemaal laffe kuddedieren die er niet rechtsreeks voor durven uit te komen dat ze ook gewoon willen winnen. Want dat willen ze natuurlijk allemaal, maar de meesten proberen door doorzichtige diplomatieke maneuvres hun doel te bereiken terwijl Reinier en Clarinca direct zeggen waar het op staat. Ik kan die eerlijkheid alleen maar waarderen, zeker omdat ik Reinier en Clarinca nog nooit heb horen roddelen achter de ruggen van de anderen om. Dat kan lang niet van iederen gezegd worden. Het is jammer dat meestal de mensen die zo'n spel het slinkste spelen vaak het verste komen. Net als dat Italiaanse voetbalploegen die zeer laf countervoetbal spelen vaak heel ver komen, terwijl dit het saaiste voetbal oplevert. Evenzo, is het door de aanvallende benadering van Reinier en Clarinca een aantrekkelijk schouwspel geworden.

Offline Luminae

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #1 Gepost op: 4-04-2004, 22:41:17 »
Compleet 100% mee eens, je slaat de spijker op z'n kop.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #2 Gepost op: 4-04-2004, 22:45:49 »
True!

Er werden niet zo erge dingen over R&C gezegd in de bus als Elias dat deed, maar er werd wel over hen geroddeld zonder dat ze dat recht hebben. Het komt allemaal door die trieste Elias. Hij heeft dingen rondgelult, waardor iedereen gelijk zijn conclusies trok en Reinier en Clarinca bij voorbaat géén kans hebben gegeven. Heel jammer dat Elias het voor Reinier en Clarinca verpest heeft. Want Reinier en Clarinca zijn ook niet gek, die zijn er wel van op de hoogte en dat vinden ze echt niet leuk. Ze zien de rest al een hecht groepje (die kudde ja), die zich veilig bij elkaar voelen en zich dan tegen Reinier en Clarinca op durven te zetten. Ik hoop dat ze zich er doorheen jagen en overwinnen!!!
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline daborg

  • Forumlid
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #3 Gepost op: 4-04-2004, 22:49:23 »
Mooi gezegd! serieus....

Die elias gaat wat te ver naar mijn mening, ik bedoel de meeste hebben R en C niet eens meegemaakt in the field, en nu hebben ze al een hekel aan hun. Heeeel triest.
En vooraal omdat R en C gewoon super aardig zijn, en nooit enig kwaad in hun zin hebben gehad. HUn lullen ook niet over andere mensen wat ik zwaar kan waarderen.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #4 Gepost op: 4-04-2004, 23:04:09 »
Het lijkt wel of jullie een zondebok zoeken  ::rofl:: ::rofl::. Overigens heb ik Elias toch niet zo vaak kwaad zien spreken van RenC hoor. Eigenlijk heb ik Hans en Rani meer over hen horen zeggen. En vergeet niet dat we niet alles te zien krijgen wat er passeert in de race. Weet jij veel hoe RenC zich gedragen in de groep. In Omsk hebben ze 2 rustdagen gehad. Ik neem aan dat men daar wel met elkaar is opgetrokken. Dat zien wij niet. Het lijkt me dan ook een ondoenlijke zaak enig oordeel te vellen op basis van wat wij zien in de TV uitzendingen. geen betere manipulator dan de knippers en plakkers van de producer Kanakna hahhahaha ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #5 Gepost op: 4-04-2004, 23:05:51 »
Ja oke, maar als je nergens van uit kunt gaan kan je nergens over lullen!
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #6 Gepost op: 4-04-2004, 23:07:48 »
grijnzzzz,..das ook wel weer waar, maar laten we dan genuanceerd lullen is veééél lekkerder ;) ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #7 Gepost op: 4-04-2004, 23:09:34 »
Je hebt het helemaal door Mapel ::bravo::
we worden steeds beter op de computer

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #8 Gepost op: 6-04-2004, 09:46:58 »
Het is natuurlijk ook moeilijk voor R+C om te roddelen, als je geen andere stelletjes om je heen hebt.
Maar hoe het precies in elkaar zit zullen we waarschijnlijk nooit weten. R+C maken het in ieder geval wel smeuig
Greetings

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #9 Gepost op: 6-04-2004, 11:17:42 »
Overigens heb ik Elias toch niet zo vaak kwaad zien spreken van RenC hoor. Eigenlijk heb ik Hans en Rani meer over hen horen zeggen.

Mijn inziens is dit de strategie van Elias. Pik je sterkste tegenstander eruit en maak hem zo zwart als mogelijk bij de andere deelnemers en hij vliegt er zelf wel uit :(

Zeer verwerpelijk, maar hopelijk keert deze handelwijze tegen Elias en kan hij snel weer terug naar zijn tattoo-shop en andere mensen verminken.

Daarnaast liften Hans en Rani ook erg fanatiek en onfatsoenlijk. Zij proberen de bestuurders zo gek te maken dat zij verder rijden dan het eigenlijke reisdoel van de chauffeur.

Zeer verwerpelijk, maar hopelijk keert deze handelwijze tegen Hans en Rani en kunnen zij snel weer terug naar huis en verder werken aan het verbeteren van hun relatie.

De tweeling heeft het achtelijke liftgedrag van Hans en Rani met hun eigen ogen kunnen zien, maar deze twee "laffe" broertjes gooien deze handelswijze van H&R niet in de groep tijdens de discussie over het liftgedrag van R&C.

Zeer verwerpelijk, maar hopelijk keert deze handelwijze tegen de broertjes en kunnen zij snel weer terug naar hun luxe leventje en eens leren wodka te drinken.

Ach, zo valt er op elk stel wel iets aan te merken.

Eén ding is zeker, het levert mooie TV op en daar gaat het ook om !

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #10 Gepost op: 6-04-2004, 11:31:46 »
Serieuze vraag:

Zou je mij uit kunnen leggen waarom specifiek deze aspecten mooie tv opleveren en je dus boeien? Op zich zie ik dit gedrag dagelijks.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #11 Gepost op: 6-04-2004, 12:58:15 »
Serieuze vraag:

Zou je mij uit kunnen leggen waarom specifiek deze aspecten mooie tv opleveren en je dus boeien? Op zich zie ik dit gedrag dagelijks.
.

Stel alles is koek en ei tussen alle koppels. Lekker met z'n alle tegelijk een busje liften, geen strijd en actie. Dan ken je net zo goed naat National Geografic of Discovery Channel kijken want dan blijft alleen het natuurschoon en de levnsstijl van de bevolking over.

Nee, geef mij maar intriges en wrevel. Veel leuker om naar te kijken.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #12 Gepost op: 6-04-2004, 13:57:11 »
Ik heb niets tegen een spannende wedstrijd integendeel. Er gaat alleen veel aandacht uit naar het gedrag van mensen, ook daar waar het geen of weinig effekt heeft op het verloop van de wedstrijd, maar daarvoor heet het ook een soap.  ::tandpastasmiley::

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #13 Gepost op: 6-04-2004, 17:58:51 »
Dat ze Roddelen vind ik dan wel beetje nep maar goed ze Naaien wel mensen zoals Wesley en Joeri zegen ze jullie krijgen de eerst lift maar uit eindelijk pakken hun de eerste lift en elke x doen ze dat weer jah vind je het gek dat mensen dan gaan roddelen :/

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #14 Gepost op: 6-04-2004, 21:23:51 »
Mijn inziens is dit de strategie van Elias. Pik je sterkste tegenstander eruit en maak hem zo zwart als mogelijk bij de andere deelnemers en hij vliegt er zelf wel uit :(
Dat geloof je toch zeker zelf niet he?
Citaat
Zeer verwerpelijk, maar hopelijk keert deze handelwijze tegen Elias en kan hij snel weer terug naar zijn tattoo-shop en andere mensen verminken.
Ik hoor Reinierfans de hele tijd roepen dat wij hem moeten nemen zoals tie is. Laat Elias dan maar zo zijn zoals hij is en niet suggereren dat iedereen met tattoo's verminkt zijn (ja, ook ik heb een tattoo, ben ik dat ook associaal?)

Citaat
Daarnaast liften Hans en Rani ook erg fanatiek en onfatsoenlijk. Zij proberen de bestuurders zo gek te maken dat zij verder rijden dan het eigenlijke reisdoel van de chauffeur.

Zeer verwerpelijk, maar hopelijk keert deze handelwijze tegen Hans en Rani en kunnen zij snel weer terug naar huis en verder werken aan het verbeteren van hun relatie.
Zelfde dus wat Reinier doet ::)

Citaat
De tweeling heeft het achtelijke liftgedrag van Hans en Rani met hun eigen ogen kunnen zien, maar deze twee "laffe" broertjes gooien deze handelswijze van H&R niet in de groep tijdens de discussie over het liftgedrag van R&C.

Zeer verwerpelijk, maar hopelijk keert deze handelwijze tegen de broertjes en kunnen zij snel weer terug naar hun luxe leventje en eens leren wodka te drinken.
Moet ik hier nou écht op reageren? ::ohno::
 

Citaat
Ach, zo valt er op elk stel wel iets aan te merken.

Eén ding is zeker, het levert mooie TV op en daar gaat het ook om !

Toch nog íets waar ik het mee eens ben ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #15 Gepost op: 6-04-2004, 23:07:58 »
Jij maakt er een heel kunstwerk van!

Ik vind ook dat je niet kan zeggen dat tatoeëren verminking is. Ik ben voor Reinier en tegen Elias, omdat Reinier Elias helemaal niets heeft misdaan. Elias zit Reinier wel belachelijk te maken. Ik zal niet oordelen op afkomkst, beroep of wat dan ook.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #16 Gepost op: 7-04-2004, 15:44:11 »
Tjah dat Elias zow geflipt doet tegen Renier das zijn probleem maar Vind je het gek dat mensen haat krijgen voor Renier met ze Asso gedrag Hij Naait echt de Boel met jah jullie krijgen de eerste lift en daarna pakken zij toch de eerst de lift en steeds doen ze dat weer ik zou daar ook haat voor krijgen als iemand mij zo naait.......

De tweeling heeft het achtelijke liftgedrag van Hans en Rani met hun eigen ogen kunnen zien, maar deze twee "laffe" broertjes gooien deze handelswijze van H&R niet in de groep tijdens de discussie over het liftgedrag van R&C.

kweet nie waar dat op slaat maar Renier doet nie achterlijk met ze lift gedrag hij stapt gewoon de auto al in voor dat ze al jah hebben gezecht hoebedoel je asso.........

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #17 Gepost op: 8-04-2004, 14:17:51 »
Het is weer eens gebleken dat een mens een groepsdier is. De individualistische benadering van Reinier en Clarinca bevalt de andere stellen allerminst. Die stellen kruipen dan dicht bij elkaar op zoek naar veiligheid in een groep. Waarom gaan ze anders in een race tegen elkaar, elkaar op sleeptouw nemen en in die bus met elkaar lekker roddelen over Reinier en Clarinca. Het zijn allemaal laffe kuddedieren die er niet rechtsreeks voor durven uit te komen dat ze ook gewoon willen winnen. Want dat willen ze natuurlijk allemaal, maar de meesten proberen door doorzichtige diplomatieke maneuvres hun doel te bereiken terwijl Reinier en Clarinca direct zeggen waar het op staat. Ik kan die eerlijkheid alleen maar waarderen, zeker omdat ik Reinier en Clarinca nog nooit heb horen roddelen achter de ruggen van de anderen om. Dat kan lang niet van iederen gezegd worden. Het is jammer dat meestal de mensen die zo'n spel het slinkste spelen vaak het verste komen.  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::Net als dat Italiaanse voetbalploegen die zeer laf countervoetbal spelen vaak heel ver komen, terwijl dit het saaiste voetbal oplevert. Evenzo, is het door de aanvallende benadering van Reinier en Clarinca een aantrekkelijk schouwspel geworden.

Wat zul jij gisteren van het Spaanse DEPORTIVO hebben genoten (4-0) tegen Milan hahahahahaha)

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #18 Gepost op: 14-04-2004, 19:30:34 »

Ik vind het volstrekt onzin wat hier gezegd wordt.

Ten eerste Elias heeft niemand opgestookt. Iedereen heeft
slechte ervaringen me R&C.

Fleur en Bart: eerste lift pakken na banja cadeau
Hans en Rani: lift wegkapen op dezelfde hoek waar H&R het
eerste stonden.
Westly en Joeri: Een afspraak maken en alsnog een lift
kapen voor hun neus, tegen de afspraak in.
Jetske en Elias: Bij een emotioneel afscheid iemand belachelijk
maken.
Lotte en Sanne: Je zo irritant opstellen als blok, zelfs bij
het zoeken naar een slaapplaats dat er niet meer gecommuniceerd kan worden. Zeggen dat iemand geen ruggegraat heeft en andere gemene dingen zeggen tegen een onschuldig meisje.

enz enz enz. Renier heeft de irritatie bij de anderen zelf veroorzaakt en is terecht teruggepakt door de anderen.
God zij dank, want nu is hij flink gedaald in de ranglijst.
Het is logisch dat de anderen met elkaar hierover praten.
Dat zou ik ook doen over iemand die zo irritant is. Als was het
maar alleen om te kijken of de anderen het ook zo ervaren.

Het hele complot en de houding tegen Reinier is terecht. Hij heetf het er zelf naar gemaakt. En met zo'n houding win je
de race echt niet. Rechtvaardigheid en fatsoen staan bovenaan.

Als was het maar gewoon voor de gastvrije russen die hij als rotte vis behandeld.

Buzzz

"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: met zijn allen tegen 1
« Reactie #19 Gepost op: 15-04-2004, 12:26:28 »
Als iedereen nu samenspant tegen R&C, dan versterkt dat de onderlinge band en verhoudingen want een gezamelijke "vijand" doet wonderen voor het smeden van een complot.

Stel dat het complot werkt: HOE DAN VERDER ? Is iedereen dan ineens elkaars vriend ? Of gaan we weer van begin-af-aan beginnen en pikken ze dan een nieuw slachtoffer ?