Auteur Topic: [Koppel] Wesley en Joeri  (gelezen 42304 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #40 Gepost op: 5-04-2004, 00:03:10 »
Pff niet dat ik me echt aan ze erger ofzo, maar 'k vind het nog steeds een stel verwende soffies.

Voor een beschuitje hoeven ze van mij ook niet langs te komen... ten eerste heb ik een kat, ten tweede weet ik nu al wat hun reactie zal zijn nadat ik me uit heb gesloofd voor ontbijt op bed: "ja maar dát lust ik niet hoor!"..  ::)

LOL Ja, dat was lachen het lijken me van die appelmoesventjes, die niets lusten.
Maar ik vond ze deze aflevering iets minder irrie dan voorheen. Echt gelachen toen ze aan de wodka zaten ::trots::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #41 Gepost op: 5-04-2004, 12:31:43 »
Ik vond ze helemaal geweldig gisteren.....hoe ze daar zo rap zatjes werden van de wodka! LOL  ::rofl::
That's all

Offline Summer

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #42 Gepost op: 5-04-2004, 12:55:25 »
Nou R&C kunnen wel een voorbeeld namen aan deze twee!!
Ok, nu hadden ze ook wel de perfecte lift mogelijkheid dit keer!

Tja en door die wodka bloedde zn duim misschien wel harder en leek het vooral heel heftig...
Maar inderdaad heel veel wodka lol ::rofl::

By the way, mijn beschuiten zijn zo overheerlijk, dat zullen ze bij mij niet snel zeggen hoor!!! ::jaja::

Love Summer

Offline Mr. Simmons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never judge a book by the cover
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #43 Gepost op: 5-04-2004, 13:57:33 »
Heren,

mijn excuses voor mijn eerste indruk, na gisteren waarin jullie aangaven dat het ook wel om de lol gaat zijn jullie bij mij in achting gestegen. De eerste afleveringen waar nogal werd  >:( en ::niet-ok:: enzo vond ik jullie net iets te vroeg voor dit programma, geniet! Maar zoals ik net al schreef, jullie stijgen. Succes

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #44 Gepost op: 6-04-2004, 01:59:26 »
 :o
Eigenlijk waar ik gedurende deze aflevering alleen aan de wodka gegaan, om mijne ergernissen omtrent Reinier en Clarissa de baas te blijven, hik... sorry , forumleden.. de fles was nog niet helemael leeg, maar inmiddels be ni k aan de aocholhol geraokt.. geloef ik..

Maar... Wesley en Joeri!!!!!!!!!! lang leve Wesley en Joeri!  ::bravo:: ::zwaai:: ::tandpastasmiley:: ::bravo:: ::zwaai::

That was the real spirit, men!!!!!! (plagiaat he Mapel? maar dat vond ik oak leuk!) kisssss ::love::

hik..  nee, ik meen het... de enigen om wie ik echt gelachen heb.. deze aflevering.. was om jullie twee jongens...
Smerig  he?? die wodkae!!!!! ::regenboog::


Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #45 Gepost op: 6-04-2004, 18:20:41 »
tjah waarom zegt steeds iedereen dat ze verwend zijn kom op man en tjah als ze dat niet lusten tjah dat moeten ze zelf weten ik bedoel je kan ut dan wel op eten en dan daarna uit kotsen op de  plee maar daar worden die mensen ook nie gelukkig van dus kan je beter zegen ik lust het nie dan het op eten ..... en ik vind hun echt Goed en leuk en  ze hebben ook nog eens lol daar gaat het toch ook om

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #46 Gepost op: 6-04-2004, 18:30:08 »
Ok....Ook ik moet toegeven dat ze aan het stijgen zijn bij mij :-)
Maar ik blijf het wel 2 papkindjes vinden hoor, wie weet groeien ze nog verder gedurende het spel. Ik hoop het voor ze!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #47 Gepost op: 6-04-2004, 18:40:46 »
waarom 2 papkindjes?? alleen omdat ze iets niet lusten kom op man net of jij alles lust ofzow neej dat slaat gewoon nergens op dus als ik iets niet lust ben ik gelijk een mamskindje grappig hoor maar het slaat duidelijk gewoon nergens op

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #48 Gepost op: 6-04-2004, 18:44:49 »
Ik weet het ook niet zeker hoor, maar volgens mij is het een feit dat ze aardig verwend zijn thuis...
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #49 Gepost op: 6-04-2004, 18:49:15 »
Dat bedoelde ik ook met papkindjes: behoorlijk verwende kereltjes!

Tuurlijk lust ik alles, zowaar mijn naam Langkous is ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #50 Gepost op: 6-04-2004, 18:53:01 »
wat een feit je weet het niet eens zeker ..... dus is ut geen feit en stel dat ze verwend waren jaloers??

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #51 Gepost op: 6-04-2004, 20:03:09 »
wat een feit je weet het niet eens zeker ..... dus is ut geen feit en stel dat ze verwend waren jaloers??

Ja, was misschien een beetje vreemde zin van mij. Maar als je heel het forum doorleest, kan je haast wel de conclusie trekken dat ze verwend zijn.

Jaloers? Waar slaat dat nou weer op om dat te zeggen. Daar gaat t nu niet over. Maarja, als je t graag weten wil. Ik ben blij dat ik niet verwend ben!
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline wesleyenjoerilover

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wesley en ikke
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #52 Gepost op: 6-04-2004, 21:30:02 »
hallo iedereen.

ik vind nog altijd dat Wesley en Joeri schatjes zijn. ::bravo:: ::bravo::

het zijn echt heel toffe en lieve jongens waar je je goed mee kan amuzeren.

en ik hoop dat ze winnen.

dikke knuffels Tina'tje.

ps: komen jullie eens langs naar mijne site?


alvast bedankt.

edit, link verwijderd

« Laatst bewerkt op: 7-04-2004, 15:53:52 door Kîm »

Offline Patrick86

  • Forumlid
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #53 Gepost op: 6-04-2004, 21:38:09 »
hey,

ik ben het helemaal met je eens hoor tina. ze zijn idd erg tof ja. vooral in aflevering 4 van de peking express: 'ik ben zo zat als een patat aan het worden'. ik hoop echt dat ze het winnen.

ps. tina, het is een hele leuke site hoor. ga er mee door!!!

Offline wesleyenjoerilover

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wesley en ikke
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #54 Gepost op: 6-04-2004, 21:42:44 »
hallo iedereen.

als jullie lid willen worden doe maar he.

hoe meer leden hoe beter.

dikke knuffels Tina'tje xxxx


edit, link verwijderd
« Laatst bewerkt op: 7-04-2004, 15:53:26 door Kîm »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #55 Gepost op: 6-04-2004, 22:48:42 »
tjah waarom zegt steeds iedereen dat ze verwend zijn kom op man en tjah als ze dat niet lusten tjah dat moeten ze zelf weten ik bedoel je kan ut dan wel op eten en dan daarna uit kotsen op de  plee maar daar worden die mensen ook nie gelukkig van dus kan je beter zegen ik lust het nie dan het op eten ..... en ik vind hun echt Goed en leuk en  ze hebben ook nog eens lol daar gaat het toch ook om

Natuurlijk ben je verwend, als je weet dat de mensen daar al blij zijn dát ze wat te eten hebben (laat staan wát dat dan precies is) en dat eten dan ook nog eens met jou delen, gratis en voor niets, en je weigert dat te eten omdat je het niet lúst? Kop op zeg! Dat is verwend en ondankbaar.
Nee, natuurlijk lust ik ook niet alles (witlof, kots!!), maar als ik dat in die omstandigheden voorgeschoteld krijg eet ik dat echt wel op hoor! Als is het maar een half bordje voor het goede fatsoen.

Ow, en lol heb ik ze inderdaad de eerste en enige keer zien hebben toen ze volgegoten waren met wodka. Moeten ze vaker doen!  ::ok::

BTW, wel eens van punten en komma's gehoord? Als je nog van die zinnen maakt ga ik ze niet eens meer lezen...  ::)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #56 Gepost op: 6-04-2004, 22:55:32 »
Wesley en Joeri  ::bravo:: Ik wacht met smart op de volgende uitzending!  ::rofl::
That's all

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #57 Gepost op: 7-04-2004, 11:52:29 »
een beetje fatsoenlijk mens heeft van huis uit geleerd " eten wat de pot schaft" vooral als je bij een ander eet. Oke, je hoeft alles te lusten maar waag er een poging aan. Ik heb medelijden met de toekomstige vriendin/partner/vrouw van deze twee verwende jochies: sorry dat lust ik niet zo, mijn moeder kook dat veel anders............ ach de toekomst zal het leren of zij in china het eten wel door de keel heenkrijgen.....
etw ananasje dat plingt!!

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #58 Gepost op: 7-04-2004, 15:35:56 »
zow dus als ik het goed begrijp zouw ik ook verwend moeten zijn als ik iets niet lust tjah dan zeg ik dat gewoon klaar en het gaat toch er ook nie om wat ze wel lusten en wat ze niet lusten damn man tis een spel en in dat spel gaat het er toch niet om wat ze wel lusten of nie?? kweet nie wat jullie probleem is so what dat hun verwend zijn?? daar gaat het spel toch nie om.........

Offline wesleyenjoerilover

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wesley en ikke
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #59 Gepost op: 7-04-2004, 15:47:58 »
hallo iedereen.

ik heb ook het liefst dat men ouders me verwennen zenne.

toch liever ouders hebben die je verwennen dan

ouders te hebben die helemaal niet naar je zien.

dikke knuffels Tina'tje xxxxx

edit>link verwijderd
« Laatst bewerkt op: 7-04-2004, 15:53:04 door Kîm »