Auteur Topic: [Koppel] Wesley en Joeri  (gelezen 42354 keer)

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #100 Gepost op: 3-05-2004, 15:39:46 »
En toen de volgende dag pakte Reinier zomaar die lift voor zijn neus weg en stond ie daar.......moederziel alleen.  :\'( Ik had zo met hem te doen.

Waarom is het nou weer "reinier" die de lift voor iemands neus wegpakt ? Er werd vooraf verteld dat de uitslag van de proef cruciaal was omdat er niet veel auto's terug naar de weg zouden gaan. Als je dan 30 minuten de tijd hebt voordat Reinier ook eindelijk weg mag, dan moet je daar wel gebruik van maken natuurlijk. En ik vraag me eerlijk gezegd af of Joeri wel achterin dat busje was gaan liggen zoals Reinier dat deed.

En dan nog: Reinier stond al 2 punten voor, dus ze hadden hooguit evenveel punten gehad. En wat was er dan gebeurd ? Ik heb geen idee (spelregels ???) maar ik denk dat Reinier dan toch door zou zijn gegaan vanwege zijn 2 amuletten tegenover de 1 amulet van de Tweeling.

Hans en Elias hebben in de Tempel een ticket PEKING gewonnen, want NIEMAND kan ze nog van de finale afhouden, als ze volgende keer 2 en 3 na reinier worden, komen ze uit op 49+4 en 49+6 = 53 en 55 punten. Reinier komt nooit verder dan 44 + 8 = 52 = EXIT

het enige wat Reinier nog kan is knokken voor amuletten, zodat deze niet in handen van Elias of Hans vallen.

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #101 Gepost op: 3-05-2004, 15:47:27 »
Hans & Rani: 49
Elias & Jeske: 49
Reinier & Clarinca: 44
Stel: Reinier & Clarinca halen volgende aflevering 8 punten binnen, Elias & Jeske worden tweede, Hans & Rani derde.
Dan:
Hans & Rani: 49 + 4 = 53
Elias & Jeske: 49 + 6 = 55
Reinier & Clarinca: 44 + 8 = 52

Niemand valt af die aflevering, dus de volgende week moeten ze zorgen dat ze eerste worden, tweede kan ook, maar dan moeten Elias & Jeske eerste zijn.
= GEEN EXIT voor R&C.

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #102 Gepost op: 3-05-2004, 15:53:51 »
Is dat zo Liek ? Ik hoop van harte dat je gelijk hebt, maar ik dacht dat er sinds vorige week een aantal regels waren aangepast : geen amuletten meer doorgeven aan elkaar, dubbele punten en elke aflevering een exit ?

Vorige week bart en fleur, deze week Wesley en Joeri.

Ja toch ?

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #103 Gepost op: 3-05-2004, 15:58:01 »
Is dat zo Liek ? Ik hoop van harte dat je gelijk hebt, maar ik dacht dat er sinds vorige week een aantal regels waren aangepast : geen amuletten meer doorgeven aan elkaar, dubbele punten en elke aflevering een exit ?

Vorige week bart en fleur, deze week Wesley en Joeri.

Ja toch ?
Welnee! Bart en Fleur gingen er twee weken geleden al uit :) ::jaja::.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #104 Gepost op: 3-05-2004, 17:05:32 »


Waarom is het nou weer "reinier" die de lift voor iemands neus wegpakt ?

Het was Reinier toch ook? Alleen heb je helemaal gelijk wat betreft de volgorde van vertrekken...Joeri stond daar al eventjes, had ook wat mensen aangesproken, maar is wat liften betreft veel te passief. Reinier daarintegen zorgt er wel voor dat ie een lift heeft, terwijl Joeri afwachtender is. En tsja, dat heeft hen de das om gedaan!
« Laatst bewerkt op: 3-05-2004, 17:17:16 door Grace »
That's all

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #105 Gepost op: 3-05-2004, 17:14:41 »

Welnee! Bart en Fleur gingen er twee weken geleden al uit :) ::jaja::.

Liek, ik heb even de aflevering-samnvattingen zitten bekijken en Ik denk dat je inderdaad gelijk heb (GELUKKIG).

Blijft het toch nog spannend. En dan nu maar hopen dat Reinier wint, Hans 2e en Elias 3e, en dan de week daarna weer : bye bye Elias (wishfull thinking)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #106 Gepost op: 5-05-2004, 12:03:49 »


Liek, ik heb even de aflevering-samnvattingen zitten bekijken en Ik denk dat je inderdaad gelijk heb (GELUKKIG).

Blijft het toch nog spannend. En dan nu maar hopen dat Reinier wint, Hans 2e en Elias 3e, en dan de week daarna weer : bye bye Elias (wishfull thinking)

Helemaal mee een PE Fan! Volgens mij gaat er ook niemand uit volgende week. REINIER!!!!!!! Je ben de BOM!!!
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #107 Gepost op: 14-05-2004, 16:13:01 »
Op het VT4 PE-forum las ik dat ook over Joeri en Wesley een artikel in de humo staat. Volgens mij staat die nog niet op de site. Kan die misschien ingescand worden en op de site komen? Thanx!  ::ok::
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Wesley en Joeri
« Reactie #108 Gepost op: 14-05-2004, 17:41:17 »
ja grraaaaaagggggg!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....