Auteur Topic: Functioneel bloot?  (gelezen 15073 keer)

Offline polletje

  • Forumlid
Functioneel bloot?
« Gepost op: 5-04-2004, 17:10:15 »
Goed. Dan hierbij een echt interessante topic. Wat vonden jullie ervan dat gisteren de borsten van Rani in beeld kwamen? Ik moet zeggen dat ik er niet wakker van gelegen heb, maar je kunt je afvragen of dit naakt nu wel zo functioneel was. Ben trouwens ook benieuwd of Rani hiervoor nog toestemming heeft gegeven.

Edit: topic titel aangepast door Kîm
« Laatst bewerkt op: 5-04-2004, 17:14:14 door Kîm »

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: De tieten van Rani
« Reactie #1 Gepost op: 5-04-2004, 17:13:48 »
Ik heb dat echt gemist ofzo...vanavond mijn herkansing ::tandpastasmiley::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #2 Gepost op: 5-04-2004, 17:15:23 »
Jeetje, waar gaat dit over?? Kvind het niet boeie

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #3 Gepost op: 5-04-2004, 17:16:01 »
Over de tieten van Rani
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #4 Gepost op: 5-04-2004, 17:16:38 »
 ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: De tieten van Rani
« Reactie #5 Gepost op: 5-04-2004, 17:26:20 »
Ik heb dat echt gemist ofzo...vanavond mijn herkansing ::tandpastasmiley::

hahahhaa,...ze waren ook niet echt aan de maat Miks, geen wonder dat je ze even over het hoofd hebt gezien :o ::vergroot:: ::vergroot::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #6 Gepost op: 5-04-2004, 17:29:03 »
Whahahaha!!! Ik lach me rot ::rofl:: . Ik zal mn loep alvast pakken! ::vergroot::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline nijntje14

  • Forumlid
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #7 Gepost op: 5-04-2004, 17:45:06 »
Jah dit was me ook opgevallen.
Wat ik me ook afvraag of zij inderdaad toestemmming hier voor gegen heeft, als het haar dan gevraagd is.
Waarom zou zi'n meisje als Rani met haar borsten op tv willen?? ???

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #8 Gepost op: 5-04-2004, 19:32:34 »
Die tietjes waren niet eens het hoogtepunt.
Heb je Rani horen kreunen toen ze in die auto stapte en bovenop iemand zat op de achterbank? ::oink::

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #9 Gepost op: 5-04-2004, 19:39:48 »
Ik werd er niet heet van ofzo ::ohno::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #10 Gepost op: 5-04-2004, 20:34:47 »
 ::bravo:: of Rani toestemming gaf of niet, het zag er mooi uit hoor ::bravo::
Of het functioneel was of niet, dat boeit mij niet. Het was gewoon mooi gefilmd, niet sexy of wat dan ook.

Ik heb dan meer moeite met hoe Clarissa zogenaamd de sexy meid staat uit te hangen aan de kant van de weg. Dat was uiteraard zeer functioneel bedoeld, maar lachuuuuu toen die ene automobilist doorreed zodra Reiniertje opdook, lolololol.

We kunnen nu ook niet van Rani gaan  beweren dat ze met haar bloot, de Russen het hoofd op hol heeft gejaagd. Dat de wodka wel inspireerde tot verdere gedachten over Rani, kon zij ook niet helpen. Daar maakte ze ook geen misbruik  van trouwens.

 

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #11 Gepost op: 5-04-2004, 20:58:01 »
Bloot is toch altijd functioneel !

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #12 Gepost op: 5-04-2004, 21:03:29 »
We hebben toch al meer borsten gezien (van Fleur als ik het goed heb?) Toen zaten ze met Reinier en aanhang in de sauna.  Clarinca had een badpak met pijpen aan en zij had alleen een bikinibroekje aan. Tsja, mij doet het nix, ik heb liever dat een van de mannen hún broekje uitdoen... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Nee, ff serieus, als ze dat niet willen zenden ze dat echt niet uit hoor. En wat maakt het uit ook, als je in de zomer op het strand ligt ziet ook iedereen jou.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bigzs

  • Forumlid
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #13 Gepost op: 5-04-2004, 22:11:30 »
Buiten het feit dat ik Rani de leukste dame vind en 1 van de sympathiekste van het stel, moet ik zeggen dat het er gewoon zeer fraai uitzag. Niet vulgair.

Ik word er vrolijker van dan van Clarinca/Clarissa. Even geheel terzijde, verdient die Reinier zoveel dat zij bij hem is blijven plakken? Ze is erg in de war?  :P

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #14 Gepost op: 5-04-2004, 22:42:49 »
Ik word er vrolijker van dan van Clarinca/Clarissa. Even geheel terzijde, verdient die Reinier zoveel dat zij bij hem is blijven plakken? Ze is erg in de war?  :P

Zelfs als het over Rani gaat worden Clarinca en Reinier er weer met hun haren bijgetrokken. Wat is dat met jullie? Zijn jullie soms gefrustreerd dat je niet uit Wassenaar komt en geen dikke bankrekening hebt ofzo?

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #15 Gepost op: 5-04-2004, 22:44:56 »

Zelfs als het over Rani gaat worden Clarinca en Reinier er weer met hun haren bijgetrokken.

Deze topic gaat over borsten. En Reinier is toch degene met de grootste borsten in P.E.
 ::rofl::

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #16 Gepost op: 5-04-2004, 23:04:26 »


Deze topic gaat over borsten. En Reinier is toch degene met de grootste borsten in P.E.
 ::rofl::
;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #17 Gepost op: 5-04-2004, 23:40:43 »


Zelfs als het over Rani gaat worden Clarinca en Reinier er weer met hun haren bijgetrokken. Wat is dat met jullie? Zijn jullie soms gefrustreerd dat je niet uit Wassenaar komt en geen dikke bankrekening hebt ofzo?
Dit is wel off topic dus ::rofl::
Een dikke bankrekening heb ik ook, maar gelukkig woon ik niet in Wassenaar. En van zo'n bankrekening raak je niet gefrusteerd. Als ik zo moet worden als Reinier geef me dan maar een bankrekening met maar heel weinig erop. Lijkt me een stuk gezonder ::oink::
we worden steeds beter op de computer

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #18 Gepost op: 6-04-2004, 00:03:33 »
Die Polletje toch ja, heeft het er maar druk mee om haar idool te verdedigen hier op deze site.
Geeft niet hoor lieverd, het houdt de mensen van de straat, nietwaar?

Maar, we vervallen hier van het een in het ander ja, van de borsten van Rani, tot zomaar weer dan pardoes in de bankrekening van Reinier. Ik moest effe nadenken wat hier het verband tussen was, je raakt gewoon de draad kwijt met al die fanatieke fans, letten op je woorden, de wodka, blups.. nou, ik weet het weer..
Reinier heeft de poen niet nodig, die heeft al een vette bankrekening, hij gaat voor het winnen..
Rani??  ik heb geen flauw idee van haar bankrekening, het mooie bescheiden Rani-meisje vindt het al een groot kado dat ze zover, zomaar gratis en voor niks mag reizen..
Je gunt alle plezier toch aan dat meiske he?? en zoals ze er ons van laat meegenieten thuis, voor de buis, ik zit er nog van na te gloeien.  ::love:: ::love::
Ik prefereer de borsten van Rani boven de borsten van Reinier!!!!!!!  ::tandpastasmiley::


Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Functioneel bloot?
« Reactie #19 Gepost op: 6-04-2004, 00:27:04 »

En jawel, ik heb vanavond wéér gekeken en ik heb de tietjes van Rani gezien. Nou, t was wel meer dan ik had verwacht (toch zijn die van Reinier altijd nog het grootst ja! hahaa).
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"