Auteur Topic: [Koppel]Reinier en Clarinca  (gelezen 111973 keer)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #160 Gepost op: 13-04-2004, 00:49:01 »


Dan ben ik ook wel heel benieuwd wat je van de houding van met name Elias vond, of je tegen hem ook anders ben gaan aankijken...

Ja, dat vind ik ook interessant. Ik vind het heel gezellig om naar te kijken smaen met Joeri. Maar ik zie er wel een beetje vriendjespolitiek in en dat zie ik njiet graag. Elias is altijd nog t brein achter het complot en ik mag Reinier altijd nog heel graag. Dat is mijn mening en ik weet dat t bij veel mensen andersom is.

Ik heb erg gelachen om Reinier. Desondanks vind ik dat hij te ver gaat. Als je kijkt naar Wesley, hij was een heel goed blok en op een leuke manier. Clarinca heeft dit ook goed opgevat volgens mij. Reinier daarintegen was vrij extreem in het blok zijn en het leidde zelfs tot beledigingen (over de zakdopekjes bijvoorbeeld). Zo krijg je natuurlijk nooit amuletten. De bedoeling was een blok zijn voor de ander. Reinier heeft dit eigenlijk te letterlijk opgevat en was er te extreem in. Je ziet dat t ook op een leuke manier kon!

Mijn conclusie: Clarinca is alleen inderdaad leuker. Ik vind haar met Reinier nog steeds een leuk koppel. Alleen Reinier: doe eens chill en fair! ::regenboog::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #161 Gepost op: 13-04-2004, 12:34:20 »
Ik denk eigenlijk dat het bij Reinier en Clarinca niet eens allemaal voor de winst of het prijzengeld gaat. Waarschijnlijk wil hij alleen zijn eigen cosmeticabedrijfje promoten. Hij noemt het wel niet, maar op zijn internetpagina pekingexpress.nu staat wel een hele vette link. Uiteindelijk kan hij daaarmee nog veel meer winnen dan die € 70.000. Of denk ik nu te ver door?
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #162 Gepost op: 13-04-2004, 13:45:51 »
Het geld hebben ze niet nodig denk ik, maar Reinier en Clarinca willen net zo graag winnen als de anderen.

Het zou wel eens kunnen dat ze het inderdaad misschien nog meer doen voor die fansite met de link naar hun bedrijf...op zich wel slim.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #163 Gepost op: 14-04-2004, 23:18:13 »
Ik word een beetje kotsziek van alle kritiek op Reinier.
Ik hoor de hele tijd allemaal gezeur op Reinier, en ik vind dit niet terecht. Ik ga het niet inhoudelijk verantwoorden. Maar ik vind wel dat julli eens moeten nadenken vanuit zijn positie, hij wilt dit spelletje gewoon winnen. En is fanatiek. Kan je niet zeggen van andere kanditaten (lotte).

Hij praat niet achter mensen hun rug om.
Hij bedoeld het niet kwaad.
Hij speelt dit spelletje fair(geen complotten).
Hij is fanatiek.

Dit topic om even Reinier neer te zetten uit een andere perspectief dan ik hier tot nu toe lees.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #164 Gepost op: 15-04-2004, 00:05:02 »
Ja daborg, je hebt gelijk daarin. Heb al meerdere malen de kritiek trachten te relativeren, maar dezelfde situaties waarin hij de 'fout'in is gegaan worden steeds weer naar boven gehaald. In sommige gevallen terecht in andere niet. Laten we nou met z'n allen die oude koeien niet meer uit de sloot halen en ons beperken tot de meest recente acties van de kandidaten.
Daar hebben we al lol en/of ergernis genoeg om. ::tandpastasmiley::.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #165 Gepost op: 15-04-2004, 16:36:26 »
Als je t mij vraagt is t 50/50 hoor. Er zijn zat mensen die het ook steeds voor Reinier opnemen. Het zou 100/0 moeten zijn ::tandpastasmiley::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Vincent996

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #166 Gepost op: 15-04-2004, 23:44:00 »
Citaat van: daborg
Hij praat niet achter mensen hun rug om.
Citaat
Ik weet niet of dit helemaal waar is. In de aflevering van vandaag (aflv.6) heeft Reinier duidelijk achter Elias z'n rug gepraat, door te zeggen dat hij een 'show' opzet en noemde hem berggeit. Maar hoe dan ook vind ik inderdaad wel dat Reinier tenminste de enige is die écht vacht voor de eerste plaats (mischien een beetje té fanatiek?), wat soms toch leid tot wat spaningen tussen de teams.
Maar hoe dan ook, als hij niet aan PE mocht meedoen, dan zou het een stuk saaier zijn.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #167 Gepost op: 18-04-2004, 01:12:38 »
He let er ff op dat de Nederlanders hier zondag pas kunnen kijken he. We vinden het leuker als we nog niets weten.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Liesje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #168 Gepost op: 18-04-2004, 14:33:56 »
Ik denk eigenlijk dat het bij Reinier en Clarinca niet eens allemaal voor de winst of het prijzengeld gaat. Waarschijnlijk wil hij alleen zijn eigen cosmeticabedrijfje promoten. Hij noemt het wel niet, maar op zijn internetpagina pekingexpress.nu staat wel een hele vette link. Uiteindelijk kan hij daaarmee nog veel meer winnen dan die € 70.000. Of denk ik nu te ver door?

En Elias, heeft hij wel genoeg te tattoeeren de laatste tijd?
How do crazy people go through the forest? They take the psycho path.

Offline JoNo

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #169 Gepost op: 18-04-2004, 18:35:32 »
Ik vind reinier wel erg extreem, te extreem...maar dankzij hem is het programma wel nog een stuk intresanter...af en toe heb ik zelfs het idee dat hij ingehuurd is om de kijkcijfers omhoog te krijgen ::ohno::

Offline Liesje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #170 Gepost op: 18-04-2004, 22:00:46 »
Tuurlijk hebben de programmamakers heel goed gezien dat hij stof zou doen opwaaien!
Ik moest echt heel hard lachen hoe hij nog even zat terug te kijken op de berg-klim-proef: Elias die hoogtevrees zou hebben maar wel opschept over bungy-jumpen en parachute springen.
" berggeit'   hahaha! 'k Heb echt zitten schuddebuiken!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::ok::
How do crazy people go through the forest? They take the psycho path.

Offline xxverginiexx

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #171 Gepost op: 18-04-2004, 22:08:36 »
REINIER >:( ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
iK HEB ZO'N HEKEL AAN DIE MAN >:(
clanrinca gaat wel... maar dat zij kan leven met zo'n man ::oink::

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #172 Gepost op: 18-04-2004, 22:16:48 »
EN IK HOU VAN DIE MAN!!!!!!!!!!!!!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::

Ik vond dat Reinier goed gespeeld heeft. De opmerking van berggeit vond ik een goeie. Het is een leuk grapje en dat kan je hem niet kwalijk nemen zoals Elias over Reinier spreekt (met andere koppels!).
Ze staan er nu niet echt goed voor, dus ze moeten even flink hun best doen en Elias heel veel hakken zetten.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #173 Gepost op: 18-04-2004, 22:36:46 »
hahhaa,..ik geloof dat die twee allebei even erg zijn. alleen de ene valt bij die groep mesnen goed en de andere bij een andere groep. Maar na deze aflevering kan ik alleen maar concluderen dat beide koppels voor mij het ZOUT in de pap zijn in Peking Express ::rofl:: ::rofl:: ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #174 Gepost op: 18-04-2004, 23:07:21 »
 ::rofl:: Berggeit!!!! Geweldig en Elias die het stemmetje van Reinier imiteerd. Ze zijn aan elkaar gewaagd hoor!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #175 Gepost op: 19-04-2004, 10:49:32 »
Ik vond het sportief van Clarinca dat ze zei dat zij een hekel heeft aan de manier waarop Reinier zich in de groep profileert. Ik zou er ook niet tegenkunnen om door iedereen met de nek aangekeken te worden. Ik ben geen fan van R&C, maar C heeft meer krediet bij mij gekregen dan de afgelopen afleveringen.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #176 Gepost op: 19-04-2004, 14:13:22 »
Reinier maakt gewoon te domme en te vage opmerkingen. Hij weet zelf niet eens dat hij gehaat wordt.....
Clarinca gaat ook nog wel, maar dies soms ook wel irritant....
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #177 Gepost op: 22-04-2004, 09:42:40 »
Wauw mijn tweede postje (en eerste echte over de reeks)  ::rofl::

Heb me hier net door die negen pagina's geworsteld en kan alleen maar zeggen WOW
Er zijn idd veel Pro's en contra's tegen dit koppel...
Nu goed ik moet eerlijk toegeven dat ik hen ook niet de prijs van sympathiekste  mensen wou geven na een paar afleveringen.. maar toen ik het interview op de site las en een paar afleveringen nog eens heb bekeken wel, ik kijk er niet meer zo negatief naar  ;D
Hij is extreem ja... maar we weten niet hoe ze 'achter de schermen' zijn
en ja... het is een spel en zij spelen het heel hard, maar wat doe je eraan he?  ;D
het kan voor nog 'leuke' situaties zorgen.. tv sensatie..
(ik herinner mij de bananenkwestie bij Expeditie Robinson...)

Maar ja... that's just little me...  ;D
Groetjes
Inge

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #178 Gepost op: 22-04-2004, 11:33:15 »
Leuk interview met Reinier en Clarinca! Zowel crew als Reinier en Clarinca bedankt!

Ik vond dit zinnetje wel grappig: Wij leiden sosieso geen bijzonder luxe leven

Inderdaad, ik ben weleens in Wassenaar gweest, wat een armoede daar!  ;)

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #179 Gepost op: 22-04-2004, 11:48:45 »
Hij gaat echt over lijken, als ie maar kan winnen.
Niet mijn type ::niet-ok::
Ik sta wel met steeds groter wordende verbazing te kijken hoe Clarinca het volhoudt met hem, ONVOORSTELBAAR!!!!
Ik had 'm al lang .............. :-X >:D


De verhouding tussen de koppels onderling wordt ons voorgespiegeld door de redactie en we weten nu toch onderhand wel dat we daar niet al te veel waarde aan moeten hechten.
Maar ik moet zeggen dat ik persoonlijk wel genoeg gezien heb van Reinier op dit moment :(
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)