Auteur Topic: [Koppel]Reinier en Clarinca  (gelezen 111813 keer)

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #180 Gepost op: 22-04-2004, 18:26:51 »
ok, kga me nu echt on populair maken... maar nadat ik de voorstukjes zag op de tv van de komende aflevering en na wat leeswerk op verschillende sites moet ik zeggen... ze komen bij mij toch een stapje vooruit  :-[
ze gebruiken misschien niet DE methodes, maar ik ben er van overtuigd dat het allemaal nog niet zo slecht bedoeld is  ;D (of ben ik nu naief? LOL)
Groetjes
Inge

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #181 Gepost op: 22-04-2004, 18:35:38 »
Nee hoor... ben het met je eens :D
vind ze steeds leuker, of eigenlijk... ik krijg steeds meer respect voor ze 8)
al kan Reinier weleens bot uit de hoek komen (en dat is dan ook misschien juist de kant van hem die steeds in beeld wordt gebracht, hij heeft vast ook leukere) het spel spelen ze perfect ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #182 Gepost op: 22-04-2004, 20:46:31 »
Nee hoor... ben het met je eens :D
vind ze steeds leuker, of eigenlijk... ik krijg steeds meer respect voor ze 8)
al kan Reinier weleens bot uit de hoek komen (en dat is dan ook misschien juist de kant van hem die steeds in beeld wordt gebracht, hij heeft vast ook leukere) het spel spelen ze perfect ::ok::

iemand die het met me eens is wohow !!!  ::zwaai::

ik geef toe, ze krijgen van mij nu enorm veel respect...

edit: ff tussendoor (peking express is nu bezig op tv (het is pauze) )
Ik ben dus vanaf nu een Reinier en Clarinca fan.. jeske en elias hebben er voor mij gelegen... maar goed ik verklap verder niets  ;D
« Laatst bewerkt op: 22-04-2004, 22:19:35 door Snapesangel »
Groetjes
Inge

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Mailtje gekregen van R en C
« Reactie #183 Gepost op: 23-04-2004, 13:34:40 »
Hoi iedereen,

Ik wist dus niet waar in welk forum ik dit moest zetten dus ja.. zet ik het hier maar...

'k Had in een spontane bui het email adres van Reinier en Clarinca opgezocht en hen een mailtje gestuurd
en wat nu leuk is, ik kreeg meteen een mailtje terug !!!

Dus bij deze wou ik maar zeggen, ze zijn niet zo slecht zoals de meesten denken

 ::ok:: ::ok::
en to R en C
Stay as you are, you two are cool !
Groetjes
Inge

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Mailtje gekregen van R en C
« Reactie #184 Gepost op: 23-04-2004, 14:19:24 »
Mogen wij dat mailtje ook nog zien?

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Mailtje gekregen van R en C
« Reactie #185 Gepost op: 23-04-2004, 14:59:22 »
Of was het maar een geintje?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Mailtje gekregen van R en C
« Reactie #186 Gepost op: 23-04-2004, 19:39:10 »
Laat zien dan, Snapesangel  :o

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Mailtje gekregen van R en C
« Reactie #187 Gepost op: 23-04-2004, 21:20:43 »
Ja, dat lijkt me wel leuk om dat mailtje hier te lezen.
Eindelijk...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Mailtje gekregen van R en C
« Reactie #188 Gepost op: 23-04-2004, 21:40:31 »
Kheb hem al gezien:P

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Re: Mailtje gekregen van R en C
« Reactie #189 Gepost op: 23-04-2004, 22:16:01 »
Hoi hoi, ben ik weer :)

Ik ga niet het complete mailtje hier online zetten... om reden dat het toch wat persoonlijk is en ok, er staat niks speciaals in.. maar toch... het blijft persoonlijke mail.. (ja ik weet dan had ik me kop moeten houden hier op het forum maar ik wou nu voor een keertje eens aantonen dat R en C anders zijn dan dat op tv word gezegd... (er wordt maar één beeld gegeven he...)
Het mailtje zij dat ze tevreden waren met die mail die ik gestuurd had (ik had zoiets gezet van, ff snel een mailtje, jullie krijgen er misschien wel zoveel)
en dat ondanks dat ze van sommige kritiek krijgen hun omgeving er toch goed op reageert op het programma

Dat was het zo ongeveer.. en als jullie het eeeeeeeeecht niet geloven vraag je maar aan LC die heeft em gelezen :)
Dit is echt niet om stom te doen he jongens, ik hoop dat jullie dat wel begrijpen...

Huggies Inge (die nu zo wegduikt) ;D
« Laatst bewerkt op: 23-04-2004, 22:20:16 door Snapesangel »
Groetjes
Inge

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Mailtje gekregen van R en C
« Reactie #190 Gepost op: 24-04-2004, 11:11:37 »
Oké...
Het was niet zo dat ik je niet geloofde...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Mailtje gekregen van R en C
« Reactie #191 Gepost op: 25-04-2004, 00:40:07 »
Ik begrijp ook niet waarom je dit topic bent begonnen.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #192 Gepost op: 25-04-2004, 14:03:47 »
ha, mijn zondagavond is er juist om naar die twee te kijken,een van de betere reden, ik vind hem prachtig om te zien, hij brengt tenminste sensatie en spanning in de serie.,
Dan die Elias, das pas een irritant ventje, wil gewoon alle aandacht en door middel van " vuil" spel zijn overwinning halen.
Nee hoor, spel is spel
Ga er voor Reinier.
 ::zwaai::

Offline pefan69

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #193 Gepost op: 25-04-2004, 15:11:08 »
Als je met vuil spel "het complot" bedoelt, dan zou ik maar eens op het forum van Vt4 gaan kijken.Daar vertelt Bart dat niet Elias maar hij "het complot" heeft gesmeed.Ik ben ook geen Elias "fan" maar hij krijgt nu dingen in zijn schoenen geschoven die niet echt eerlijk zijn.Joeri & Wesley zijn voor mij nog steeds favoriet (en lekker!!!! ::bravo:: ::bravo::)

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #194 Gepost op: 25-04-2004, 20:49:35 »
pefan69.
Wat is dat vt4 forum?
 URL graag :P

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #195 Gepost op: 25-04-2004, 21:38:49 »
vind je op de link pagina
is de echte belgische pe sitevan de omroep vt4

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #196 Gepost op: 25-04-2004, 21:44:48 »
pefan69.
Wat is dat vt4 forum?
 URL graag :P
Jeroen ik geloof om deze smiley :P dat daborg liever hier is????? ;) ;) ::tandpastasmiley:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline yohan

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #197 Gepost op: 25-04-2004, 21:50:09 »
Moordneigingen  ::ohno::

Reinier en Clarinca hebben van het begin af aan het spel op de juiste manier gespeeld. Het IS een hard spel, het is een competitie. En iedereen gaat natuurlijk voor de winst, alleen waren Reinier en Clarinca de enigen die dat gewoon eerlijk zeiden. Hans begint ook in te zien dat het een harde race is, en dat je met slijmerig aanpappen geen steek verder komt (wat Elias ook beweert).

En die spanningen tussen R&C, die zijn er in elk team. Dat kan niet anders. Het is lichamelijk en psychisch een zware tocht, dat gaat nooit zonder problemen. Elias en Jeske houden voor de camera de schijn op dat ze zo ontzettend eensgezind zijn, maar dat gaat nog eens ontzettend exploderen.

edit:gewijzigd crew PE
« Laatst bewerkt op: 25-04-2004, 22:09:22 door yohan »

Offline autognoom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #198 Gepost op: 25-04-2004, 22:05:00 »
Ik kan af en toe mijn ogen niet geloven. Wat gaat er in iemand om, die beweert dat een ander hem psychologische schade berokkent en zelf tegelijkertijd er alles aan doet om die ander op alle mogelijke manieren te 'verpletteren' zoals die het zelf zegt. Ja, ik heb het over Elias die nu al een paar afleveringen lang slechts 1 gespreksonderwerp heeft en dat is Reinier. Die complotten smeedt om Reinier uit de race te krijgen. Die anderen omhelst en knuffelt als waren het zijn beste vrienden om vervolgens Reinier te gaan afkraken. En die steen en been klaagt dat Reinier een liedje 'crying' zingt, ietwat gekscherend. Iemand die zo met twee maten meet, zoals Elias dat doet, is volgens mij gewoon niet goed snik. Die heeft alle realiteit uit de ogen  verloren.
Hallo Elias, het gaat gewoon om een race en je hoeft niet met iedereen beste vrienden te worden. Dus gedraag je gewoon een beetje. Dat misselijk makende, hypocriete gedrag van je vind ik echt heel kwalijk. Misschien niet eens zozeer voor Reinier, want die kan er nog wel tegen, maar zeker wel voor Clarinca. Daar denkt Elias natuurlijk ook niet aan. Het is een domme stier bij wie Reinier als eenrode lap werkt en dat maakt Elias helemaal blind. Hij realiseert zich niet dat hij ook Clarinca gewoon een heel vervelende tijd bezorgt. Dat joviale van Elias is dus gewoon ontzettend hypocriet, want hij is alleen joviaal als je hem maar volgt in zijn blinde strijd tegen Reinier. Dat gaat helemaal nergens meer over zoals die Elias bezig is. Bah, bah en nog eens bah.

Offline pefan69

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #199 Gepost op: 25-04-2004, 22:47:29 »
Ja, hij is wel fel he. Maar ik wil voor mezelf wel steeds bedenken, dat de makers van PE er ook alles aan doen om deze strijd aan te wakkeren en voor ons vet aan te dikken. Het viel mij erg op, dat de stem van Ernst Paul zegt, dat Elias het op de boot steeds over reinier hheft en vervolgens zegt hij alleen dat hij niet over "hem" wilt praten ???.Als ze wel uitspraken hadden gehad, hadden ze die ZEKER uitgezonden!! Ook bij de puntenverdeling gaan ze zo zitten vragen over hun ruzie....zij smullen er zelf van en wij worden meegevoerd daarin. Eigenlijk best gemeen.
De tweeling blijft overal buiten en die doen het echt goed nu (los van de punten dan).
Ik heb wel met Elias te doen, want hij wordt buiten de camera's geziekt en zijn uitingen daarover laten ze steeds zien. Het was wel opvallend, dat de tweeling ook heel hard moest lachen toen reinier zei, dat ze zo goed met de groep gingen. ;D ;D ;D.
En wat betreft het complot; Fleur en bart hebben al verteld dat elias dat niet bedacht en hans vertelde dat wel aan reinier en clarinca. Zo zorgt hans er voor dat reinier nog bozer is op elias, nog meer gaat zieken, elias nog kwader wordt, reinier nog fanatieker word etc.etc.etc.
en zo zijn we weer waar men ons wil hebben...discusierend over reinier en elias.
Hans is trouwens ook niet helemmal zuivere koffie. Hij ergert zich (volgens de makers dan toch) erg aan elias, maar hij valt hem in de armen voor dat eiland en zegt na de proef "he, een of twee worden he!". Hij kan wel tegen Reinier zeggen van een complot (oh, zo goed en zo eerlijk), maar kan niet tegen Elias zeggen, dat hij zich ergert en dat hij reinier een kans moet geven. :-[