Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 26546 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 6
« Gepost op: 8-10-2006, 13:53:59 »
Vanavond gaat de race verder :) Weer gaat er een koppel naar huis... degenen die het laatst aankomen. En Pieter & Regina gaan bij de proef hun vrijgeleide verdedigen... gaat hen dat lukken?!  :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 8-10-2006, 13:56:57 »
Ik denk dat Bob & Bas eruit gaan

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 8-10-2006, 13:58:21 »
Ik denk dat Bob & Bas eruit gaan

zou ik erg jammer vinden, maar ik ben er ook bang voor :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 8-10-2006, 15:55:42 »
Bart en Chimene hopelijk er niet uit en ook Bas en Bob niet. Ik hoop Hanna en Terence.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 8-10-2006, 16:52:36 »
Als Bas en Bob eruit gaan? ...... bah ik moet er niet aan denken.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 8-10-2006, 19:00:09 »
Ik zal flink balen dat zij eruit gaan, maar ik vrees het ergste. Ik geniet er steeds weer van om hen in actie te zien, het zijn zulke lieverds. En ja ik als enorme Bob fan moet hem dan weer missen  :\'( en moet dan weer wachten tot het schaats seizoen begint.......

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 8-10-2006, 19:18:22 »
Ik zal flink balen dat zij eruit gaan, maar ik vrees het ergste. Ik geniet er steeds weer van om hen in actie te zien, het zijn zulke lieverds. En ja ik als enorme Bob fan moet hem dan weer missen  :\'( en moet dan weer wachten tot het schaats seizoen begint.......

maar stel dat ze eruit gaan, blijf je toch nog wel ff gezellig meeposten hier he?! :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 8-10-2006, 19:57:58 »
 ::rofl::Ja natuurlijk Megan, ik vind PE zelf ook erg leuk en ik ben toch benieuwd wie er gaat winnen. Nee hoor ik blijf kijken  en ook als er weer een "gewone" PE komt ga ik kijken, ik ben echt fan geworden van het programma.


Offline floro

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 8-10-2006, 20:58:26 »
::rofl::Ja natuurlijk Megan, ik vind PE zelf ook erg leuk en ik ben toch benieuwd wie er gaat winnen. Nee hoor ik blijf kijken  en ook als er weer een "gewone" PE komt ga ik kijken, ik ben echt fan geworden van het programma.

Er is nog een topschaatser die mee doet namelijk BartVeldkamp. Hij is ook super. kies voor hem


Edit: quote gefixt
« Laatst bewerkt op: 8-10-2006, 21:22:26 door Test »

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 8-10-2006, 21:04:13 »
Er is nog een topschaatser die mee doet namelijk BartVeldkamp. Hij is ook super. kies voor hem

Ja ook Bart is een prima schaatser, en in PE moet ik ook enorm om hem lachen.


edit: quote gefixt
« Laatst bewerkt op: 8-10-2006, 21:25:00 door Test »

Offline Meekijker

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 8-10-2006, 22:46:16 »
Bleh, Hanna en Terence komen me nu echt de keel uit zo langzamerhand. Winnen ze de vrijgeleide, weer omdat ze vrouwen zijn (ik bedoel, zeg nu eerlijk, wie zou je zonder te kijken meer kans geven een publiek vol kinderen (en voornamelijk jongenetjes) te amuseren).
Hun uiterlijk en het feit dat ze vrouw zijn helpt ze gewoon teveel. En dan doen alsof hun neus bloed als Regina daar ook een beetje tegen aan hikt  ::).

Jammer dat Bas en Bob eruit zijn, maar misschien wel beter. Bob heeft wel gelijk dat dit wel veel invloed heeft op zijn carriere en ze hebben nu toch al erg veel gezien en meegemaakt. Het is nu toch erg veel van hetzelfde en meer op de overwinning gericht dan op de experience (omdat de lat steeds hoger komt te liggen). Ze waren erg sportief en meestal relaxed. Was erg leuk om te zien.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 8-10-2006, 22:47:34 »
Vanaf vandaag weet ik het zeker: BN'ers zijn mietjes...
3 series Peking Express, naar mijn weten nog nooit één iemand geweest die er graag uit wou, en dan nu 2 (eerst Maxim en dan Bob)!

In mijn ogen mag Peking Express VIPS als een flop worden beschouwd

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 8-10-2006, 22:48:40 »
Tjemig ik vind t heel erg dat juist Bas en Bob eruit moesten ik zat met tranen in mijn ogen te kijken. Speciaal omdat Bob t zo moeilijk had en toch nog aan t zoontje van Bas zat te denken, ik denk dat hier een nieuwe vriedschap geboren is.
Maar ja een sportman moet vooruit kijken en als ie nu al weetdattie zoveel tijd nodig zal hebben om zijn lichaam weer op peil te krijgen ja.. dat begrijp ik, tis toch zijn boterham denk ik.
Bas een topvent, (Babette ik ben bijna jaloers op je)een man die zoveel gevoel heeft en t nog durf te tonen ook. Geweldig.
Als huwlijksmakelaar doet ie t ook niet slecht hahah maar dit huwlijk was niet meer te fixen (Bart en Chimene)
Dag Bas en Bob ::joehoe::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 8-10-2006, 22:54:31 »
Vanaf vandaag weet ik het zeker: BN'ers zijn mietjes...
3 series Peking Express, naar mijn weten nog nooit één iemand geweest die er graag uit wou, en dan nu 2 (eerst Maxim en dan Bob)!

In mijn ogen mag Peking Express VIPS als een flop worden beschouwd

Oke, dus als er 2 mensen BN-ers niet meer kunnen zijn ALLE BN-ers slecht ::rofl::, ik bedoel bart en chimene zijn heel goed bezig ondanks ze elkaar helemaal niet liggen. Ik vind dat zij daarom het het beste doen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 8-10-2006, 22:55:52 »
Oke, dus als er 2 mensen BN-ers niet meer kunnen zijn ALLE BN-ers slecht ::rofl::, ik bedoel bart en chimene zijn heel goed bezig ondanks ze elkaar helemaal niet liggen. Ik vind dat zij daarom het het beste doen.
Maar ze wilden wel opgeven. Zonder hulp van Bas zouden ze er misschien ook wel uit gaan...

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 8-10-2006, 22:58:58 »
 ::joehoe::

Dag Bas en Bob, top gedaan hoor, en ik begrijp Bob helemaal. Als het lang duurt om je lichaam weer goed te krijgen dan kun je beter nu maar stoppen. Van Bas vind ik het heel sportief opgevat hoor. Mooie mannen met een goede vriendschap/


Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 8-10-2006, 23:08:45 »
Toffe aflevering, leuke proeven, jammer dat Bob en Bas eruit liggen. ::ohno::

Kom op zeg: Die twee zijn allebei gewoon falers! Als je opgeeft in zo'n spel moet je gewoon van te voren al Nee zeggen!

Maxim heeft het expres opgegeven ja, dat is heel iets anders wat Bob nu doet. Z'n lichaam trekt het niet meer en hij zal er a.s winterseizoen weer moeten staan bij het schaatsen, dus dan moet je iets niet riskeren. Het is voor hem en vooral z'n lichaam behoorlijk tegengevallen denk ik. En dat is best jammer, want Bas had er nog wel zin in, zeker na de woorden van z'n zoontje. :)
« Laatst bewerkt op: 8-10-2006, 23:18:40 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 8-10-2006, 23:10:24 »
Weet je wat ik jammer vind?
Dat als Maxim eruit wil iedereen hem ineens een eikel vind, en als Bob eruit wil is hij ineens geweldig blablabla

Kom op zeg: Die twee zijn allebei gewoon falers! Als je opgeeft in zo'n spel moet je gewoon van te voren al Nee zeggen!

Offline gigi

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 8-10-2006, 23:22:50 »
Ik vind het juist een hele dappere keuze van Bob! Je ziet aan alle kanten dat hij het echt wel vervelend vindt voor Bas en dat hij eigenlijk nog wel wil. Deze topsporter kiest voor zijn gezondheid en het schaatsen. De meeste mensen hebben geen idee wat voor afbraak je pleegt op je lichaam tijdens zo'n reis, dat duurt echt wel even voordat hij weer hersteld is.

Respect Bob!
jullie waren een prachtig duo, ik heb er van genoten! ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 8-10-2006, 23:28:48 »
Ik vind het juist een hele dappere keuze van Bob! Je ziet aan alle kanten dat hij het echt wel vervelend vindt voor Bas en dat hij eigenlijk nog wel wil. Deze topsporter kiest voor zijn gezondheid en het schaatsen. De meeste mensen hebben geen idee wat voor afbraak je pleegt op je lichaam tijdens zo'n reis, dat duurt echt wel even voordat hij weer hersteld is.

Respect Bob!
jullie waren een prachtig duo, ik heb er van genoten! ::bravo::
Tuurlijk peigert het je af, maar dat weet je van te voren, en dan moet je ook gewoon niet meedoen...

Maar wat ik niet snap is dit: Bob de Jong heeft alles in het schaatsen bereikt: Nederlands Kampioen, Wereldkampioen en Olympisch Kampioen. Wat maakt het dan uit om tot het uiterste te gaan in zo'n race?! Je moet een tijdje herstellen, tuurlijk, maar als je toch alles al gewonnen hebt kun je dat toch wel doen?