Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 9248 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 4
« Gepost op: 23-09-2006, 21:58:21 »
Morgen de vierde aflevering... en weer gaat een koppel de race verlaten. Wie komt er als laatste aan en moet naar huis?!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 23-09-2006, 23:13:56 »
Als Bart & Chimčne niet meer ziek zijn vrees ik voor Maxim & Guido

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 24-09-2006, 14:33:49 »
Je weet het natuurlijk nooit

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 24-09-2006, 19:42:47 »
Ik verheug me op de uitzending van vanavond. Ik heb helemaal geen flauw benul wie eruit gaat.We zien wel, ik hoop op veel actie.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 24-09-2006, 20:09:06 »
 ;D

Ben ook zeer benieuwd wie er uit gaan. Als Bart en Chimene zo ziek blijven dan denk ik dat hun naar huis gaan. Ik hoop in ieder geval dat Bob en Bas mogen blijven, maar het zal weer spannend worden........
 ::bravo::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 24-09-2006, 22:42:51 »
Ik vind die Maxim echt een ongelofelijk eikel..

Gelukkig dat Bas & Bob er niet uit zijn.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 24-09-2006, 22:48:00 »
Echt sneu voor Guido, die duidelijk graag verder wilde. Vind het erg jammer dat Maxim op deze manier t bijltje erbij neergooit zonder aan zn reispartner te denken ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 24-09-2006, 22:48:54 »
Inderdaad, ik vond dat ook nogal een stomme actie. Als ik Guido was, dan zou ik echt flink pissig zijn zeg. Je kunt anders nog tenminste doen alsof je je best doet.

Ik vond die actie van Terence trouwens ook niet echt oké. Je vrouwelijke charmes gebruiken lijkt me goed. Dat werkt meestal wel. Maar dat helpt je ook al wel op weg zonder dat je dwars door andere mensen (die eerder waren) heen gaat zitten tetteren. Dat zegt ook wel wat over die vent die haar meenam hoor. Oké als je liever vrouwen meeneemt dan mannen, maar dat hoef je niet zo overduidelijk te laten zien  ::tandpastasmiley::

Pff veel koppels zijn me tegengevallen hoor vandaag.

En Net 5 verdient ook niet echt complimentjes. Die strooien in de voorstukjes met spoilers.  :(

Maar voor de rest was het een leuke aflevering hoor  ::rofl::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 24-09-2006, 22:52:16 »
Inderdaad, ik vond dat ook nogal een stomme actie. Als ik Guido was, dan zou ik echt flink pissig zijn zeg. Je kunt anders nog tenminste doen alsof je je best doet.

Ik vond die actie van Terence trouwens ook niet echt oké. Je vrouwelijke charmes gebruiken lijkt me goed. Dat werkt meestal wel. Maar dat helpt je ook al wel op weg zonder dat je dwars door andere mensen (die eerder waren) heen gaat zitten tetteren. Dat zegt ook wel wat over die vent die haar meenam hoor. Oké als je liever vrouwen meeneemt dan mannen, maar dat hoef je niet zo overduidelijk te laten zien  ::tandpastasmiley::

Pff veel koppels zijn me tegengevallen hoor vandaag.

En Net 5 verdient ook niet echt complimentjes. Die strooien in de voorstukjes met spoilers.  :(

Maar voor de rest was het een leuke aflevering hoor  ::rofl::
Inderdaad ja!
Je zou nu al kunnen weten wie de stopvlag krijgt..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 24-09-2006, 22:54:22 »
Net5 stoort zich niet aan spoilers denk ik, die willen kijkers en hebben geen pool hoor :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 24-09-2006, 23:03:44 »
Ja Maxim heb ik geen woorden voor, maar humor was t beslist niet.
Guido is zo nog meer gestegen in mijn achting alleen heeft hij daar ook geen biet meer aan.
Ik vond Maxim trouwens ook respectloos voor t land en zijn inwoners toen hij uitlegde waarom hij weg wilde.
pf dat wist ie ook voordat hij meeging doen.
Dat shirt kan hij maar beter niet meer dragen.
Chimene heeft zich nu wel van een andere kant laten zien, ze kan dus wel als ze maar een beetje wil toont.
Maar veruit de beste en t leukste koppel zijn voor mij toch Bas en Bob.

En weer vraag ik me af hoe ze allemaal toch aan die deelnemers komen. Het Blok, ER en PE, in alle drie zitten mensen die niet willen en/of kunnen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 24-09-2006, 23:45:18 »
Het kan nog heel spannend worden tussen de 4 koppels die nu nog over zijn ::jaja::

Offline floro

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 25-09-2006, 09:00:10 »
Wat een kritiek gelijk op Maxim, die man was gewoon harstikke ziek

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 25-09-2006, 12:41:24 »
Wat een kritiek gelijk op Maxim, die man was gewoon harstikke ziek

Dat beetje ziek zijn mag niks heten.
Zo reageerde hij zelf ook op Bart toen die ziek op bed lag.
Nee Maxim had er gewoon geen zin meer in, was niet gewend van anderen afhankelijk te zijn en al helemaal niet om dingen aan anderen te moeten vragen. dus deed hij t gewoon niet meer.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 25-09-2006, 16:48:02 »
Maxim is een dikke *****, het is echt erg zielig voor Guido!! >:(

tekst aangepast

« Laatst bewerkt op: 26-09-2006, 15:58:53 door Bakkertje »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 25-09-2006, 17:11:07 »
Wel jammer dat Maxim zo doet, maar ik kon er opzich wel om lachen ::tandpastasmiley:: (weer is wat anders dan irritant fanatiek figuren die lopen te stressen)

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2006, 07:29:44 »
 ;D

Ik ben het er mee eens dat ik het zeer respectloos vindt van Maxim. Een beetje eigenaardig mannetje die zich zelf zeer leuk vindt. Helaas hij is het niet, ik vind Guido ( ook als komiek ) veel leuker. Maar goed een ieder heeft zijn favoriet.

En Terrence is vind ik een erg bitchy dame, maar dat is mijn mening. Voor mij blijven gewoon Bas en Bob mijn favorieten. Ze werken goed samen en respecteren elkaar.
Hanna en Terrence zullen volgens mij echt alles doen om te winnen, ze boffen dat ze vrouw zijn daar dus kunnen ze hun charmes gebruiken. Alleen niet zo als bij Bob en Bart gewoon die auto wegkapen. Maar ja het is een spel en ze willen winnen dus........



Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 26-09-2006, 17:08:35 »
;D

Ik ben het er mee eens dat ik het zeer respectloos vindt van Maxim. Een beetje eigenaardig mannetje die zich zelf zeer leuk vindt. Helaas hij is het niet, ik vind Guido ( ook als komiek ) veel leuker. Maar goed een ieder heeft zijn favoriet.

En Terrence is vind ik een erg bitchy dame, maar dat is mijn mening. Voor mij blijven gewoon Bas en Bob mijn favorieten. Ze werken goed samen en respecteren elkaar.
Hanna en Terrence zullen volgens mij echt alles doen om te winnen, ze boffen dat ze vrouw zijn daar dus kunnen ze hun charmes gebruiken. Alleen niet zo als bij Bob en Bart gewoon die auto wegkapen. Maar ja het is een spel en ze willen winnen dus........

Wat is dat nou weer voor vage opmerking. Een vrouw moet ook gewoon een heel andere liftstyle gebruiken als een man.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 26-09-2006, 19:00:04 »
Zeg Willemson, dat is geen vage opmerking dat is een mening, dat mag toch? Zij hebben gewoon het geluk dat die mannen uit India de dames sneller meenemen dan de mannen. En het zijn mooie dames dus gebruiken ze die charmes. Om de auto weg te kapen van een ander vind ik jammer, maar wellicht hadden Bob en Bas dit ook wel gedaan. Ik ben nu eenmaal voor Bob en Bas en vind Terrence en Hanna gewoon niet leuk. Jij vindt Bob en Bas niet leuk heb ik eerder gelezen dus so what!

 ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 26-09-2006, 20:53:10 »
Zeg Willemson, dat is geen vage opmerking dat is een mening, dat mag toch? Zij hebben gewoon het geluk dat die mannen uit India de dames sneller meenemen dan de mannen. En het zijn mooie dames dus gebruiken ze die charmes. Om de auto weg te kapen van een ander vind ik jammer, maar wellicht hadden Bob en Bas dit ook wel gedaan. Ik ben nu eenmaal voor Bob en Bas en vind Terrence en Hanna gewoon niet leuk. Jij vindt Bob en Bas niet leuk heb ik eerder gelezen dus so what!

 ::zwaai::
Ja ik bedoel eigenlijk dat het best wel normaal is dat dames hun charmes gebruiken. Daarom vond ik het vaag dat jij zei: 'Geluk voor ze dat ze dames zijn', als ze dat niet waren geweest hadden ze gewoon een hele andere lifttactiek gebruikt.