Auteur Topic: [kandidaten] Hanna & Terence  (gelezen 37364 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #40 Gepost op: 3-10-2006, 21:27:50 »
Ach, wat zal ik zeggen, jij vindt het dom (ik ook eigenlijk een beetje  ::rofl::) maar ik vond het wel schattig. Vond het wel leuk, in de auto dat ze die meiden weer voorbij reden en zeiden: boontje komt om zijn loontje. Maar ja toen wonnen ze alsnog jammer, zeer jammer..........

Blijf het mutsen vinden sorry Willemson!!
Ik vond het ook wel lief hoor van die gasten, maar in een race moet je niet lief zijn.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #41 Gepost op: 4-10-2006, 10:29:34 »
Het is gewoon dom van Bob & Bas om een ander koppel mee te nemen! Zo kun je het ook bekijken!
Je moet een ander koppel gewoon lekker laten staan zodat je zelf verder komt! Het is toch een wedstrijd of niet?!

Als ik me goed herinner ben jij nog niet zo oud om zelf auto te rijden toch? In ieder geval, ik zal jouw uitspraak wel even onthouden als jij eens met pech langs de weg staat  ;) ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #42 Gepost op: 4-10-2006, 23:04:54 »
Als ik me goed herinner ben jij nog niet zo oud om zelf auto te rijden toch? In ieder geval, ik zal jouw uitspraak wel even onthouden als jij eens met pech langs de weg staat  ;) ::tandpastasmiley::
Als ik in Peking Express met pech langs de weg sta moet je mij inderdaad lekker laten staan ;)
Maar in Nederland is het geen wedstrijd dus mag je me best meenemen hoor ::tandpastasmiley::

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #43 Gepost op: 6-10-2006, 18:08:50 »
 ::joehoe::mijn favorieten.
Vind ze helemaal niet irritant

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #44 Gepost op: 8-10-2006, 15:57:57 »
Hanna en Terence ::niet-ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #45 Gepost op: 8-10-2006, 23:01:47 »
Ik heb ze niet op verkeerd gedrag kunnen betrappen vandaag...

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #46 Gepost op: 8-10-2006, 23:04:16 »
Dames, dames winnen door je charmes te gebruiken daar hebben jullie ervaring mee. Het cricket spel had net zo goed niet gespeeld hoeven worden, gatsie !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #47 Gepost op: 8-10-2006, 23:07:27 »
Dames, dames winnen door je charmes te gebruiken daar hebben jullie ervaring mee. Het cricket spel had net zo goed niet gespeeld hoeven worden, gatsie !
Nou dan moet de klinkende winst van Carla & Sophie, ik denk wel het populairste PE koppel ooit, in serie 2 dus ingetrokken worden, want je mag je vrouwelijke charmes niet gebruiken... ::)



En over de proef: Kunnen Hanna & Terence er ook maar iets aan doen dat de productie bedacht heeft dat het publiek een belangrijk aandeel had in de proef?
Nee dus...


Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #48 Gepost op: 9-10-2006, 13:20:21 »
Wilemson, dat zeg ik toch ook niet! Alleen hun profiteren er gewoon van. Dat Regina baalde snap ik wel. Sorry!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #49 Gepost op: 10-10-2006, 13:54:20 »
Wilemson, dat zeg ik toch ook niet! Alleen hun profiteren er gewoon van. Dat Regina baalde snap ik wel. Sorry!

duhuh! nogal logisch, ze wllen die proef winnen en het publiek verleiden was de opdracht!  :-\\

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #50 Gepost op: 11-10-2006, 13:40:22 »
Dat zal dan wel zo zijn, vindt het prima hoor! Ik hoop in ieder geval dat ze er snel uitliggen en dat de anderen winnen. Ik vind het gewoon geen aarige dames!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #51 Gepost op: 11-10-2006, 15:31:47 »
Dat ze de proef wonnen kun je hen niet aanrekenen, het was gewoon een stomme proef. Aan de andere kant: de publieksstem betrof maar eenderde van het spel: Hanna had de minste foutslagen gemaakt, en dat had met het spel te maken.

Voorts heb ik een enorme hekel aan sporten en spellen die d.m.v. een jury beslecht worden. Veel te subjectief, en oneerlijk: Storms met die ouwe grijze mannenkop tegenover bloempje Terence, dat was natuurlijk kaassie.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #52 Gepost op: 11-10-2006, 16:57:26 »
Dat ze de proef wonnen kun je hen niet aanrekenen, het was gewoon een stomme proef. Aan de andere kant: de publieksstem betrof maar eenderde van het spel: Hanna had de minste foutslagen gemaakt, en dat had met het spel te maken.

Voorts heb ik een enorme hekel aan sporten en spellen die d.m.v. een jury beslecht worden. Veel te subjectief, en oneerlijk: Storms met die ouwe grijze mannenkop tegenover bloempje Terence, dat was natuurlijk kaassie.
Inderdaad. Ik vind dat soort sporten ook altijd stom.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #53 Gepost op: 11-10-2006, 19:03:50 »
publieksstem betrof maar eenderde van het spel: Hanna had de minste foutslagen gemaakt, en dat had met het spel te maken.

heb ik even gemist wat het 3e deel dan is?  ???

verder ben ik het met jullie eens, sowieso hebben hanna en terence al een dikke voorsprong door hun uitwerlijk &* eslaht :)(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #54 Gepost op: 11-10-2006, 19:25:08 »
heb ik even gemist wat het 3e deel dan is?  ???

verder ben ik het met jullie eens, sowieso hebben hanna en terence al een dikke voorsprong door hun uitwerlijk &* eslaht :)(
1. Meeste slagen buiten het vak
2. Minste slagen met de knuppel tegen het ding die je niet mocht raken
3. Publiek

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #55 Gepost op: 11-10-2006, 23:52:18 »
1. Meeste slagen buiten het vak
2. Minste slagen met de knuppel tegen het ding die je niet mocht raken
3. Publiek

oh je hebt gelijk ja. toch maar ns een keer wat beter opletten.  :-X

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #56 Gepost op: 21-10-2006, 22:49:36 »
ik hoop dat ze morgen winnen :)
Menno is gek

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #57 Gepost op: 22-10-2006, 09:02:32 »
Vanaaf krijgen de dames volgens mij flink op hun donder. Eindelijk wraak op die smerige spelletjes. Zal wel weer kritiek krijgen maar van mij mogen ze naar huis.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #58 Gepost op: 22-10-2006, 23:04:47 »
Beetje jammer wel, dat gezever. Zelf een lift regelen vanuit het ziekenhuis is okee, maar dat anderen samenwerken mag dan weer niet :-\\ Maar goed, Terence voelde zich duidelijk buiten gesloten.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #59 Gepost op: 23-10-2006, 07:51:59 »
Juist Megan dat vind ik ook. Jee zeg wat laten die dames, en dan met name Terrence zich kennen zeg! Zij hebben al die weken zelf zo gespeeld hoor. Ze werkten dan wel niet samen maar regelden met hun zogenaamde charmes wel van alles. Tja en nu kregen ze eigenlijk eens lik op stuk. Mooi zo. Nu de finale tussen Regnina en Pieter en Bart en Chimene. Ben zeer benieuwd.