Auteur Topic: Peking Express 2005  (gelezen 8854 keer)

Offline dopey2244

  • Forumlid
Peking Express 2005
« Gepost op: 23-05-2005, 10:39:17 »
Peking Express 2005

Helaas het zit er al weer op! Wat is de tijd weer omgevlogen!
Ik moet zeggen dat ik vind dat PE 2005 zijn voorganger heeft overtroffen!
En vooral de humor, de kleine dingentjes waar de kandidaten enorm van konden genieten
me zijn bijgebleven.

Ik vind het jammer dat er zo veel zgn fans van bepaalde koppels andere koppels gaan lopen afbranden. Natuurlijk maken de kandidaten het programma, maar het programma in totaal is het belangrijkste. Ik vind dan ook wanneer je je teveel op een bepaald koppel gaat focussen en je gaat ergeren/ irriteren aan een andere koppel dat je dat voor je moet houden.

Ik heb enorm genoten en kijk uit naar PE 2006! Hopelijk kunnen we binnenkort wat ervaringen van de kandidaten ergens terug lezen! Ik ben zeer benieuwd!

Offline knal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • jazeker
Re: Peking Express 2005
« Reactie #1 Gepost op: 3-06-2005, 09:10:12 »
ja.. zou het eventueel mogelijk zijn dat je met de koppels zelf kan chatten? Dat zou ik toch wel graag willen.. en k ben niet de enige denk ik ::ok:: :)
Jazeker Johnie.

Offline mixedmessage

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Just love them!!!
Re: Peking Express 2005
« Reactie #2 Gepost op: 3-06-2005, 18:30:26 »
Bedoel je de koppels van PE 2005? Lijkt me inderdaad heel erg leuk!!!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 2005
« Reactie #3 Gepost op: 3-06-2005, 20:04:35 »
your wish is my.....
hierbij dan eindelijk, alhoewel de goede lezer weet beter
k'heb al es geschreven , wat een discussies en wat een toewensingen
gelukkig heb ik een brede rug
dus
een spreeuw is geen mus!!!!
maar ook geweldige reakties; op de open dag landmacht in Arnhem komt er een moeder met een kindje naar me toe en vraagt "ben jij het echt?" nou je moet weten dat mijn zoontje huilde toen jullie eruit moesten, mag hij wel een handtekening. Prachtig toch, of dan het verhaal van een aantal soldaten die hun commandant Rick heet maar vanaf de eerste uitzending Rinck noemden omdat hij ook zo'n chaoot is!!!
om ook nog een reaktie te geven op al die discussies,
niks geen manupulaties alles is reality, tís alleen wel wat wil je uitzenden?
als ik 10 keer vloek wordt dat natuurlijk uitgezonden als ik 10 keer prima,goedzo,klasse roep misschien 1 keer dus...wat wil je zien?
verder, geloof me, een prachtig avontuur
waarbij het terugzien op tv. evenzo spannend is als voor jullie omdat ook wij niet wisten wat er uitgezonden zou worden.
greets,
o ja dat contract nog, zelf bedacht hoor en puur om Krieke op te houden en dat is me aardig gelukt
en verder is het na de wedstrijd de handen schudden en een pilsje/pintje voor de belgen drinken
u weet wel

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express 2005
« Reactie #4 Gepost op: 3-06-2005, 20:47:57 »
your wish is my.....
hierbij dan eindelijk, alhoewel de goede lezer weet beter
k'heb al es geschreven , wat een discussies en wat een toewensingen
gelukkig heb ik een brede rug
dus
een spreeuw is geen mus!!!!
maar ook geweldige reakties; op de open dag landmacht in Arnhem komt er een moeder met een kindje naar me toe en vraagt "ben jij het echt?" nou je moet weten dat mijn zoontje huilde toen jullie eruit moesten, mag hij wel een handtekening. Prachtig toch, of dan het verhaal van een aantal soldaten die hun commandant Rick heet maar vanaf de eerste uitzending Rinck noemden omdat hij ook zo'n chaoot is!!!
om ook nog een reaktie te geven op al die discussies,
niks geen manupulaties alles is reality, tís alleen wel wat wil je uitzenden?
als ik 10 keer vloek wordt dat natuurlijk uitgezonden als ik 10 keer prima,goedzo,klasse roep misschien 1 keer dus...wat wil je zien?
verder, geloof me, een prachtig avontuur
waarbij het terugzien op tv. evenzo spannend is als voor jullie omdat ook wij niet wisten wat er uitgezonden zou worden.
greets,
o ja dat contract nog, zelf bedacht hoor en puur om Krieke op te houden en dat is me aardig gelukt
en verder is het na de wedstrijd de handen schudden en een pilsje/pintje voor de belgen drinken
u weet wel
:o is dit echt rinck?

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Peking Express 2005
« Reactie #5 Gepost op: 3-06-2005, 20:48:33 »
:o is dit echt rinck?

Dat lijkt me duidelijk dus ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express 2005
« Reactie #6 Gepost op: 3-06-2005, 20:52:34 »
Dat lijkt me duidelijk dus ;)

In zijn andere bericht zegt hij dat hij Rinck kent....

Offline mixedmessage

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Just love them!!!
Re: Peking Express 2005
« Reactie #7 Gepost op: 3-06-2005, 22:32:22 »
Citaat
Tjonge wat een discussies over dat contact zeg. k'Ken rinck van dichtbij en weet dus dat het hem absoluut niet om het geld ging maar wel om krieke en ook Natalie terug te pakken, en terecht lijkt mij. Volgens mij is zo'n "contract" zeker niet rechtsgeldig. Verder weet ik dat het een gedachtenspinsel van hmzelf is omdat hij niet op dezelfde wijze wou blokken als wat t'ie met Cris flikte. dus, einde discussie lijkt mij. Verder kan ik jullie laten weten dat er in een restaurant in Groningen het thema Peking Express is uitgebeeld met rinck zijn pekingspulletjes en dat daar Krieke zijn naambordje prijkt, rara hoe kan dat? Voldoende?

Dit is het stukje wat hij eerder heeft geschreven...

Als Rinck dit echt is  ::oink:: ...mijn complimenten! Ondanks dat je zeker niet mijn favoriet was  ;) (dat waren toch écht Karla en Sophie!!) heb ik genoten van je reacties en spelletjes. Prachtig dat jullie zo konden genieten van de omgeving en de mensen. Ook al dacht ik soms wel eens, ja nou weet ik het wel...
De rivaliteit tussen jou en Krieke maakte het gewoon nog leuker om naar te kijken, ik moet het eerlijk bekennen. Ik ben ontzettend jaloers dat ik dit niet kon meebeleven, maar hopelijk gebeurt dit volgend jaar??? Het was geweldig om naar te kijken en ik zou zeggen, kom nog eens langs op het forum!  ::zwaai::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2005
« Reactie #8 Gepost op: 4-06-2005, 01:15:17 »
your wish is my.....
Rink!!!! Als je het echt bent: leuk dat je hier reageert. Dapper ook, na alle kritiek. Kritiek die ik wel deel en ook geuit heb zelf overigens. Ik heb vaak moeite gehad met de manier waarop je met andere mensen omgaat. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of je daar ook wel iets van leerde, m.n. toen je het terug zag. Zo'n programma kan ook als een spiegel werken. Vaak weten we van onszelf niet hoe we overkomen, en dat gedragingen van anderen puur een directe reactie kunnen zijn op iets dat we zelf in gang hebben gezet. Ik vond vaak dat daar in jouw geval (ben je het echt....?) wel sprake van was. Leer man! Volgens mij heb je dat best in je. Durf jezelf te bekritiseren. Het maakt je sterker, niet zwakker. Soms heb ik het idee dat je daar bang voor bent. Sterke dochter heb je trouwens.

Re: Peking Express 2005
« Reactie #9 Gepost op: 20-06-2005, 09:09:47 »
your wish is my.....
hierbij dan eindelijk, alhoewel de goede lezer weet beter
k'heb al es geschreven , wat een discussies en wat een toewensingen
gelukkig heb ik een brede rug
dus
een spreeuw is geen mus!!!!
maar ook geweldige reakties;...........

Leuk dat je reageer! ;-) (vorige nick was dopey2244 dus ik was de Topic opener ;-))

Ben ook wel benieuwd naar de reacties van andere koppels maar vind het al erg leuk dat er iemand (nog wel de hoofdrolspeler van 2005)reageerd!

ZOu je het niet leuk vinden om je "verhaal" in een soort van collum of id te publiceren/ op internet te zetten. (Zo iets als Jelske en Elias doen) Een soort reisverslag met misschien een foto oid erbij.

We hebben trouwens op jou aanraden het boek gekocht en het is idd heel erg mooi!! Schitterende foto`s en een leuk verhaal!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Peking Express 2005
« Reactie #10 Gepost op: 21-06-2005, 19:29:00 »
Leuk dat je reageer! ;-) (vorige nick was dopey2244 dus ik was de Topic opener ;-))

Ben ook wel benieuwd naar de reacties van andere koppels maar vind het al erg leuk dat er iemand (nog wel de hoofdrolspeler van 2005)reageerd!

ZOu je het niet leuk vinden om je "verhaal" in een soort van collum of id te publiceren/ op internet te zetten. (Zo iets als Jelske en Elias doen) Een soort reisverslag met misschien een foto oid erbij.

We hebben trouwens op jou aanraden het boek gekocht en het is idd heel erg mooi!! Schitterende foto`s en een leuk verhaal!


Robenwendy, indien je geïnteresseerd bent: De schrijver van het boek, Marc Helsen heeft vragen van bezoekers van deze site beantwoord. Die kun je  hier vinden.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....