Poll

Wie moet Peking Express 2005 winnen??

Krieke en Nathalie
Sophie en Karla

Auteur Topic: Wie is jouw favoriete koppel  (gelezen 74218 keer)

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #20 Gepost op: 8-03-2005, 10:14:43 »
Ik ga voor Jeroen en Manja. Zien er leuk uit, komen vriendelijk over, hebben zich goed voorbereid. Kortom, lijken eerlijke, sympathieke winnaars!

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2005, 16:36:19 »
Wij gaan natuurlijk voor Rink en Jorien, omdat ze er gewoon veel lol in hebben en vooral "kicken"op alles wat ze zien en meemaken. Echte levensgenieters!!
Ad, Timo en Ingrid. ::rofl::

P.s:Jeroen en Manja vinden wij ook erg leuk en goed. ::bravo::
 ::oink::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2005, 16:40:04 door tymowayka »

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2005, 17:25:19 »
Ik vond Jeroen en Manja leuk... en Krieke en Nathalie... vooral die laatste omdat ze elkaar nog helemaal niet kende en dat vind ik echt een uitdaging als je zoiets doet! Ik heb dus op hyn gestemd...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #23 Gepost op: 8-03-2005, 18:18:27 »
Ik vind Jeoren en Manja!! Dies zijn  ::ok:: ::ok::
En ik vond het grappig dat Brechtje en Just bijna een ongeluk kregen. (of mag ik dat niet grappig vinden  ??? ???)

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #24 Gepost op: 8-03-2005, 22:49:57 »
Vind dat de programmamakers weer een goede selectie gemaakt hebben. Er zit van alles wat bij: verschillende koppels en (voornamelijk) verschillende types... leuk om naar te kijken...
Ik had gestemd op Just en Brechtje... leuk en fris stel  ::regenboog::
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #25 Gepost op: 9-03-2005, 19:51:11 »
Sophie en Karla!
Some light in your eyes...

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #26 Gepost op: 10-03-2005, 18:49:12 »
Krieke en Natalie. Respect dat ze dit aandurven...pittige karakters volgens mij ook. Tis dr op of dr onder...ik ben benieuwd!

Offline Arno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zelfs Peking niet...
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #27 Gepost op: 11-03-2005, 11:51:15 »
Krieke en Nathalie spreken mij op dit moment echt het meeste aan, maar ik denk niet dat ze de finale zullen halen. Als winnaars zie ik toch eerder Jeroen en Manja, omdat ze zo fanatiek zijn en zich goed kunnen voorbereiden.

En ik heb trouwens nu al een hekel aan Steven... Ugh..
Wel rechts, niet extreem...

Offline Prom

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #28 Gepost op: 11-03-2005, 13:10:58 »
Ik ga voor Krieke en Natalie ::ok::
Eerst dacht ik echt van  ::oink:: Na een stukje rennen al over je nek gaan.. dat wordt niks... Maar toen ze later Krieke zo die auto in trok en zei: KOM OP ZITTEN ::jaja:: Geweldig koppel

Offline Centurion

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #29 Gepost op: 12-03-2005, 23:09:53 »

Ik vind Krieke en Nathalie tot nu toe het leukste koppel,ik vind de rest net "Aliens" ::oink::(ff wennen)
Ze zijn het meest sympatiek....en het is toch zo'n leuk stelletje ::bravo::En dat vind ik als
Nederlander!Ik hoor bij de Krieke en Nathalie aanhang. ::love::

Offline L.A.M.E.Coyote

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Waarom lopen als je ook kan liften !
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #30 Gepost op: 13-03-2005, 22:52:28 »
Tja als ik een keuze zou moeten gaan maken wat mijn favoriete koppel is dan is het voor mij makkelijk... krieke & natalie.... ik heb zo een gevoel dat de 2 onbekenden in een onbekende wereld heel veer gaan komen.

maar als de vraag er bij zou komen

en mr. BBX wel koppel gaat de eindstreep halen ? dan zou ik just en brechje toch ook wel als een van mijn favo's gaan rekenen.... kort om..... twijfel nog tussen 2 teams
The Coyote Signs again

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Wie is jouw favoriete koppel na aflevering 2?
« Reactie #31 Gepost op: 13-03-2005, 22:55:44 »
Nadat we vorig week de eerste aflevering hadden gezien werd er gevraagd wie je favoriete koppel was. Het ging dan eigenlijk om de eerste indruk.

Jullie vonden Jeroen en Manja het sypathiekste overkomen en de Sophie en Karla het minste.

Maar vinden jullie dat ook na de tweede aflevering?

Want wat vind jij ervan dat Jeroen en Manja de lift voor Rinck en Jorien wegkaapte en
Sophie en Karla hebben het deze ronden erg goed gedaan door als tweede te eindigen misschien stijgen ze deze week.

Dus daarom wie vind jij naar de tweede aflevering het leukste koppel??

Stem nu!!!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriete koppel na aflevering 2?
« Reactie #32 Gepost op: 13-03-2005, 23:18:10 »
Ik heb op Krieke en Nathalie gestemt maar Jeroen en Manja zijn ook mijn favorieten

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Wie is jouw favoriete koppel na aflevering 2?
« Reactie #33 Gepost op: 13-03-2005, 23:28:31 »
Herman & Kris..!!
Ik vind hun helemaal geweldig, die humor en vader zat heerlijk te smullen van de lokale gerechten...En dan die badmuts, ik kwam niet meer bij  ::rofl:: ::rofl::

Kortom gewoon leuke kandidaten  ::ok::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriete koppel na aflevering 2?
« Reactie #34 Gepost op: 13-03-2005, 23:32:23 »
Heb net als vorige keer voor Krieke & Natalie gestemd... 'n Ruggensteuntje kunnen ze best gebruiken na deze moeilijke dagen, denk ik.  ;)

Is duidelijk 'n handicap als je mekaar niet kent in zulke omstandigheden. Heb dus wel 'n beetje te doen met hen ook. Maar lijken me allebei twee vooral emo-mensen met verschrikkelijke ups & downs, en daar herken ik mezelf ws ook wel in. Dus... Krieke & Natalie, definitely YES !  ::bravo::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #35 Gepost op: 14-03-2005, 00:05:23 »
Ik vind Rink & Jorien mijn favo koppel denk ik! Ze zijn lekker vel en fanatiek, en die Rink (Rodi Voller!) heeft ook wel een tikkeltje relaxedheid en genieten inzich! en op zo`n reis moet dat toch ook!  ::jaja::

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #36 Gepost op: 14-03-2005, 00:24:29 »
Ik blijf bij mijn koppel: de 2ling!! ::trots:: ::trots::

Maar ik moet zeggen dat Herman en Kris veel in mijn lijstje gestegen zijn. Grappig koppel! ("als je moeke dit ziet..", "ah ze is er toch niet, maak ik daar maar gebruik van!")

En de vriendinnen zijn echt een mooi koppel. Zo zouden ik en silvia (vriendin) ook terechtkomen! Onvoorbereid en verkeerde kleren mee  :P (is achteraf toch een voordeel... gebruik je sex-appeal  :-*)
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #37 Gepost op: 14-03-2005, 06:54:27 »
Ik twijfel nog te veel tussen 3 koppels...

Rink en Jorien...idd vanwege het relaxte van paps :D

Manja en Jeroen...leuk stel om naar te kijken en poeh wat nou liftafspraken?? ze gaan er gewoon voor en van mij mochten ze die lift kapen want ik vind het erg naïef wanneer je tijdens een wedstrijd afspraken gaat maken over liftgedrag, terwijl je juist zo snel mogelijk een lift moet zien te krijgen...in oorlog en Peking express is alles geoorloofd ::jaja:: ..verder zijn ze heel geod voorbereid.

Just en Brechtje...wat een heerlijk stel bij elkaar lekker fanatiek en heerlijk ontwapenend.

ik heb nog een aflevering nodig om mijn definitieve keuze te maken :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline rcjkierkels

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #38 Gepost op: 14-03-2005, 15:51:24 »
Ik vind Jeroen en Manja het leukste koppel. Ze zijn erg gemotiveerd en ze komen heel sympathiek over. Nathalie en Krieke (Chris) zijn ook leuk en ik hoop dat ze ver komen! Rinck en Jorien vindt ik het minste van alle koppels. Ik vind ze niet echt sympathiek overkomen, zelfs een beetje irritant. Zeker nadat ze geprobeerd hebben een of andere afspraak te maken over het liften. Dat vond ik een beetje naief. Jeroen en Manja, succes!  ::ok::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #39 Gepost op: 14-03-2005, 18:17:44 »
ik blijf ook bij Jeroen en Manja.... Sorry voor het wegkapen van de lift maar ze stonden veel dichter dan Rink en J...
Kieke en Nathalie go for it !!