Auteur Topic: Koppel Stephan & Marco (nl)  (gelezen 30717 keer)

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #40 Gepost op: 18-03-2005, 10:23:23 »
 :) Ik heb genoten van het geiten-verhaal, geweldige vondst van de productie!!!!!
En het was extra hilarisch door het commentaar van Marco en Stephan, al had ik eigenlijk ook Jeroen en Manja deze complicatie wel gegund  ;D..

Leuk dat jullie hebben meegedaan, het is vanachter je PC heel gemakkelijk om commentaar te geven, maar uiteindelijk is het jullie gelukt om door de voorrondes te komen en mee te doen, ik hoop dat jullie ondanks jullie snelle uitschakeling toch hebben genoren.!  ::ok::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #41 Gepost op: 18-03-2005, 10:25:21 »
Genoten bedoelde ik natuurlijk..... ::schaam::
Probeerde nog wel in mn goedste nederlands te tikken...de spellingscontrole had m laten staan  ::schaam::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #42 Gepost op: 18-03-2005, 12:51:53 »
Zelfs "goedste" heeft ie laten staan... :o :P
Geniet nooit met mate...

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #43 Gepost op: 18-03-2005, 23:34:46 »
 ;D Ghegheghe  ;D
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline stephanPE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #44 Gepost op: 20-03-2005, 15:00:18 »
hallo iedereen ,
leuk al die berichtjes maar wel jammer dat er toch mensen zijn die zich niet kunnen verplaatsen in iemand anders iemand die naar de andere kant van de wereld gaat voor een spel,
kijk als je zelf mee doet en je valt als eerste af dan is dat niet leuk laat staan als de eerste aflv is geweest en je leest zulke berichtjes op een forum is niet echt leuk kijk wij weten wel beter en wij zijn winnaars omdat wij toch uit 11.000 koppels zijn uit gekozen en dat kan jij niet zeggen dus als je kommetaar hebt beleef het eerst zelf voor je andere mensen gaat zitten afkraken .
en we wisten donders goed dat er over ons gepraat zou gaan worden en ook negatief iedereen heeft een favoriet iedereen zijn eigen mening maar laat verder iedereen lekker in zijn eigen waarde .
ik hoop dat dit voor de negatiefe posters een duidelijk bericht is ......

en voor de liefe mensen BEDANKTTTTTTTTTT voor de onwijs leuke berichtjes
Groetjes Stephan ::zwaai::
stephan

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #45 Gepost op: 20-03-2005, 15:19:30 »
En een heel duidelijk en heel goed bericht Stephan! Je heb groot gelijk. ::bravo:: ::bravo::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #46 Gepost op: 20-03-2005, 17:32:41 »
Dat is een duidelijk bericht :P! Maarja niet iedereen zal positief zijn, dat zijn we hier ook niet op dr rest...
Some light in your eyes...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #47 Gepost op: 20-03-2005, 17:36:44 »
Nee freek er staat ook nergens dat je positief moet zijn en dat vraagt stephan ook niet in zijn bericht. Hij vraagt om mensen te blijven respecteren en dat lijkt me een hele terechte vraag. Ik kan er alleen maar 100% achter staan.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #48 Gepost op: 20-03-2005, 22:00:45 »
Goed zo Stephan! je hebt helemaal gelijk! Ik betrap mezelf er af en toe ook op dat ik dingen schrijf die heel gemeen over kunnen komen, maar dan probeer ik wel duidelijk te maken dat het maar een indruk is die krijg en dat ik niet denk dat die personen echt zo zijn. Als er iets is waar ik niet tegen kan is het wel tegen mensen die anderen op 1 moment en 1 indruk meteen beoordelen en afschrijven.
De meeste mensen zijn toch leuk en ik vond jou en Marco ook heel erg leuk. Jullie hadden gewoon de pech van de schapen (wat wel grappige tv opleverde)  ;D
Trek je niks van de negatieve mensen aan, dat is toch maar een fase

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #49 Gepost op: 20-03-2005, 22:03:10 »
Heerlijk veilig zo anoniem achter de computer...
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #50 Gepost op: 21-03-2005, 02:53:49 »
Hehe

Ja natuurlijk kunnen we ons niet echt in de situatie verplaatsen/ daadwerkelijk inleven- en er wordt erg geregisseerd en gemonteerd etc.. maar dat vormt toch deel van het kijkplezier..?? ;D

Het is juist lekker een beetje ongenuanceerd (is niet respectloos!!) te posten en de zaak te bekijken - bedankt evenwel voor je nuancering uiteraard dat is altijd leuk en goed om te lezen, maar het hoort nu eenmaal bij het product dat op emoties wordt ingespeeld en getracht wordt duidelijke sympathieen en antipathieen te wekken - dat is een soort stilzwijgende overeenkomst die je afsluit als kijker/ productie/ deel van productie (kandidaat eg) :)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen echt beeld van jullie/ deze kandidaten heb gekregen dus ik kan weinig zinvols erover zeggen - de scene met de geit was wel humoristisch, that's about it.. wel jammer natuurlijk maar goed, er moeten keuzes gemaakt worden en alser zoveel indrukken zijn betekent dat veel snijden neem ik aan..

Ik hoop dat jullie er een positieve en hele mooie ervaring aan over hebben gehouden :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #51 Gepost op: 21-03-2005, 09:23:35 »

Citaat
Hehe

Ja natuurlijk kunnen we ons niet echt in de situatie verplaatsen/ daadwerkelijk inleven- en er wordt erg geregisseerd en gemonteerd etc.. maar dat vormt toch deel van het kijkplezier..?? ;D

Het is juist lekker een beetje ongenuanceerd .....

Beste  Stephen en Marco,

Dit moet toch een behoorlijke troost zijn, sommige mensen vinden het juist lekker ....



C&P



Offline stephanPE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #52 Gepost op: 8-08-2005, 20:31:56 »
hey Hallo hier Stephan zoals ik al eens eerder zei we komen terug ik met Idols 3 en Marco met superbal (bij talpa ) aanstaande zondag (12-08-2005)

en we komen zeker nog terug  ::zweep:: tot snel  ::bravo:: stephan (pe2) ::ok::
stephan

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #53 Gepost op: 8-08-2005, 23:00:25 »
 ::joehoe::
Hey boys, wat lees ik nu is jullie het Peking tv avontuur zo goed bevallen
gefeliciteerd, prachtig man, idols ken ik , superbal niet maar te gek dat ze jullie eruit gepikt hebben
nu je stinkende best doen lijkt me en niet weer als eerste ......!!!
maar goed k'denk dat jullie doelstelling vaststaat
jammer dat ik jullie  in Lokeren niet zie dwz, jullie staan niet op de lijst
anders hadden we nog een sigaretje kunnen roken!!!
k'ga jullie volgen
veel sterkte
en je weet het dus
een spreeuw wordt soms een mus