Auteur Topic: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]  (gelezen 27298 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Gepost op: 8-05-2017, 21:03:26 »

Foto van Peking Express Facebook

Door middel van een twist zijn Margaux en Awatef terug in de race als samengesteld koppel. Deel hier je mening over het koppel :).



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #1 Gepost op: 8-05-2017, 21:07:37 »
Waardeloos koppel. Margaux heeft er helemaal geen zin meer in en geef haar eens ongelijk met zo'n reispartner...
🜃

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #2 Gepost op: 8-05-2017, 21:08:14 »
Amai, dat kun je Margaux toch niet aandoen?  ::)

Ik zie Margaux graag Awa droppen ergens in Laos  ::hypocriet::

Allez #TeamMargaux ::bravo::
Awa mag gisteren nog naar huis  ::zwaai::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #3 Gepost op: 8-05-2017, 21:09:51 »
Ze slaat haar ::oink:: zelfs.

Dit duo gaat elkaar afmaken voordat ze klaar zijn.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #4 Gepost op: 8-05-2017, 21:31:54 »
Ik kan me de ergernis van Awa heel goed indenken, er is echt geen tempo in te krijgen zeg, pfff....
Keep calm and eat chocolates!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #5 Gepost op: 8-05-2017, 22:42:47 »
Arme Margaux. ::hug:: Top dat ze zich niet verlaagt naar het niveau van die ander, maar gewoon zichzelf blijft. ::ok:: Ik ben benieuwd naar wat Ella dit duo gaat brengen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #6 Gepost op: 8-05-2017, 22:47:07 »
Bitchfight tussen Ella & Awa in de sneakpreview van #PekingExpress voor volgende week! :o #TeamEllaMargaux Allez, werk die Awa eruit  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #7 Gepost op: 8-05-2017, 22:48:08 »
#TeamEllaMargaux Allez, werk die Awa eruit  ::bravo::
Als dat zou kunnen! >:D :D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #8 Gepost op: 9-05-2017, 01:04:08 »
Ik zie op Facebook heel veel mensen die boos zijn dat ze terug zijn als duo, maar ik vind dit echt een geweldig duo ::bravo::. Wat een vermakelijke tv is dit duo! Elke keer als ze in beeld zijn ga ik stuk ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Willem26

  • Forumlid
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #9 Gepost op: 9-05-2017, 13:55:23 »
Vergis ik mij, of was Margaux blij dat zij en Awa als duo als laatste aankwamen. En dan ... surprise, surprise ... komt er een groene kaart uit de envelop. Lieve Margaux, ik vrees dat je de gifbeker tot de laatste druppel zult moeten leegdrinken.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2017, 14:00:31 door Willem26 »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #10 Gepost op: 9-05-2017, 17:10:58 »
Dit duo zorgt zeker voor vermakelijke tv. 2 mensen die elkaars bloed wel lijken te kunnen drinken. Ik ben echt benieuwd hoe het volgende keer zal gaan verlopen tussen de (soms te) zachtaardige en genietende Margaux en de (soms te) fanatieke en snelle Awa...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #11 Gepost op: 9-05-2017, 18:37:40 »
Vergis ik mij, of was Margaux blij dat zij en Awa als duo als laatste aankwamen. En dan ... surprise, surprise ... komt er een groene kaart uit de envelop. Lieve Margaux, ik vrees dat je de gifbeker tot de laatste druppel zult moeten leegdrinken.
klopt Margaux reageerde echt niet blij en was zich meteen weer moed aan het inpraten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #12 Gepost op: 15-05-2017, 12:12:58 »
Iedereen met die haat hier op Awa... vermoeiend hoor. Ja ze is irritant en ja ze gaat soms te ver, maar ik irriteer me net zo erg aan Margaux die nul initiatief toont, niks onderneemt, zich nergens overheen zet en maar Ja en Nee blijft zeggen tegen Awa. Kom dan voor jezelf op en wijs Awa terecht. Ik erger me evenveel aan beide kandidaten.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #13 Gepost op: 15-05-2017, 15:51:07 »
Waarom zou die Margaux haar eigenlijk hebben opgegeven voor zo'n programma (en hoe is zo door de screening heen gekomen)? Er straalt vanaf aflevering één helemaal geen plezier van uit. Enkel zelfbeklag en een afwachtende houding. 'tuurlijk, een leuke meid om mee op stap te gaan, maar niet voor een competitieve liftwedstrijd.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #14 Gepost op: 15-05-2017, 16:38:51 »
Tja, het kan ook zijn dat Margaux zich niet had voorgesteld dat het meedoen zich zo zou aandoen. Bedoel als je vantevoren een beeld hebt van: liften van plek a naar b is dat heel wat anders dan liften van plek a naar b terwijl andere deelnemers er alles aan doen om jou voor te blijven. En iets kan ook tegenvallen zodra je er zit. En het is ook niet alsof Margaux voor Awa gekozen heeft, ze werd ertoe gedwongen of anders met Steff huiswaarts.

Daarbij denk je dat Awa echt rekening houdt met iemand anders? Awa kun je wel 100x terechtwijzen maar die is Oost-Indisch doof voor kritiek. Het is volgens haar manier en anders niet.  ::) Ze verliest zich in de strijd en heeft oogkleppen op en is als een ongeleid projectiel. Het is gewoon een duivels dilemma voor Margaux. Enerzijds wil ze echt wel zo lang mogelijk blijven Maar zonder met Awa opgescheept te zitten. Anderzijds zit ze liever thuis dan nog langer met Awa opgescheept te zitten. Ik snap dat wel. Die twee matchen volledig niet met elkaar.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #15 Gepost op: 18-05-2017, 01:32:29 »
Geen leuk koppel. Awa slaat veel teveel door op een hele vervelende manier en ze vindt zichzelf wel erg geslaagd, en Margaux vind ik te sloom.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #16 Gepost op: 22-05-2017, 21:45:24 »
::joehoe::
🜃

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #17 Gepost op: 22-05-2017, 21:49:38 »
Amai, das straf voor Margaux ::hug:: Ze kwamen als eerste aan bij de Lao Lao fabriek. Kwamen het eerst aan bij de markt. Hoe eindig je dan laatste?  ::) Dat de zwarte enveloppe rood zou kleuren was wel duidelijk. Ik heb genoten van Margaux haar deelname aan PE, elk nadeel heeft wel zijn voordeel. Awa speelt niet de finale  ::boogie::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [ deelnemers ] Margaux en Awatef [ BE/NL ]
« Reactie #18 Gepost op: 23-05-2017, 22:26:50 »
Ze hebben hun avontuur als nieuw koppel toch nog mooi weten te beëindigen. ::ok:: Ik kreeg zowaar compassie met Awa. :o En ook Margaux vond ik veel leuker deze aflevering. :) In haar mooie, Laotiaanse rok. ::love::