Auteur Topic: [PE] Aflevering 4  (gelezen 30140 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[PE] Aflevering 4
« Gepost op: 24-04-2017, 17:39:16 »
De vierde aflevering alweer vanavond!

- Gaan Steff & Margaux het beter doen met Minhee in hun team?
- Gaat de zwarte enveloppe deze keer weer iemand naar huis sturen?
- Blijft de strijd tussen Awa & August en Hicham & Siham groeien?

Vanavond 20.30 op Net5
« Laatst bewerkt op: 1-05-2017, 18:37:36 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 24-04-2017, 17:58:31 »
Ik denk van wel! Ik hoop dat ze er wat aan gaan hebben voor de rest van het spel!
Aangezien het tot nu toe groen-rood-groen is geweest, verwacht ik nu weer rood :)
Jap, ik hoop dan wel daf Siham en Hicham die stijd gaan winnen! 8)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 24-04-2017, 21:05:48 »
Tot nu toe een prima aflevering. Mooie plaatjes, duo's die de verkeerde kant op liften en een lokale proef zo ::ok::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 24-04-2017, 21:09:39 »
Zeker en eindelijk ook een relevante proef! ::ok::
🜃

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 24-04-2017, 21:10:39 »
En een flinke afstand liften dadelijk naar de finish  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 24-04-2017, 21:21:31 »
Jaa leuke aflevering tot nu toe! Wie zou er afvallen? Dan toch de politieagentes?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 24-04-2017, 21:28:12 »
Aangezien Min Hee de envelop aan Rik geeft, denk ik niet de studenten. ::ohno::
Als je met z'n allen op één weg staat, moet je achteraan gaan staan, dan pak je de eerste auto. Dat is al iets dat in seizoen 1 in Rusland werd toegepast, dat ze daar niet eerder op gekomen zijn. Hopenlijk helpt t ze.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 24-04-2017, 21:53:38 »
Wat een fantastische aflevering! ::bravo::
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 24-04-2017, 21:54:40 »
Absoluut ::bravo::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 24-04-2017, 21:55:32 »
Ja, beste tot nu toe.  :D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 24-04-2017, 21:56:30 »
Geweldig. Helemaal het Peking gevoel weer!
Met een fantastisch eind  ::zwaai::
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 24-04-2017, 22:03:15 »
Kijk, hoogmoed komt voor de val. Terecht dat Laura of Ann-Sophie zei: so long suckers. Beetje de Brusselse agentes uit dat busje trekken  ::ohno:: door hun tas eruit te gooien. Mooi dat Siham/Hicham en de beachboys  :P besloten op elkaar te wachten. Maar in de zicht van de haven handhaven zowel Margaux/Steff en de Brusselse flikken zich mooi. Minhee mag vervolgens hun exit bezegelen met een rode enveloppe  ::zwaai:: Volgende week dus weer groen. Allez Vlaamse flikken en studenten  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 25-04-2017, 09:35:02 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 25-04-2017, 10:22:22 »
Leuke aflevering maar de proef kon ik dankzij Rik's commentaar echt niet aanzien. Dat verpestte de sfeer volledig voor mij.  ::ohno:: De onderdelen waren wel leuk maar waarom moet er commentaar bij? Dat gaf het meteen zo'n belachelijk gevoel.
Tof dat de jongens wonnen maar ongelooflijk dat ze dat ding dan vervolgens vergeten mee te nemen. Hoe krijg je dat voor elkaar??

Het dieptepunt was August die de meiden letterlijk uit de auto sleurde, dat was wel echt stijlloos en sneu. Karma is een bitch jongen. Helemaal geweldig dat ze weg zijn. Min-Hee heeft de studentes echt gered, die waren anders zeker weten nu afgevallen. Hopen dat ze wat geleerd hebben van haar instelling.

Verder zijn Hicham en Siham nog steeds favoriet hier.  ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 25-04-2017, 10:57:50 »
Ik ben voor Cedric & Brecht!

Maar echt, eindelijk zijn Awa en August er uit!  ::bravo:: Zij waren zó irritant. Sorry dat ik het zeg trouwens.

Ja, een leuke aflevering! Jammer dat ik van te voren gespoild werd door mijn broer, hij zette de tv ineens op 9, en zag ik August iets zeggen van: 'we hebben leuke dagen gehad'. En toen wist ik al dat ze er uit lagen! Maar alsnog was het leuk om te zien ::)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 25-04-2017, 14:46:39 »
Zou het trouwens niet spannender zijn als ze voortaan als regel invoeren dat koppels/teams niet met elkaar mogen meeliften? Als er nog vrij veel koppels in het spel zijn, is het op zich niet zo erg, maar als de spoeling dunner word, maakt dat het toch minder spannend. Je weet dan dat ze tegelijkertijd aankomen en soms spraken ze zelfs af om gezamenlijk op de finish te stappen. Tussen sommigen koppels lijkt er totaal geen rivaliteit (en het ietwat onder-de-gordel spelen zoals Awatef is natuurlijk ook niet de bedoeling) maar enig competitieve fanatisme onderling maakt het wel spannender om naar te kijken natuurlijk.
Ik denk dat ze dat straks wel een stuk minder gaan doen met nog zo weinig koppels in het spel. ::jaja:: Of ze moeten zichzelf willen gaan uitschakelen. Voor ons maakt het niet uit want ze laten de finish toch niet zien.

Ben benieuwd of ze echt om en om blijven doen met die zwarte enveloppe. Wordt vrij voorspelbaar :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 25-04-2017, 14:56:54 »
Idd blij dat AuKUS en AwaKLEF uit de race zijn. Die waren meer met zichzelf dan met de race bezig. Doe dan niet mee.

Verder leuke aflevering, maar het verslag bij de Treblympics had van mij ook niet gehoeven.

Je geld moet je dus niet toevertrouwen aan Cedric & Brecht. Dan loop je het risico dat je dat geld kwijtraakt. ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Willem26

  • Forumlid
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 25-04-2017, 15:00:13 »
Een goede aflevering, met de complimenten aan Net5. Even afgezien van het commentaar van Rick v.d. W. bij de proef. Had voor mij eerlijk gezegd niet gehoeven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 25-04-2017, 17:01:12 »
Dat vond ik dus jammer! Nota bene het spannendste moment van de aflevering. Al weet ik niet wat spannender is: of de kandidaten het laatste sprintje zien trekken (zien wie als laatste aankomt als kijker) of de kijkers in het ongeweten laten en dan onverwacht horen wie afvalt. Zit allebei wel iets in. Maar laat i.i.g beelden van die laatste sprint zien, nadat de uitslag bekend is gemaakt. De eerste keer dacht ik dat ik een stuk had gemist ofzo ::rofl:: omdat dat er dus niet inzat.
Ja ik had de eindsprint ook nog wel willen zien inderdaad.

Citaat
Overigens denk ik dat de kandidaten die de eventuele groene of rode kaart bij zich moeten dragen, zich echt niet kunnen beheersen om stiekem alvast te kijken wat het is uit nieuwsgierigheid hoor. Dat stukje kennis is een voordeel natuurlijk, als je weet dat het immuniteit is, maak je je minder druk om als laatste aan te komen etc (niet dat ze dan minder hun best doen, blijkt ook telkens, een amulet winnen is immers ook een doel.)[/font]
Je ziet het echt wel als de enveloppe open is gemaakt. Daarnaast is er een camera/geluidsman continue bij ze. Ik denk echt niet dat kandidaten gaan kijken als dat hun eigen plek in de race in gevaar brengt (tenminste dat lijkt mij de consequentie van hem kwijtraken of open maken)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 25-04-2017, 17:21:24 »
Ben benieuwd of ze echt om en om blijven doen met die zwarte enveloppe. Wordt vrij voorspelbaar :P

ik ben ook heel benieuwd. ik vermoed van wel  :P
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [PE] Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 26-04-2017, 11:36:16 »
Sowieso was dit de mooiste aflevering tot nu toe, met 'gelukkig' de tortelduifjes eruit. Ook de leukste proef tot nu toe. Ik ben benieuwd hoe het liften in Laos zal gaan; daar lijkt mij toch op veel plekken minder voertuigen aanwezig om mee te liften.
Ich bin ein Bärliner!