Auteur Topic: [PE] Aflevering 1  (gelezen 32217 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[PE] Aflevering 1
« Gepost op: 3-04-2017, 16:31:57 »
Het is bijna zover, de eerste aflevering van Peking Express 2017! Praat hier mee over de aflevering.



3 April 20.30- Net5
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 3-04-2017, 20:22:46 »
We zitten er weer klaar voor! ::hyper::
🜃

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 3-04-2017, 21:19:21 »
Geweldig! Nu alweer  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2017, 21:21:00 »
De Nederlanders zijn, hysterisch, klef en ... bijzonder.
En er schijnen ook Belgen mee te doen, die moeten nog even op stoom komen geloof ik.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2017, 21:59:28 »
Leuk man! Dat het er weer is. Alleen heb ik een stuk gemist omdat hij hem maar een uur opgenomen heeft. Zapte net bij het einde nog in, en zag Dan Karaty voorbij komen maar de slaap plaatsen en de laatste race heb ik dus gemist. Wordt de aflevering nog herhaald? Of kan je het ergens terug kijken?

Leuke koppels wel, al vind ik het jammer dat er maar 6 zijn ipv 8. Die Nederlandse jongens vond ik het grappigst en het meeste chill. Ik hou wel van dat soort types. Die broer en ( vooral ) zus werken nu al op mijn zenuwen. Wat een stresskippen. Ik vind het nu nog wel geinig maar dat gaat op langer termijn wel irriteren.

Super leuk dat Dan meedoet trouwens. Die meiden hadden het slechter kunnen treffen, die is super fanatiek en ook nog eens charmant. Kan ze wel eens gaan helpen want zo goed deden ze het niet echt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 3-04-2017, 22:15:24 »
Leuk dat het weer is! Aantal koppels is wat jammer. Maar aan de andere kant leer je ze zo wel allemaal sneller kennen. Leuk spelelement van die bekende personen die meeliften. Het budget lijkt hierdoor wel behoorlijk geslonken te zijn. Ooit waren die amuletten € 10.000 waard in plaats van € 2.500...
🜃

Offline Voske2704

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The Fox
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 3-04-2017, 23:56:34 »
Bij een aantal koppels denk ik wel: mensen, adem in adem uit. En stel dan pas je vraag.
Zou zelf gelijk mijn auto op slot gooien, mocht zo iemand hysterisch doen.
Dat was het.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 3-04-2017, 23:58:23 »
Leuk dat het weer is! Aantal koppels is wat jammer. Maar aan de andere kant leer je ze zo wel allemaal sneller kennen. Leuk spelelement van die bekende personen die meeliften. Het budget lijkt hierdoor wel behoorlijk geslonken te zijn. Ooit waren die amuletten € 10.000 waard in plaats van € 2.500...

Denk niet dat dat daaraan ligt. 10.000 per amulet is extreem veel voor een NET5 productie en PE is al duur. Denk dat ze daarom ook voor 6 koppels gekozen hebben.
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 4-04-2017, 03:05:47 »
Leuke eerste aflevering ::bravo::. Maar 6 duo's, maar tot zover wel interessante. Opvallend inderdaad dat de Nederlanders wegvliegen en de Belgen nog wat opstart problemen lijken te hebben.

De twist met Dan Karaty vind ik erg leuk ::bravo::. De zwarte enveloppe is ook terug zie ik. Ik verbaasde me er heel erg over dat de deelnemers rare theorieën hierover hadden, als ze gewoon het laatste seizoen hadden gekeken dan hadden ze het al wel kunnen weten...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 4-04-2017, 12:10:29 »
Bij een aantal koppels denk ik wel: mensen, adem in adem uit. En stel dan pas je vraag.
Zou zelf gelijk mijn auto op slot gooien, mocht zo iemand hysterisch doen.
Hahah ja, precies ::rofl::

Dit was dus de eerste aflevering die ik ooit hiervan zag, en het is wel zo van, volgende week weer! Ja, echt een leuke aflevering! Erg spannend, ook die twist met Dan Karaty. Echt goed bedacht!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 4-04-2017, 12:25:44 »
Leuke aflevering, ik ben fan. ::bravo::
Ben benieuwd hoe de West-Vlamingen het spel met Dan gaan spelen. Hopen voor hen dat het niet eindigt zoals Dan eindigde bij In de Ban van de Condor, nl. na 1 aflevering alweer naar huis moeten gaan.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #11 Gepost op: 4-04-2017, 13:51:46 »
Mooie eerste aflevering. Het 'gemis' van extra koppels hebben ze wel goed opgevangen door de twist met de groene enveloppe.
Ik weet alweer waarom dit een van mijn absoluut favoriete programma's off all time is!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #12 Gepost op: 5-04-2017, 09:56:59 »
Dank je wel Good-riddance!  ::zwaai::

Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #13 Gepost op: 5-04-2017, 11:54:09 »
Leuke koppels (behalve dat kleffe stel  ::niet-ok:: )
Goede presentatoren en de kijkcijfers ook niet al te slecht voor net5

376.000

Offline good-riddance

  • Winnaar ER-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #14 Gepost op: 5-04-2017, 13:18:54 »
Dank je wel Good-riddance!  ::zwaai::
Graag gedaan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #15 Gepost op: 5-04-2017, 19:19:01 »
Leuke koppels (behalve dat kleffe stel  ::niet-ok:: )
Goede presentatoren en de kijkcijfers ook niet al te slecht voor net5

376.000


Vorig seizoen 2012. Begon met 500.000 kijkcijfers. Eindigde met 250.000.
Toen stelde dat heel erg teleur waardoor er niet direct een nieuw seizoen kwam dacht ik ;)
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #16 Gepost op: 6-04-2017, 21:46:35 »
zoo dan ik ben bij.

Ik vind ze allemaal nog leuk.
lekker verschillend
heel relaxed, tot bloedfanatiek tot totaal gestressed, tot heel lief.
Ben benieuwd hoe Dan het volgende week gaat doen. In het voorstukje gaf hij al aan gek te worden van de dames.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Regggy

  • Forumlid
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #17 Gepost op: 7-04-2017, 13:10:18 »
Prachtige serie weer! Kijkcijfers zullen alleen flink omhoog moeten, als je dit nog een keer verder wenst te zien dan alleen dit seizoen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #18 Gepost op: 7-04-2017, 13:43:42 »
Ik weet nog niet zo goed wat ik van deze Peking Express-serie moet denken. Toen ik de openingsmuziek hoorde, kreeg ik meteen kriebels in mijn buik, zoveel goede herinneringen! Maar voor mijn gevoel maakte de aflevering het niet helemaal waar. De kandidaten zijn leuk, de locatie is fantastisch, de plaatselijke bevolking super vriendelijk, maar toch was het het voor mij niet helemaal. Ik kan er nog niet de vinger opleggen waarom niet (wellicht de weinig aansprekende presentatoren of de wel erg simpele amuletproef?). Ik ben erg benieuwd hoe het seizoen zich gaat ontwikkelen. De kandidaten vind ik echt fantastisch, vooral Siham en Hicham hebben mij positief verrast. Ook hoop ik dat Laura en Ann-Sophie het nog ver gaan schoppen, ondanks hun achterstand. Hoeveel etappes zullen die BN'ers trouwens meereizen? Dan had een bizar klein rugzakje bij zich, dus ik verwacht dat hij maar 1 of 2 dagen mee zal reizen. 

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [PE] Aflevering 1
« Reactie #19 Gepost op: 7-04-2017, 16:15:03 »
Ik was erg benieuwd omdat ik de eerste reeksen van PE vroeger met veel plezier heb gevolgd maar ik heb de eerste aflevering niet afgekeken. Ik kan niet meer zo goed tegen dat gestress en eeuwige ge-go-go-go!

@joligmolletje: Ik zie dat je je naam hebt aangepast en ik snap waarom. Slim opgelost. ;)