Auteur Topic: [PE] Aflevering 5  (gelezen 38127 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 2-05-2017, 11:21:03 »
Die kakkerlakken had ik ook niet zo leuk gevonden :-X De rest was wel goed te doen bij de proef. Vond hem ook leuk bedacht.

Stiekem miste ik Awa en August wel omdat we nu geen echte villains meer hebben. Iedereen is zo lief nu.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Willem26

  • Forumlid
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 2-05-2017, 11:41:47 »
Was wel leuk bedacht, maar deze proef had net zo goed met een aantal tieners uit welk land dan ook kunnen worden uitgevoerd. Had niets met Laos te maken. Hetzelfde geldt voor het zingen van een Nederlandstalig lied (of Vlaamstalig als je Vlaams een taal vindt). Nee, qua proeven valt deze reeks aflevering nogal tegen.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2017, 11:54:57 door Willem26 »

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 2-05-2017, 13:21:19 »
Was wel leuk bedacht, maar deze proef had net zo goed met een aantal tieners uit welk land dan ook kunnen worden uitgevoerd. Had niets met Laos te maken. Hetzelfde geldt voor het zingen van een Nederlandstalig lied (of Vlaamstalig als je Vlaams een taal vindt). Nee, qua proeven valt deze reeks aflevering nogal tegen. Ja klopt maar ik heb die andere seizoenen nooit gezien
Stiekem miste ik Awa en August wel
wacht ga zitten ik zal een dokter bellen

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 2-05-2017, 14:09:41 »
Ooh, ik vond deze aflevering leuk! Jammer van Margeaux en Steff! Ik vind hun geweldig ::bravo::

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 2-05-2017, 15:02:04 »
Het grappigste met die kikker en die kakkerlakken ik lag al lang in iemand zijn nek en ik zou schreeuwen  ::tandpastasmiley::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 2-05-2017, 16:12:24 »
Ik zou die proef dus echt NIET willen spelen ::hand::

 ::hypocriet::
Dan maar ::art:: amuletten
Oh wacht, dus is geen WIDM hè?

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 2-05-2017, 16:29:53 »
::hypocriet::
Dan maar ::art:: amuletten
Oh wacht, dus is geen WIDM hè?

Was ik ook al aan het denken  :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 3-05-2017, 13:14:54 »
Margaux is helemaal zen, of er nu wel of geen kikker op haar haar zit geplakt, of de lokale jeugd nu wel of niet ballonnen kapot prikt en loopt te voetballen. ::bravo:: Steff freakt de pan uit  ::rofl:: Mogen ze een keer tegen alle verrassing in deelnemen aan een proef verliezen ze hem zo. Ah ja, krijgen de mooiboys een herkansing opdat ze niet een ezel worden  ::rofl:: En de pogingen om een inwoner uit Laos aan de slagermuziek te helpen  ::rofl:: Evenwel had die Vlaamse madame wel mooi aan een enkele zin genoeg  ::ok:: Kreeg flashbacks naar meneer Cheung van Ík hou van Holland  ;D Het liften viel toch zwaar tegen na Vietnam, Siham raakte in de chaosmodus once again. Zo verloren ze hun plek aan Steff en Margaux voor de proef maar toch weer binnen op tijd bij de finish. Slim om je zware backpack te laten vervoeren door een scooter. Al had ik gedacht: die zie je nooit meer terug! :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 3-05-2017, 13:33:59 »
Is het iemand trouwens ook opgevallen dat ze de intro hebben aangepast? :o

Volgens mij zover ik me kon herinneren stond er bij Laura en Ann-sophie eerst politie-agentes en nu flikken. Bij Cedric en Brecht stond eerst mooi boys en nu vrienden. En bij Joep en Frank stond eerst nachtvlinders en nu nachtraven. Opvallend!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 3-05-2017, 13:37:47 »
Is het iemand trouwens ook opgevallen dat ze de intro hebben aangepast? :o

Volgens mij zover ik me kon herinneren stond er bij Laura en Ann-sophie eerst politie-agentes en nu flikken. Bij Cedric en Brecht stond eerst mooi boys en nu vrienden. En bij Joep en Frank stond eerst nachtvlinders en nu nachtraven. Opvallend!

Eh nee, niet opgevallen. Maar bij de Vlaamse koppels ben ik toch al geneigd de Vlaamse begrippen te gebruiken :P Nachtraven, wasda?  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 3-05-2017, 13:43:16 »
Eh nee, niet opgevallen. Maar bij de Vlaamse koppels ben ik toch al geneigd de Vlaamse begrippen te gebruiken :P Nachtraven, wasda?  ::rofl::

Het viel mij ook meteen op! Zou dit het Vlaamse intro zijn? (Ik kijk de Nederlandse versie op Net5.)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 3-05-2017, 13:45:07 »
Het viel mij ook meteen op! Zou dit het Vlaamse intro zijn? (Ik kijk de Nederlandse versie op Net5.)

Dat denk ik dan wel ja  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [PE] Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 4-05-2017, 16:05:42 »
Ben benieuwd naar de volgende aflevering met dat laatste
Even ter info vandaag is de laatste dag om u in te schrijven​ dus stop met twijfelen ik weet het is offtopic