Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 11248 keer)

Offline trix166

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #20 Gepost op: 15-05-2006, 07:56:52 »
waaauuuw.......  ongelooflijk tof dat Lut en Chris de finale gehaald hebben. 
Dit heb ik nu altijd gehoopt want ze hebben het ongelooflijk goed gedaan in de hele race.
Ze hebben zich wonderwel goed aangepast aan elkaar en hun lichamelijke capaciteiten tot het uiterste benut.
Altijd  hebben ze alle mensen die op hun weg kwamen met respect behandeld en dat verdiend respect.

Lieve dames, ik gun jullie de eindoverwinning van ganser harte.

Ga ervoor    GO GO GO .....

Trix

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 11
« Reactie #21 Gepost op: 15-05-2006, 09:33:33 »
Waarom worden mijn favorieten bij PE altijd derde?  ???  :(

Jammer dat Jimmy & Amir er nu uit zijn, ze waren over de hele race genomen toch wel de beste lifters, maar daar heb je met zo'n sudden-death systeem helaas niets aan.  :(

Ze hebben deze aflevering toch wel laten zien dat ze heel sportief in de race stonden, doordat ze juist 'respect' hebben voor de overige deelnemers als die een list uithalen. Omgekeerd beginnen Yves & Wendy in die gevallen meteen te zeuren en te jammeren.

In de finale ben ik voor Lut & Chris. Ik verwacht dat Amir & Jimmy niet echt een bepaald koppel gaan voortrekken, want in hun laatste woorden ( ;)) zeiden ze dat het ze nu om het even is; ze koesteren geen wraakgevoelens.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #22 Gepost op: 15-05-2006, 14:08:57 »
Volgens mij ben jij een beetje kleurendoof, het was duidelijk Chris die daar van die auto af viel. Wendy heeft geen rode haren.
Het was duidelijk Wendy. Of Chris moet de kleren van Wendy natuurlijk gestolen hebben...
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 11
« Reactie #23 Gepost op: 15-05-2006, 15:52:51 »
Volgens mij ben jij een beetje kleurendoof, het was duidelijk Chris die daar van die auto af viel. Wendy heeft geen rode haren.
O ja dat vergat ik nog, wat ben ik blij dat die Amir en die Jimmy eruit zijn zeg, eindelijk, maar wat zei die man op het laatst, de terugkeer van Amir en Jimmy tijdens een bloedstollende finale.????????????????
Luister het dan zelf na, je hoort de stem van Yves en van Wendy. Maar goed je zult zondag zien dat ik gelijk heb. :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Jelly55

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #24 Gepost op: 15-05-2006, 16:06:05 »
Ik ben blij dat Chris en Lut in de finale zitten, ik hoop ook dat ze gaan winnen

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Aflevering 11
« Reactie #25 Gepost op: 15-05-2006, 20:10:31 »
Geweldig, GO Chris en Lut!!!!

Kweenie wie van die wagen viel maar dat zal best even au geweest zijn. Maar ook ik zag rood haar....




Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #26 Gepost op: 15-05-2006, 20:22:25 »
Jammer dat Jimmy en Amir eruit liggen. Ik had liever Yves en Wendy zien gaan. Alhoewel ik ze alweer minder irritant vond dan de afgelopen weken. Ik hoop nu natuurlijk wel dat Chris en Lut gaan winnen.

Het is overduidelijk Wendy die uit de wagen valt. Hoewel dat in de leader anders lijkt. En Amir en Jimmy zullen idd terugkomen om één van de koppels te blokken en dat zullen dan denk ik wel Yves en Wendy worden. Of juist niet, want volgens mij hebben ze ook wel bewondering voor Yves en Wendy en gunnen ze het ze juist om te winnen.

Offline Ludwig

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #27 Gepost op: 15-05-2006, 21:43:06 »
Waar en wanneer hebben jullie aflevering 11 wel kunnen zien? Zenden ze dat in olland vroeger uit ofzo?


aajt
« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 21:45:15 door Ludwig »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 11
« Reactie #28 Gepost op: 15-05-2006, 22:17:54 »
Waar en wanneer hebben jullie aflevering 11 wel kunnen zien? Zenden ze dat in olland vroeger uit ofzo?


aajt

Wij mogen altijd al kijken op zondagavond 20.30 uur op Net 5 ::trots::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #29 Gepost op: 16-05-2006, 15:49:18 »
oei oei oei wat een spanning in de elfde aflevering, maar wat ook een ontknoping. De theorie van mark en theo is uitgekomen, die twee merkten al eens eerder op dat jimmy en amir hun slechte dag nog moesten krijgen en dat ze dan moesten hopen dat het geen eliminatiedag zou zijn, nou daar was ie dan en ja hoor de eliminatiedag en weg zijn zij. Vond het toch wel dat zij het goed opnamen en dat zij toch ook onder de indruk waren van de lepigheid van wendy en yves. Die twee zijn mooi stilletjes naar de finale geslopen. Nou nu de finale nog dat wordt spannend en dan vallen wij allemaal in een zwart gat :\'(, wat moeten we nu op zondagavond zonder onze pe race. Hopen dat ze doorgaan, maar eerst maken wij ons op voor de spannende finale. En laten we hopen dat die twee wereldmeiden het winnen, ook goed voor de nl-b relatie  ::rofl::


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #30 Gepost op: 16-05-2006, 20:38:02 »
Wat was me dat weer een leuke aflevering  ::ok:: ::ok:: vooral dat....dat... eeuuuhhhmmm dat ik het donderdag pas zal zien  ;D ;D  (ER ook,maar ik zal nu ook niet 2keer hetzelfde posten  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #31 Gepost op: 16-05-2006, 20:44:04 »
Volgens mij ben jij een beetje kleurendoof, het was duidelijk Chris die daar van die auto af viel. Wendy heeft geen rode haren.
O ja dat vergat ik nog, wat ben ik blij dat die Amir en die Jimmy eruit zijn zeg, eindelijk, maar wat zei die man op het laatst, de terugkeer van Amir en Jimmy tijdens een bloedstollende finale.????????????????
Was vorig jaar met Rink & Jorien ook zo

Offline Ludwig

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #32 Gepost op: 16-05-2006, 21:01:31 »
oei oei oei wat een spanning in de elfde aflevering, maar wat ook een ontknoping. De theorie van mark en theo is uitgekomen, die twee merkten al eens eerder op dat jimmy en amir hun slechte dag nog moesten krijgen en dat ze dan moesten hopen dat het geen eliminatiedag zou zijn, nou daar was ie dan en ja hoor de eliminatiedag en weg zijn zij. Vond het toch wel dat zij het goed opnamen en dat zij toch ook onder de indruk waren van de lepigheid van wendy en yves. Die twee zijn mooi stilletjes naar de finale geslopen. Nou nu de finale nog dat wordt spannend en dan vallen wij allemaal in een zwart gat :\'(, wat moeten we nu op zondagavond zonder onze pe race. Hopen dat ze doorgaan, maar eerst maken wij ons op voor de spannende finale. En laten we hopen dat die twee wereldmeiden het winnen, ook goed voor de nl-b relatie  ::rofl::



ja spannende aflevering... ik moet het nog zien donderdag, spannend wordt het al niet :(

iedereen heeft wel eens zen slechte dag hé, spijtig dan dat dat moet gebeuren op een eliminatie-etappe. Ik was wel voor jimmy en amir. Daarom vind ik ook het systeem van de 1e pekingexpress het best: dat je punten kunt verdienen en telkens de laatste afvalt. nuja, het zij zo.

aajt

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #33 Gepost op: 16-05-2006, 21:47:55 »
Was vorig jaar met Rink & Jorien ook zo

En het jaar ervoor met Jeske en Elias ook.

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Aflevering 11
« Reactie #34 Gepost op: 19-05-2006, 20:53:59 »
Beetje late reactie...

Maar wat ben ik blij dat Chris & Lut in de finale zitten. Ik heb er volle vertrouwen in dat zij nu gaan winnen. Geweldig! Wat een pech voor Jimmy & Amir, maar ik vind het wel prima zo. C'est la vie ;)