Auteur Topic: Nieuwtjes PE  (gelezen 6083 keer)

Offline sjulie

  • Forumlid
Nieuwtjes PE
« Gepost op: 26-05-2004, 16:25:14 »
Touaregs in bezit Wit-Russische garde

LEUSDEN - De beveiligingsdienst van de Wit-Russische president Aleksandr Loekasjenko blijkt rond te rijden in de kostbare Volkswagens Touareg van Pon's Automobielhandel B.V. uit Leusden. De vijf luxe terreinwagens, die zo'n 75.000 euro per stuk waard zijn, werden vorig jaar om onduidelijke redenen door de douane aan de grens tussen Polen en Wit-Rusland in beslag genomen.

Een woordvoerder van de Nederlandse importeur bevestigt desgevraagd dat uit onderzoek is komen vast te staan dat de Touaregs bij een „andere partij” in gebruik zijn. De vijf Touaregs zouden aanvankelijk worden ingezet voor het televisieprogramma Peking Express van Net5 om de camerateams te vervoeren. Bij de grensovergang met Polen en Wit-Rusland beweerde de douane echter dat de papieren niet in orde waren en dat de auto's daarom tijdelijk in beslag moesten worden genomen.

„Via onze contacten in Minsk hebben we kunnen vaststellen dat de auto's al geruime tijd in gebruik zijn. Bronnen meldden ons dat het om de bewakingsdienst van de president gaat. Wel hebben we via een advocatenkantoor in Minsk nog geprobeerd een zaak aan te spannen, maar we kregen uiteindelijk het advies dat procederen helemaal geen zin meer had. We beschouwen de zaak dan ook maar als gesloten en hebben de Touaregs inmiddels afgeschreven”, aldus de woordvoerder.

Telegraaf

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuwtjes PE
« Reactie #1 Gepost op: 26-05-2004, 20:58:11 »
Wat bedoel je,...corrupt????  Mijn hemel, dat is toch niet te geloven? Ik zou mr. Poetin himself hier achterheen sturen!!!! Dit is geen goeie reclame voor vadertje Rusland ::niet-ok:: ::niet-ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re: Nieuwtjes PE
« Reactie #2 Gepost op: 26-05-2004, 21:07:38 »
Wat bedoel je,...corrupt????  Mijn hemel, dat is toch niet te geloven? Ik zou mr. Poetin himself hier achterheen sturen!!!! Dit is geen goeie reclame voor vadertje Rusland ::niet-ok:: ::niet-ok::
Denk dat dat net het probleem is. :-\\ Er is geen vadertje Rusland meer, alleen veel hebberige zonen. ::rofl::
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: Nieuwtjes PE
« Reactie #3 Gepost op: 27-05-2004, 00:17:28 »
idd, Wit-Rusland heeft weinig meer met Rusland te maken. En het schijnt nog één van de weinigen (enige?) echte dictaturen van Europa te zijn  ::ohno::
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717