Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Nieuws
RN's valentijn board is weer geopend! Neem snel een kijkje.
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu online
175 gasten en 33 vaste bezoekers (Koenvh, viviënneisgoed, luckyrik24, Jann, Juulx1, Daedalus, mollenvanger21, -ELISE-, Molow, Vlindertje, Avogadro, riannev90, Kevin M, Lukie4, hillo, Moni, Lo, tureluurs, stijn-h, Mloesje, Vettel, Heinz, bushman, Rat, ER fanaatje, Wilco, Swifty, D*N, _Peter_, yazu, -Arty-, Nys-Fan, Jory13)
Nu op de chat
RealityNet
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8
  Print  
Auteur Topic: Peking Express 4 jaar na dato!  (gelezen 53573 keer)
LdHmolletje
Winnaar voetbaltoto 2009/2010

Geslacht: Man

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #100 Gepost op: 15.06.2010, 14:03:18 »

Misschien kunnen e een omroep oprichten met hoofdzakelijk programma's als Peking Express, Expeditie Robinson, Wie is de Mol etc... Grin

Hand in hand voor Feyenoord 1!
8berg
Levensgenieter en deelnemer PE2005
Erkend Insider

geen gelul, gebak van krul

« Antwoord #101 Gepost op: 21.06.2010, 09:20:57 »

Misschien kunnen e een omroep oprichten met hoofdzakelijk programma's als Peking Express, Expeditie Robinson, Wie is de Mol etc... Grin
volgens mij ben je wat laat molletje!, we hebben toch net die hele toestand weer gehad.
En nu maar weer wachten, wat denk je zo tegen kerst hebben we een nieuw kabinet.
En maar klagen, nee dan vraag ik je om even weer de beelden van PE in gedachten te roepen:
'k zie die mensen in op de zoutvlaktes nog slapen in hun tentjes, en ik maar denken dat het tijdelijke verblijven waren!!!!

Maar goed een politieke zenderpartij of indeed een eigen omroep, als je maar met genoeg mensen bent!!
Succes ,ik ben van de partij (ha,ha! Hilarisch Hilarisch)
grtz rinck
8berg
Erkend Insider

« Antwoord #102 Gepost op: 9.08.2010, 16:26:08 »

je bent wel een volhouder, dat waardeer ik zeer,
kijk maar eens op mijn antwoord van de laatste keer en googel Luddo Pope maar eens!
grtz rinck
LdHmolletje

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #103 Gepost op: 9.08.2010, 16:38:42 »

je bent wel een volhouder, dat waardeer ik zeer,
kijk maar eens op mijn antwoord van de laatste keer en googel Luddo Pope maar eens!
grtz rinck
Het blijft dan ook een van de beste programma's aller tijden! Het had gewoon alles wat een programma moeste hebben!

Grtz Erik

8berg
Erkend Insider

« Antwoord #104 Gepost op: 16.08.2010, 06:52:46 »

Joehoooeee
Een troost: ROBINSON komt terug!!!!!!
LdHmolletje

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #105 Gepost op: 16.08.2010, 13:15:15 »

Gelukkig wel, en ook Wie is de Mol...!!!

8berg
Erkend Insider

« Antwoord #106 Gepost op: 22.08.2010, 21:46:02 »

Joehoooeee
Een troost: ROBINSON komt terug!!!!!!
Jullie weten toch dat mijn deelname aan PE in feite te danken is aan Robinson eiland No.1. Dat was de directe aanleiding om ons aan te melden, dus........
8berg
Erkend Insider

« Antwoord #107 Gepost op: 25.08.2010, 06:52:15 »

kiekeboe
geachte pe-bezoekers,
mag ik jullie nog eens even wijzen op mijn "nieuwe" werk, het aankleden van het landschap!
kijk maar eens op www.paardenindrenthe.nl , op die site kun je lezen wat het één en ander behelst. Prachtig werk en een goede respons. Zoineens into the horses!!!
grtz rinck
8berg
Erkend Insider

« Antwoord #108 Gepost op: 27.09.2010, 23:28:40 »

Tandpasta Smiley
Eens even weer een nieuw stukje: 'k Ga "lesgeven" in Hoogezand!
Thema: vertrekken en terugkeren met op de achtergrond natuurlijk Peking Express.
Prachtig toch. Had ik al een keer gedaan maar nu kwam de vraag opnieuw aan de orde.
Zo blijft het tot in mijn genen zitten. Verder komende winter nog twee lezingen, en al eentje gepland voor maart 2011.
'k Hou jullie op de hoogte en misschien dat we ooit nog een keer tot een "grotere lezing" komt, kan ik jullie ook uitnodigen. Wat denken jullie van de plaatselijke kroeg in Wedde?Huh
 Duimen omhoog!
grtz rinck
en tot wederhoren!!!
LdHmolletje

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #109 Gepost op: 28.09.2010, 14:01:23 »

En wat ga je zoal vertellen over vertrekken en teugkeren?

Trouwens, waar in hemelsnaam ligt Wedde?Huh?? Huh

8berg
Erkend Insider

« Antwoord #110 Gepost op: 2.10.2010, 21:43:25 »

En wat ga je zoal vertellen over vertrekken en teugkeren?

Trouwens, waar in hemelsnaam ligt Wedde?Huh?? Huh

ik ga natuurlijk iets vertellen over "lange" tijd van huis te zijn en vooral wat dat met je doet als je in dit soort landen hebt gebivakkeerd. Vervolgens wat een thuiskomst is met problematieken als hondenpoep en rommel op straat..... heb je beeld daarbij!!!!!

Wedde ligt in Groningen ( google!!!) dichtbij Winschoten, als dat je iets zegt!!! Volmondig Ja
grtz rinck
LdHmolletje

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #111 Gepost op: 5.10.2010, 10:06:09 »

ik ga natuurlijk iets vertellen over "lange" tijd van huis te zijn en vooral wat dat met je doet als je in dit soort landen hebt gebivakkeerd. Vervolgens wat een thuiskomst is met problematieken als hondenpoep en rommel op straat..... heb je beeld daarbij!!!!!

Wedde ligt in Groningen ( google!!!) dichtbij Winschoten, als dat je iets zegt!!! Volmondig Ja
grtz rinck
Oke! Nu heb ik er inderdaad een beeld van! En Winschoten weet ik wel te vinden!

8berg
Erkend Insider

« Antwoord #112 Gepost op: 19.10.2010, 14:58:07 »

Regenboog smiley
inmiddels "les" gegeven in Hoogezand op het Aletta Jacobs college.
Was echt heel leuk. De les maakt deel uit van een project: vertrekken en weerszien!
'k Heb wat vertelt over de voorbereiding van de reis, vertrek en het meedoen aan zo'n soort programma. Heel wat vragen gekregen en natuurlijk veel mensen, met name meisjes,die wel graag mee willen doen aan zo'n programma. De nazit, waarbij de leerlingen na de officiele les nog benieuwd waren naar de einduitslag en met name onze rol in dat geheel bracht nog weer veel vragen met zich mee. Zo blijft het actueel ondanks dat het alweer een paar jaartjes geleden is. Wellicht dat het mooi is om straks, als het project afgerond is, om een paar essays hier te vermelden/op te nemen. Moet ik "test" maar eens even vragen hoe dat gaat/moet!!! Of anders de leerlingen te vragen of ze het hier willen posten!
grtz rinck
LdHmolletje

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #113 Gepost op: 19.10.2010, 15:00:57 »

Dat klinkt zeer interessant. Helaas kregen wij vroeger op school nooit van zulke interessante gasten... Cry

hurricane

« Antwoord #114 Gepost op: 28.10.2010, 12:50:28 »

Hey Rinck,

als er nog een bijeenkomst komt in Wedde of waar dan ook dan ben ik zeker van de partij! Joehoooeee

ik ben net ff die serie aan het terugkijken. En ik vroeg me af welke smakelijke chinese gerechten jij allemaal hebt geproefd. Ja dat was in de 2e aflevering. Vond je er wel 1 lekker of was het allemaal niet echt jou smaak. Ik had het idee dat alleen Herman het wel te eten vond. Ik kreeg niet echt trek bij het zien van die gerechten maar ja smaken verschillen.... Hilarisch

groeten,

Jan

Je kan het hebben jongen!
hurricane

« Antwoord #115 Gepost op: 28.10.2010, 12:54:02 »

Oja die dronken chinezen op de hotelkamer... hilarisch moment blijft dat toch. Hilarisch

8berg
Erkend Insider

« Antwoord #116 Gepost op: 13.11.2010, 23:48:54 »

Oja die dronken chinezen op de hotelkamer... hilarisch moment blijft dat toch. Hilarisch
ja, jij ( als geen ander) weet dat soort dingen nog. Was toen even hecktisch hoor!!!
Vooral omdat ik ook een paar pilsjes, van hun gekregen, op had. En later met hun op de vuist, te gek voor woorden maar de productie zat( lees lag!) te ver van ons vandaan. En geloof me 10 van die chinezen is geen partij voor me hoor!!!! Verbaasd
greetz rinck
8berg
Erkend Insider

« Antwoord #117 Gepost op: 27.11.2010, 15:44:19 »

Tandpasta Smiley
eigenlijk zijn er dus al ruim meer dan 100.000 hits als je deze er bij op telt, toch?
2 jaar na dato en 4 jaar na dato zou nu gezamenlijk 5 jaar na dato moeten worden.
Wat gaan we daaraan doen???
grtz rinck  Liegbeest
hurricane

« Antwoord #118 Gepost op: 12.12.2010, 22:29:15 »

wellicht een duidelijke HINT dat Peking Express terug op de buis moet! Zwaai

D*N

Go Screw Yourself

« Antwoord #119 Gepost op: 13.12.2010, 13:09:00 »

Regenboog smiley
inmiddels "les" gegeven in Hoogezand op het Aletta Jacobs college.
Was echt heel leuk. De les maakt deel uit van een project: vertrekken en weerszien!
'k Heb wat vertelt over de voorbereiding van de reis, vertrek en het meedoen aan zo'n soort programma. Heel wat vragen gekregen en natuurlijk veel mensen, met name meisjes,die wel graag mee willen doen aan zo'n programma. De nazit, waarbij de leerlingen na de officiele les nog benieuwd waren naar de einduitslag en met name onze rol in dat geheel bracht nog weer veel vragen met zich mee. Zo blijft het actueel ondanks dat het alweer een paar jaartjes geleden is. Wellicht dat het mooi is om straks, als het project afgerond is, om een paar essays hier te vermelden/op te nemen. Moet ik "test" maar eens even vragen hoe dat gaat/moet!!! Of anders de leerlingen te vragen of ze het hier willen posten!
grtz rinck
Shocked welke klas? Ik zit op die school!

Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil.
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005