Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Nieuws
RW: Wie wordt Amerika's volgende Idol?
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar RealityWorld.org

Nu online
43 gasten en 7 vaste bezoekers (Daedalus, Lautjuh, hillo, Muck, *mellie*, G-root, thorinnl)
Nu op de chat
Realitynet
Pagina's: 1 2 3 4 [5]
  Print  
Auteur Topic: Peking Express 4 jaar na dato!  (gelezen 11501 keer)
ootje

Geslacht: Vrouw

Ik haat reality ...

« Antwoord #80 Gepost op: 7.02.2010, 15:31:49 »

Ligt eraan, als hij meedoet aan stierenvechten dan wist ik het wel. Evil

Ja, maar dan wel de stier laten winnen hè? Grin

Conservatief: iemand die progressieven bewondert op voorwaarde dat ze een paar eeuwen dood zijn.
8berg
Levensgenieter en deelnemer PE2005
Erkend Insider

Geslacht: Man
« Antwoord #81 Gepost op: 12.02.2010, 21:50:07 »

Ja tuurlijk mis ik Peking ook, dus zal nog steeds moeten teren op de oude afleveringen, snap niet dat zo'n geniaal programma plaats heeft moeten maken... Zijn toch nog genoeg routes die ze kunnen doen???

Maar ben inmiddels getrouwd en heb al een paar reisjes gemaakt met mijn vrouw maar in mei gaan we voor het eerst buiten Europa, naar Thailand (Phuket).
Is voor haar geheel nieuw, ik ben er al eerder geweest maar ga sowieso wel dingen zien die ik nog niet eerder heb gezien.

En dat zout in India kunnen we hier nu idd goed gebruiken, kunnen we niet een 'zoutmars' organiseren?

Groeten Luigi78

~~feest~~
Luigi, van harte jongen!!!
Eindelijk het huwelijksbootje gevonden en daN OOK NOG GELIJK WEER REISLUSTIG!!!
Phuket nog wel, ben je Elias (Peking Express 2004, de eerste) nog tegengekomen. Was helemaal gek van dat land!!
Mooi om weer iets van je te horen, how are your friends???
Dat zout is nog steeds het onderwerp hé, zo'n zoutmars is geen gek idee, heb je alleen nogal wat mensen nodig!!
Luigi, nogmaals gefeliciteerd en bedenk het goed: Doe het vandaag, morgen kan het weer anders zijn!!!
grtz rinck
hurricane

« Antwoord #82 Gepost op: 26.02.2010, 16:01:08 »

Waarom kan het niet in de plaats van zo'n domme reality-soap... Die kosten volgens mij ook handen vol met geld... En ik zie heel wat liever liftende mensen dan Jan Smit in Spanje...

Daar ben ik het volledig mee eens Hilarisch
Tijd voor een nieuwe Peking Express!

offtopic van Lost in Tokyo heb ik ook nooit meer wat van vernomen. Ik had RTL ooit gemaild wat er gebeurt was, want de serie was na 5 afleveringen of zo gestopt. Ze zouden het nog een keer proberen maar ik heb het nooit weer gezien...

Je kan het hebben jongen!
luigi78

« Antwoord #83 Gepost op: 8.03.2010, 22:22:09 »

Phuket nog wel, ben je Elias (Peking Express 2004, de eerste) nog tegengekomen. Was helemaal gek van dat land!!

Nee ben hem nog niet tegengekomen, lijkt me wel gaaf trouwens, kan ik hem ff uithoren over zijn ervaringen met Reinier Grin

Ja ben zelf ook wel gek van Thailand ben er al meerdere malen geweest, is ook zo'n relaxed land om rond te reizen,lekker eten en bovenal zeer betaalbaar.
Met het weer moeten we wat geluk hebben, omdat het er in mei wel kan regenen, maar warm is het in ieder geval.

Jij nog reisplannen?

Greetz Luigi
8berg
Levensgenieter en deelnemer PE2005
Erkend Insider

« Antwoord #84 Gepost op: Gisteren om 16:11:07 »

Jij nog reisplannen?

Greetz Luigi

hé Luigi & luitjes,

heftige periode achter de rug!, familie-omstandigheden, nou dan weet je het wel.

Verder nog wel "weg" geweest,ja! DWZ. België, te gek land hoor.
Zoals gewoonlijk weer prachtige dingen meegemaakt. En ...... de herkenning is er nog steeds!!!
Zal net als Jorien mijn haar moeten gaan verven.
We waren verzeild geraakt in nachterlijk Antwerpen en kwamen op een reggae-feest terecht, één keer ademhalen en je was stoned!, nou ja die Belgen toch. Maar topfeest.
En daar gebeurde het weer...... ach nee daar heb je Rinck, dat geloofde ge toch niet.
Mijn vriend stond met zijn oren te klapperen.
Maar top-weekend Luigi... wel wat anders dan jouw reis maar dat kan ik ook weer zeggen!!!
doeg rinck boogie boogie boogie
« Laatste verandering: Gisteren om 18:50:17 door Swifty,
Reden: quote gerepareerd
»
Pagina's: 1 2 3 4 [5]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005