Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Nieuws
RW: Wie heeft de X-Factor in Engeland?
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Nu online
62 gasten en 15 vaste bezoekers (Avogadro, Rooney, McPieke, Meriek, Heinz, Cosmic Fool, m@ri@nne, blomke, Robbieazerty, FF, califax, G-root, Brinkie, Swifty, Vangu Vegro)
Nu op de chat
Realitynet
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  
Auteur Topic: Nieuw Seizoen PE in 2009?  (gelezen 23116 keer)
Sarah70

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #60 Gepost op: 4.11.2009, 12:37:34 »

Stel dat het ooit terug zou komen, welke route zou je dan kunnen gaan uitkiezen om liftend af te leggen?

Het liefst zou ik de originele route weer eens zien en anders mogelijk een route van noord naar zuid amerika of anders.... AFRIKA, maar ik weet niet of dat gaat lukken met de veiligheid, maar dat zou me ook wel geweldig lijken.
LdHmolletje

Geslacht: Man

« Antwoord #61 Gepost op: 4.11.2009, 12:55:25 »

Daar had ik zelf ook al eens aan gedacht. Afrika zal denk ik te moeilijk worden, gezien het oerwoud en de woestijnen, of je zou je moeten beperken tot alleen zuidelijk Afrika, maar dat zou denk ik wel eens inderdaad te gevaarlijk zijn. De oorspronkelijke route zou heel leuk zijn; misschien dat je dan alleen een iets andere route kan nemen, bijv. via Turkije o.i.d. Maar van Alaska naar Vuurland lijkt me echt de leukste route!

Wij geloven, maar niet in...
KD.
Winnaar pool WK 2006

« Antwoord #62 Gepost op: 4.11.2009, 20:49:42 »

Het is inmiddels al weer zo lang geleden, dat je best voor de route van de eerste reeks zou kunnen kiezen. De 'echte' Peking Express dus.  Duimen omhoog!
stressie mama

« Antwoord #63 Gepost op: 5.11.2009, 12:56:25 »

Het is inmiddels al weer zo lang geleden, dat je best voor de route van de eerste reeks zou kunnen kiezen. De 'echte' Peking Express dus.  Duimen omhoog!
het is al eender welke route dat Peking Express gewoon terugkomt
blijven hopen Duimen omhoog!

dieren zijn je echte vrienden
ootje

Ik haat reality ...

« Antwoord #64 Gepost op: 14.11.2009, 22:34:02 »

Die heb ik met de trein gedaan. Fantastische reis! Duimen omhoog!

Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.
8berg
Levensgenieter en deelnemer PE2005
Erkend Insider

« Antwoord #65 Gepost op: 16.11.2009, 11:59:09 »

Die heb ik met de trein gedaan. Fantastische reis! Duimen omhoog!

Tandpasta Smiley toe vertel eens meer dan alleen maar fantastische reis. Hoe gaat dat in zo'n trein aldaar,
van Elias de verhalen van PE1 wel gehoord. Heb je dezelfde route gevolgd?
We zijn van hetzelfde bouwjaar!
greets rinck
ootje

Ik haat reality ...

« Antwoord #66 Gepost op: 23.11.2009, 16:36:20 »

Tandpasta Smiley toe vertel eens meer dan alleen maar fantastische reis. Hoe gaat dat in zo'n trein aldaar,
van Elias de verhalen van PE1 wel gehoord. Heb je dezelfde route gevolgd?
We zijn van hetzelfde bouwjaar!
greets rinck

Eerst met de trein van Moskou naar Ulaan Bator (hoofdstad van Mongolië). De trein is heel primitief, je kunt je 5 dagen amper wassen, alleen met ijskoud water. Er is wel een reusachtge samovar, dus veel theezakjes, oploskoffie en Cup-a-soup meenemen. Verder zit het barstensvol dronken Russen. Ongeveer 3x p.d. wordt er gestopt en kun je etenswaren hamsteren bij oude vrouwtjes (hardgekookte eieren en gedroogde vis) of bij de kiosken op de stations. Je ziet dagenlang niets anders dan berkenbossen en je rijdt een hele dag langs het Bajkal-meer, zo groot is dat. In de restauratiewagen kun je alleen eieren met spek of een soortement biefstuk met friet krijgen, hoewel er ongeveer 100 gerechten op de menulijst staan. ´s Avonds is het er een jolige boel, en dat is zachtjes uitgedrukt. ~~feest~~

Vervolgens hebben we een trektocht van een week door de Gobi-woestijn gemaakt, waar het overdag 30 graden is en ´s nachts vriest. Je ziet er allerlei wilde dieren.

Toen weer terug naar Ulaan Bator en weer op de trein naar Peking. Dat duurt nog anderhalve dag.

Goed bouwjaar hè, 1956. Schijnt een heel goed champagnejaar te zijn geweest.  Volmondig Ja

« Laatste verandering: 23.11.2009, 16:37:54 door ootje » Gelogd

Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.
8berg
Levensgenieter en deelnemer PE2005
Erkend Insider

« Antwoord #67 Gepost op: 7.01.2010, 09:11:57 »

Tandpasta Smiley
Vervolgens hebben we een trektocht van een week door de Gobi-woestijn gemaakt, waar het overdag 30 graden is en ´s nachts vriest. Je ziet er allerlei wilde dieren.

Toen weer terug naar Ulaan Bator en weer op de trein naar Peking. Dat duurt nog anderhalve dag.

Goed bouwjaar hè, 1956. Schijnt een heel goed champagnejaar te zijn geweest. 

Tandpasta Smiley

Hoe stom kan ik zijn!!!
Sorry dat ik zo laat reageer.

Ondanks het feit dat ik deze route niet ken komt het me toch bekend voor: India, treinen door de woestein nabij Pakistan. Ander land en andere mensen maar soortgelijke omstandigheden zei het dat het een stuk(je) warmer was!!
Lijkt me wel te gek Ootje en 'k lees tussen de regels door dat het genieten was/is! Dreie dagen op vis,egs en friet lijkt me op zich geen opgave maar onder die omstandigheden maakt het harder/moeilijker.
Ga je nog eens of zoek je weer ergens anders het avontuur? Cool
Nou eindelijk dan eens en : beter laat dan nooit, toch
'56 is in meerdere opzichten een bijzonder goed jaar geweest!!!!
doeg rinck  Joehoooeee

Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005