Auteur Topic: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur  (gelezen 7445 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Gepost op: 22-04-2012, 20:42:41 »
We zijn al even bezig, maar hier is het aflevering 4 topic.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Reactie #1 Gepost op: 22-04-2012, 20:54:10 »
Wat ik echt mis dit seizoen is dat je geen idee hebt waar iedereen zich bevindt, dat was in de vorige series toch anders, dan zag je een routekaart waarop aan werd geduid waar elk koppel zich aan het eind vd avond bevond en ze mochten de andere morgen dan ook niet voor een bepaald tijdstip vertrekken, nu heb je er geen notie van wie zich waar bevindt of het nog een lange trip wordt de andere dag en of ze allemaal in hetzelfde plaatsje zijn belandt, er wordt geen enkele informatie over gegeven, ik vind dat echt jammer!

Sorry, moest ik even kwijt.   ::tandpastasmiley::

Ik heb in het topic van Helena en Angelique gisteren nog wel heel gemeen opgemerkt dat ik hoopte dat het 45 graden zou worden maar bij nader inzien lijkt het me toch niet echt gezond om met die hitte een muts te moeten dragen, je moet het hoofd koel houden!   ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 22-04-2012, 20:56:13 door Miek37 »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Reactie #2 Gepost op: 22-04-2012, 21:40:01 »
De zwarte enveloppe gaf deze keer een rood logo. Goh, wat verrassend.  ::)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Reactie #3 Gepost op: 22-04-2012, 21:51:01 »
De zwarte enveloppe gaf deze keer een rood logo. Goh, wat verrassend.  ::)

Haha ja, het is echt om en om he!  ::rofl::

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Reactie #4 Gepost op: 23-04-2012, 13:36:38 »
hahahaha wat heb ik gelachen om die zussen met die winterkleding aan in die hitte.
Leuke "hindernissen" hebben ze dit jaar (muziekant was ook briljant).

Ik vond die vriendinnen tot nu toe wel aardig, maar deze keer totaal niet, wat een gemuts met nagellak en bij iemand opschoot kruipen, lekker respectloos.  >:(
Ik vind juist altijd zo mooi om te zien hoe iedereen zo warm welkom wordt geheten bij de mensen thuis, heel bijzonder altijd.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Reactie #5 Gepost op: 24-04-2012, 09:40:41 »
Wat ik echt mis dit seizoen is dat je geen idee hebt waar iedereen zich bevindt, dat was in de vorige series toch anders, dan zag je een routekaart waarop aan werd geduid waar elk koppel zich aan het eind vd avond bevond en ze mochten de andere morgen dan ook niet voor een bepaald tijdstip vertrekken, nu heb je er geen notie van wie zich waar bevindt of het nog een lange trip wordt de andere dag en of ze allemaal in hetzelfde plaatsje zijn belandt, er wordt geen enkele informatie over gegeven, ik vind dat echt jammer!

Sorry, moest ik even kwijt.   ::tandpastasmiley::

Ik heb in het topic van Helena en Angelique gisteren nog wel heel gemeen opgemerkt dat ik hoopte dat het 45 graden zou worden maar bij nader inzien lijkt het me toch niet echt gezond om met die hitte een muts te moeten dragen, je moet het hoofd koel houden!   ::rofl::

Ik mis het overzicht ook heel erg. We zien niet welke koppels waar zijn, we zien de aankomst van de koppels niet en moeten maar geloven dat de montage ons een juist 'wedstrijd'- verslag geeft, echt jammer.

Over de winterkleding: tja, eigenlijk vind ik dit onverantwoord van het programma. Je kunt kandidaten niet verplichten met 40 graden boven nul kleding aan te hebben van ver onder nul. Het is een wonder dat ze niet oververhit zijn geraakt (oververhitting is niet iets om grappen over te maken, het kan serieuze medische gevolgen hebben zoals een hartaanval). Als de handicap één dag had geduurd, was het nog wel enigszins te doen geweest, maar drie volle dagen?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Reactie #6 Gepost op: 25-04-2012, 16:13:55 »
Dat overzicht is inderdaad een gemis. Hopelijk is het er bij een volgende editie wel weer!

Overigens was het wel een leuke aflevering in een verdraaid mooie omgeving! En natuurlijk als hoogtepunt de Groningse zusjes in hun winterkleding!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Reactie #7 Gepost op: 27-04-2012, 00:03:10 »
Dat overzicht mis ik inderdaad ook heel erg. Verder wel een leuke aflevering. Jammer dat Hans en Robin eruit gingen.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Reactie #8 Gepost op: 29-04-2012, 22:53:22 »
Wat ik echt mis dit seizoen is dat je geen idee hebt waar iedereen zich bevindt, dat was in de vorige series toch anders, dan zag je een routekaart waarop aan werd geduid waar elk koppel zich aan het eind vd avond bevond en ze mochten de andere morgen dan ook niet voor een bepaald tijdstip vertrekken, nu heb je er geen notie van wie zich waar bevindt of het nog een lange trip wordt de andere dag en of ze allemaal in hetzelfde plaatsje zijn belandt, er wordt geen enkele informatie over gegeven, ik vind dat echt jammer!

Ik kon er mijn vinger niet op leggen maar dat is het! Daardoor komen de afleveringen voor mij erg rommelig over... Goed opgemerkt
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Laird

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Reactie #9 Gepost op: 29-04-2012, 22:57:49 »
Ik kon er mijn vinger niet op leggen maar dat is het! Daardoor komen de afleveringen voor mij erg rommelig over... Goed opgemerkt

Hier nog 1. Dat is het. Van die kaarten met puntjes. Heb het idee dat het allemaal wat minder uitgewerkt is deze versie.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4 - zondag 22 april 20.20 uur
« Reactie #10 Gepost op: 16-05-2012, 01:32:45 »
zoo eindelijk de aflevering gezien. Erg jammer dat Hans en Robin weg moesten. verder een hele leuke aflevering. heftig zo'n ongeluk. De zussen gingen wel erg goed en leuk om met hun handicap en zijn gewoon 2de geworden, wat een uitzonderlijke prestatie is vind ik ::jaja::. Oh en de kip die overreden werd was best hilarisch, dat geluidje ::rofl::.

De afleveringen komen best rommelig over doordat er geen overzicht is ja.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human