Auteur Topic: [koppel] Hans & Emely  (gelezen 26377 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[koppel] Hans & Emely
« Gepost op: 22-02-2007, 20:12:01 »
Hier kun je alles kwijt over Hans en Emely  :)

Het Grimbergse koppel Hans en Emily bewezen dat ze 4 maanden zonder elkaar kunnen leven, maar kunnen ze ook 6 weken non-stop samen zijn?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2007, 15:56:23 »
Grimbergen? Hmmm.. dat ligt in België. (Met hulp van Wiki ;) )

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2007, 19:48:08 »
Hans is helicopterpiloot in het leger en Emely werkt bij de politie. Het lijkt er dus op dat zij best ervaren zijn, in ieder geval een goede conditie en veel doorzettingsvermogen! Hun kansen schat ik dan ook aardig goed in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #3 Gepost op: 24-02-2007, 00:28:58 »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #4 Gepost op: 26-02-2007, 14:28:20 »
Ze zijn fysiek wel erg sterk.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #5 Gepost op: 26-02-2007, 16:42:25 »
Ik denk dat ze heel ver komen, ze waren afgelopen keer in ieder geval heel goed.

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #6 Gepost op: 26-02-2007, 21:15:02 »
Weinig van ze gezien tot nu toe... Politie en fanatiekelingen doen mij persoonlijk echter al snel denken dat het dan wel negatiever zal zijn. In de zin van belerend/beter weten/over lijken gaan... Maar ik hoop het helemaal fout te hebben en hoop dat deze mening enkel te wijten is aan mijn natuurlijke terughoudendheid jegens het justitieel systeem  ;D We shall see...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #7 Gepost op: 26-02-2007, 23:03:06 »
Ik heb ze als winnaars staan in mijn pool

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #8 Gepost op: 27-02-2007, 04:45:48 »
Politie en fanatiekelingen doen mij persoonlijk echter al snel denken dat het dan wel negatiever zal zijn. In de zin van belerend/beter weten/over lijken gaan...

Nou, dan heb ik nieuws voor je.
Mannen en vrouwen die in het leger werken of bij de politie zijn nét echte mensen.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #9 Gepost op: 27-02-2007, 07:19:18 »
Nou, dan heb ik nieuws voor je.
Mannen en vrouwen die in het leger werken of bij de politie zijn nét echte mensen.
??? ??? ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #10 Gepost op: 27-02-2007, 08:05:07 »
Nou, dan heb ik nieuws voor je.
Mannen en vrouwen die in het leger werken of bij de politie zijn nét echte mensen.

Eh, ja... En? Ik stel toch duidelijk in mijn bijdrage aan dit topic, dat het louter een subjectieve mening is? Zeg er zelfs bij dat dat nog zou kunnen veranderen zelfs.
Maar in de eerste aflevering bevestigen ze gelijk de regel dat politie/leger zeer fanatiek betweterig kunnen zijn in mijn ogen. Dat zou -en dat hoop ik ook- nog kunnen veranderen, maar ik heb tot nu toe nog niet zoveel met dit stel. Het lijkt me een stel, zoals je in iedere PE wel zo'n stel hebt, alleen bezig met racen racen racen en weinig met genieten (zoals ook genieten subjectief kan zijn)...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #11 Gepost op: 27-02-2007, 08:54:17 »
Maar in de eerste aflevering bevestigen ze gelijk de regel dat politie/leger zeer fanatiek betweterig kunnen zijn in mijn ogen. Dat zou -en dat hoop ik ook- nog kunnen veranderen, maar ik heb tot nu toe nog niet zoveel met dit stel. Het lijkt me een stel, zoals je in iedere PE wel zo'n stel hebt, alleen bezig met racen racen racen en weinig met genieten (zoals ook genieten subjectief kan zijn)...

Dat idee had ik na aflevering 1 eigenlijk ook wel.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #12 Gepost op: 27-02-2007, 14:47:52 »
Eh, ja... En? Ik stel toch duidelijk in mijn bijdrage aan dit topic, dat het louter een subjectieve mening is? Zeg er zelfs bij dat dat nog zou kunnen veranderen zelfs.
Maar in de eerste aflevering bevestigen ze gelijk de regel dat politie/leger zeer fanatiek betweterig kunnen zijn in mijn ogen. Dat zou -en dat hoop ik ook- nog kunnen veranderen, maar ik heb tot nu toe nog niet zoveel met dit stel. Het lijkt me een stel, zoals je in iedere PE wel zo'n stel hebt, alleen bezig met racen racen racen en weinig met genieten (zoals ook genieten subjectief kan zijn)...

Ik vond gewoon dat behoorlijk bevooroordeeld was.
Net zoiets als alle mannen in de verpleging zijn homo's bijvoorbeeld.
Ik bedoel gewoon te zeggen dat net als mensen in andere beroepen iedereen anders is.
Inderdaad fanatiekelingen, belerende betweters, maar ook sociale mensen, gezellige mensen, gevoelige mensen.
Die ook gewoon naar huis gaan, een gezin hebben, en dingen doen net als ieder ander.
Of je nou een diender bent, een vuilnisman of een cardioloog.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2007, 14:57:23 door kaneel »
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #13 Gepost op: 27-02-2007, 15:04:06 »
Ik vond gewoon dat behoorlijk bevooroordeeld was.
Net zoiets als alle mannen in de verpleging zijn homo's bijvoorbeeld.
Ik bedoel gewoon te zeggen dat net als mensen in andere beroepen iedereen anders is.
Inderdaad fanatiekelingen, belerende betweters, maar ook sociale mensen, gezellige mensen, gevoelige mensen.
Die ook gewoon naar huis gaan, een gezin hebben, en dingen doen net als ieder ander.
Of je nou een diender bent, een vuilnisman of een cardioloog.

Ah ja, maar dat zei ik ook al in mijn berichtje he... dat het om een mening gaat... Bovendien was mijn berichtje niet gespeend zonder enige humor volgens mij, maar ik geef toe, ook humor is heel subjectief ;)
En daar is een forum nou eenmaal voor bedoeld volgens mij: het geven van (jaja, subjectieve) meningen, zolang je niet beledigend wordt. En dat was ik niet geloof ik. Het waren enkel mijn bevindingen naar aanleiding van deze eerste serie, en nogmaals, ik hoop dat die nog veranderen...

Back on topic maar weer?
« Laatst bewerkt op: 27-02-2007, 15:05:48 door Debbie »

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #14 Gepost op: 27-02-2007, 16:31:20 »
OKIDOKI! ::ok::
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #15 Gepost op: 4-03-2007, 22:10:49 »
Wie zei hier dat ze niet van het spel zouden genieten? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Ze hebben zich een slim en goed koppel getoont ::ok::

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #16 Gepost op: 4-03-2007, 22:20:02 »
Weinig van gezien zeg
Do you want to go to the Seaside?

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #17 Gepost op: 4-03-2007, 22:20:12 »
Lekker genieten  :D ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #18 Gepost op: 5-03-2007, 12:54:22 »
Ja, dat zei ik! en inderdaad was ik blij verrast te zien dat dit zeker niet het geval bleek. Leuk! al blijf ik het een minpuntje van de serie vinden dat er 1 dag gewoon gelanterfant kan worden...
Ik zou wel gelijk emigreren naar zo'n plekje op de aardbol though, tjongejonge wat prachtig!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #19 Gepost op: 5-03-2007, 17:58:49 »
Ja, dat zei ik! en inderdaad was ik blij verrast te zien dat dit zeker niet het geval bleek. Leuk! al blijf ik het een minpuntje van de serie vinden dat er 1 dag gewoon gelanterfant kan worden...
Ik zou wel gelijk emigreren naar zo'n plekje op de aardbol though, tjongejonge wat prachtig!

Dat lanterfanten kun je voorkomen door de rangschikking weer in te schakelen! Het nadeel daarvan is echter dat  het spel veel voorspelbaarder word.