Auteur Topic: [koppel] Egbert & Jozefien  (gelezen 86095 keer)

Offline chrest789

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #200 Gepost op: 14-05-2007, 18:14:26 »
Zo jammer dat Egbert en Jozefien niet gewonnen hebben. Ik vind dat zij deze PE leuk gemaakt hebben, zonder hen was het maar een saaie bedoening geweest. Heb erg met Egbert moet lachen. ::rofl::

Offline joop2

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #201 Gepost op: 15-05-2007, 14:56:12 »
Ja, het was echt lachen met Egbert  :-\\ (altijd goed voor de lachspieren, zo'n man met homomaniertjes en dan ook nog Belg! Wat er leuk aan Josefien is heb ik niet kunnen ontdekken!  ;D

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #202 Gepost op: 15-05-2007, 17:22:55 »
Ik snap niet dat zoveel mensen Egbert grappig vonden. Hij was eerder flauw dan grappig. Ik vind het wel knap dat ze in de finale zijn gekomen, al hadden ze er van mij wel na aflevering 1 uitgemogen, had me een hoop ergernis bespaard. Man, wat konden Egbert en Jozefien zeurderig overkomen.

(BTW: ik zie veel mensen Josefien posten met een 's', maar in de topic-titel is het met een 'z'. Welke is juist?)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #203 Gepost op: 15-05-2007, 18:02:22 »
(BTW: ik zie veel mensen Josefien posten met een 's', maar in de topic-titel is het met een 'z'. Welke is juist?)

Op de NET5 site en als ik me goed herinner ook in de serie wordt haar naam met een z geschreven. Dan nemen we maar aan dat dat de juiste spelling is. :)
Geniet nooit met mate...

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #204 Gepost op: 15-05-2007, 20:44:04 »
Dit vond ik ook een heel leuk koppel. Ze hadden best mogen winnen. En ja Egbert had ook mooie uitspraken en was erg grappig.  ::zwaai::
Je kan het hebben jongen!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #205 Gepost op: 16-05-2007, 00:05:13 »
Ik vond ook Egbert en Jozefien het leukste koppel.... Jammer dat ze verloren hebben...Ik had hen graag de overwinning gegund...
Had ooit een nederlands koppel moeten winnen , liever Jetske en tatoeeerder dan...die waren tenminste ECHT sympathiek

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #206 Gepost op: 16-05-2007, 00:11:11 »
Ik vond ook Egbert en Jozefien het leukste koppel.... Jammer dat ze verloren hebben...Ik had hen graag de overwinning gegund...
Had ooit een nederlands koppel moeten winnen , liever Jetske en tatoeeerder dan...die waren tenminste ECHT sympathiek

Jeske & Elias inderdaad, maar Just & Brechtje hadden van mij ook mogen winnen in het 2e jaar

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #207 Gepost op: 16-05-2007, 17:20:08 »
Jeske & Elias inderdaad, maar Just & Brechtje hadden van mij ook mogen winnen in het 2e jaar

Idd Just en Brechtje mochten ook wel winnen in seizoen 2 maar gelukkig hadden toen wel mijn favorieten gewonnen.

Maar ook al hebben egbert en jozefien niet hebben gewonnen, ze hebben het toch die hele race super gedaan ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #208 Gepost op: 16-05-2007, 19:45:03 »
 Jammer Egbééééééééért en Jozefien  :-\\ ik had gehoopt dat jullie zouden winnen.Maar ik denk dat jullie best trots zijn over jullie deelname  ::jaja:: Toen ik jullie voor de 1é keer zag dacht ik "als dat maar goedkomt", en het is goed gekomen  ::ok:: ::ok:: ::ok::
iig. was de kleurrijkste figuur toch wel Egbert  ::jaja:: ::jaja:: Zelfs bij ons op het werk is er een nieuwe "rage" ontstaan,"het Egbert-loopje"   ::rofl:: wat hebben wij daar al plezier aan beleeft  ::rofl::
In ieder geval heb ik mij de voorbije weken kostelijk geamuseerd met (vooral) Egbéééééééért  ::jaja:: ::jaja::
Egbert en Jozefien; j'et ginder dat stief goed gedoan  ::bravo:: ::bravo:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #209 Gepost op: 17-05-2007, 12:59:50 »
Jammer dat jullie niet gewonnen hebben, maar toch goed gedaan! ::joehoe:: ::bravo::