Auteur Topic: [koppel] Raf &Martha  (gelezen 34573 keer)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Raf &Martha
« Reactie #60 Gepost op: 8-05-2007, 07:48:21 »
Mijn mening over dit koppel:  ::ok::  Zou nooit aan PE meedoen met een van mijn ouders maar het ging Raf en Martha goed af.  ::ok:: Leuk koppel, geen capsones. Had ook niet verwacht dat ze heel ver zouden komen, maar dat terzijde.  :P
ale
dat moet toch leuk zijn ,denk dat het ook van leeftijd tot leeftijd afhangt en natuurlijk hoe goed je met je ouders opschiet
voor mij geen probleem,alleen wonen ze 7 maanden in Spanje(en da zou een probleem zijn )en ze zijn ook al 75 maar zien eruit als +/- 60 dus ik ben zeer fier op hun  ::zwaai::
en papa is een fanatiek jogger loper stapper klimmer (en kan soms wel zagen ::rofl::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Raf &Martha
« Reactie #61 Gepost op: 8-05-2007, 11:04:08 »
ale
dat moet toch leuk zijn ,denk dat het ook van leeftijd tot leeftijd afhangt en natuurlijk hoe goed je met je ouders opschiet
voor mij geen probleem,alleen wonen ze 7 maanden in Spanje(en da zou een probleem zijn )en ze zijn ook al 75 maar zien eruit als +/- 60 dus ik ben zeer fier op hun  ::zwaai::
en papa is een fanatiek jogger loper stapper klimmer (en kan soms wel zagen ::rofl::

Mja, ik kan op zich wel goed met ze opschieten maar zou toch zeker niet zo lang met ze opgescheept willen zitten.  ::)
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Raf &Martha
« Reactie #62 Gepost op: 8-05-2007, 12:19:47 »
Mijn mening over dit koppel:  ::ok::  Zou nooit aan PE meedoen met een van mijn ouders

Dat zegt veel over jou en je ouders maar niks over Raf en Martha. Met zo een moeder zou ik wel mee willen doen.

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Raf &Martha
« Reactie #63 Gepost op: 9-05-2007, 17:31:06 »
Dat zegt veel over jou en je ouders maar niks over Raf en Martha. Met zo een moeder zou ik wel mee willen doen.

Nee, hoor. Sommigen hebben gewoon niet zo'n band met hun ouders. Hoeft niet meteen negatief te zijn. Ik kan het met beide wel goed vinden maar zou nooit met een van hen mee willen doen.

Ik zou me schamen als mijn moeder op zo'n manier met een lasso in de rondte begon te slingeren. Raf heeft daar geen problemen mee, des te beter voor hun twee.
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Raf &Martha
« Reactie #64 Gepost op: 13-05-2007, 12:25:44 »
Dat zegt veel over jou en je ouders maar niks over Raf en Martha. Met zo een moeder zou ik wel mee willen doen.

Inderdaad, en met mijn eigen moeder ook :D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Raf &Martha
« Reactie #65 Gepost op: 14-05-2007, 13:11:46 »
Nee, hoor. Sommigen hebben gewoon niet zo'n band met hun ouders. Hoeft niet meteen negatief te zijn. Ik kan het met beide wel goed vinden maar zou nooit met een van hen mee willen doen.

Dan zegt het dus wel wat over jou en jouw ouders.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.