Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 14462 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 9
« Gepost op: 29-10-2006, 10:02:39 »
Vanavond is de finale tussen Bart & Chimène en Pieter & Regina! ... spannend dus! :D Ben zelf erg benieuwd wie gaat winnen, want beide koppels zijn bloedfanatiek en volgens mij ook aan elkaar gewaagd ::ok::

Voor wie gaat kijken... veel plezier bij de finale! :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 29-10-2006, 12:05:26 »
wordt zeker spannend

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #2 Gepost op: 29-10-2006, 12:55:30 »
ja het wordt vanavond zeker heel spannend, niet alleen tussen de koppels, maar ook onder de pixelprikdeelnemers. Ik kan niet wachten wordt super spannend. Iedereen vanavond veel kijk en spanning plezier ::zwaai::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 9
« Reactie #3 Gepost op: 29-10-2006, 13:43:18 »
Pieter & Regina gaan winnen  ::jaja::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #4 Gepost op: 29-10-2006, 14:29:03 »
Ik vind dat Pieter & Regina het het meest verdienen ::jaja::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 9
« Reactie #5 Gepost op: 29-10-2006, 14:44:20 »
Ik zag vanmiddag een voorstukje dat Pieter wilde opgeven omdat hij een conflict had met de wedstrijdleiding :o
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #6 Gepost op: 29-10-2006, 14:46:54 »
Bart en Chimene moeten winnen maar als Pieter en Regina winnen vind ik het ook niet al te erg. Ben eigenlijk allang blij dat Hanna en Terence eruit zijn.

Offline floro

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #7 Gepost op: 29-10-2006, 17:29:46 »
Ik vind dat Pieter & Regina het het meest verdienen ::jaja::
Hoe zo VERDIENEN????

Offline floro

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #8 Gepost op: 29-10-2006, 17:32:43 »
Ze hebben er alle vier keihard voor gewerkt dus laat de besten van de laatste etappe winnen. Veel succes alle vier!!!!!!!!!!!!!!

Offline Meekijker

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #9 Gepost op: 29-10-2006, 20:48:01 »
Ik zag vanmiddag een voorstukje dat Pieter wilde opgeven omdat hij een conflict had met de wedstrijdleiding :o

Ja dat zag ik ook, ben wel benieuwd...

Edit;
Het is nu even reclame.

Tsja, als het echt de regels zijn dan zit Pieter verkeerd, maar wel een beetje rare regel dan. Ik bedoel, ik snap dat het een veiligheidsregel is, maar er zijn veel liften die ze gehad hebben die veel gevaarlijker waren bij zelfs een mindere snelheid. Dus om zo'n harde grens te hebben is een beetje raar. Het is niet zoals hier in Nederland waar alle auto's iig wel degelijk zijn en al veiligheid ingebouwd hebben. In India rijdt er genoeg rond dat afgekeurd zou worden bij een APK, en dus een maximumsnelheid.. tsja... ze zaten in een van de wat degelijkere auto's, dus ik had het wel door laten gaan.
Je mag trouwens ook in NL harder rijden dan de maximumsnelheid als je iemand aan het inhalen bent...
Persoonlijk vind ik het regelen van lifts op een andere dag veel erger, omdat het het idee achter de race weghaalt.

Maar ja, ik zit niet in de wedstrijdleiding (ik dacht niet eens dat ze die hadden, is dit de eerste keer dat er een beroep op gedaan werd?)
Misschien dat B&C het tweede amulet weggeven zodat het toch een beetje laat zien dat het een dubieus punt was?

Nog even kijken :)

Edit2;
Tsja, 3 mensen op 1 motor, da's ook niet erg veilig, dus die regels, meh.
Ik vond de vorige aflevering persoonlijk spannender, het was vrij duidelijk dat B&C vrijwel de gehele rit voorop lagen.
Ik denk dat ik liever Pieter en Regina had zien winnen, maar B&C waren denk ik toch iets fanatieker en ze hebben het ook verdient.
« Laatst bewerkt op: 29-10-2006, 22:51:03 door Meekijker »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 9
« Reactie #10 Gepost op: 29-10-2006, 22:50:35 »
He shit :(

Ik had echt zo gehoopt dat Pieter & Regina gingen winnen..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #11 Gepost op: 29-10-2006, 22:57:06 »
Zoals ik vorige week al zei: t maakt me niks uit wie er gaat winnen. Nadat Bas en Bob weg waren vond ik t allemaal wat minder.
Deze finaleuitzending was wel spannend maar ik zat niet op t puntje van mijn stoel.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 9
« Reactie #12 Gepost op: 29-10-2006, 22:59:21 »
Ik zat alleen ff op het puntje van mn stoel toen Pieter besloot eruit te stappen. Dacht 'zal je zien, komen Hanna & Terence terug' :-\\

maar gelukkig! hij ging door! ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline nientje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #13 Gepost op: 29-10-2006, 23:00:21 »
Wat een afknapper dit.... ::oink::

Heb me heel Peking VIP al geïrriteerd aan Bart+Chimène en hun negatieve, onvriendelijke houding!
Eén ding is zeker, het nieuwe programma "Wilde Beesten" gaat hem voor mij niet worden!!!

Op naar de volgende peking

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #14 Gepost op: 29-10-2006, 23:11:06 »
Wat een afknapper dit.... ::oink::

Heb me heel Peking VIP al geïrriteerd aan Bart+Chimène en hun negatieve, onvriendelijke houding!
Eén ding is zeker, het nieuwe programma "Wilde Beesten" gaat hem voor mij niet worden!!!

Op naar de volgende peking

Ben het helemaal niet met je eens! sterker nog ik vind het geweldig! 2 overgestelde types die het meest ruzie maken en dan nog winnen ook! knap hoor..
Ja ik ben benieuwd naar hun nieuwe serie..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #15 Gepost op: 30-10-2006, 00:01:55 »
Wat een stomme finale. Het is geen moment spannend geweest omdat je gewoon zag dat Bart & Chimène zo'n voorsprong hadden. Ik had liever Pieter & Regina zien winnen, maar toch:

Gefeliciteerd Bart & Chimène! ::bravo::


Dat Wildebeesten ofzo word vast lachen ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #16 Gepost op: 31-10-2006, 11:55:31 »
Ik had nooit verwacht dat Bart en Chimene zouden winnen, ik dacht dat die ruzies ze nog wel een keer zouden opbreken, maar niet dus...

Echt spannend was 't in elk geval niet echt nee. 't Was zo duidelijk dat Bart en Chimene gewonnen hadden.
Het spannendste was idd het muiten van Pieter.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #17 Gepost op: 31-10-2006, 12:09:06 »
Ik dacht dat Chimene en Bart niet gewonnen hadden, omdat ze elkaar na de race nog zo'n sneer na geven. Ik dacht: Als je gewonnen hebt, is alles vergeten en in orde dus dan doe je dat niet.

Dus ik gokte op Pieter en Regina :(
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #18 Gepost op: 31-10-2006, 18:29:57 »
Ik hoopte echt dat Pieter en Regina zouden winnen, wat een teleurstelling! Maar inderdaad het was al snel duidelijk dat ze nogal achter liepen op Bart en Chimene.

Wat betreft het conflict met de wedstrijdleiding, dat vond ik nogal flauw want ik denk dat er eerder in de race ook wel te hard is gereden en toen is er nooit een punt van gemaakt. En zoals al gezegd: met drie mensen én twee rugzakken op een motor lijkt me ook niet aan de veiligheidseisen voldoen.

Maar ja, het is maar een spelletje.... 

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #19 Gepost op: 31-10-2006, 19:22:56 »
Ik vond het zo'n onzin. Kom op, Pieter hoort zich gewoon te houden aan wat de productie zegt, klaar...