Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 14967 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 8
« Gepost op: 22-10-2006, 13:13:37 »
Vandaag de laatste lift met de drie koppels. Eén koppel moet er, net voor de finale, afvallen en naar huis... maar wie? Zijn het Bart en Chimène, Pieter & Regina of nemen we afscheid van Hanna & Terrence... vanavond om 21.30 op Net5! :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 22-10-2006, 15:12:18 »
Please laat Hanna en Terence maar naar huis gaan, dan ga ik keihard een ronde dansje doen.

Offline MrKreukel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 22-10-2006, 19:53:21 »
Het zullen helaas Bart en Chimene wel zijn die naar huis moeten, alhoewel ik schoon genoeg heb van de 'kijk eens hoe mooi we zijn' meisjes Hanna & Terrence. Waarom zijn die 2 vorige week niet gediskwalificeerd voor een lift regelen 'buiten de lifttijd' om  ???

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 22-10-2006, 20:02:45 »
Vrees ook het ergste maar ik blijf hoop houden dat deze 2 "ik vind mij zelf zo mooi en geweldig" naar huis gaan........

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 22-10-2006, 20:03:16 »
En daarmee bedoel ik niet Bart en Chimene mee ::rofl::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 22-10-2006, 21:54:08 »
Het zullen helaas Bart en Chimene wel zijn die naar huis moeten, alhoewel ik schoon genoeg heb van de 'kijk eens hoe mooi we zijn' meisjes Hanna & Terrence. Waarom zijn die 2 vorige week niet gediskwalificeerd voor een lift regelen 'buiten de lifttijd' om  ???

Om dat dit gewoon toegestaan is. Dit werd al tijdens de eerste serie gedaan.
Geniet nooit met mate...

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 22-10-2006, 22:45:13 »
Superspannende aflevering!

Terecht dat de meiden eruit zijn.. Ik hoop nu dat Pieter & Regina winnen. Volgens mijn theorie wel ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 22-10-2006, 22:49:30 »
Totaal niet terecht dat de meiden eruit zijn. :P Gewoon domme pech. :\'( Maar ik gun het de andere koppels ook hoor. Alleen voor mijn kijkplezier was het beter geweest als de meiden er nog inzaten. 8)
Geniet nooit met mate...

Offline Meekijker

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 22-10-2006, 22:50:21 »
Wel grappig dat H&T gelijk commentaar hadden dat de andere twee teams samenwerkten op de rit voor de eliminatie. ((H&T hebben vaker zelf onafgesproken met een van de andere teams meegelift. Ik persoonlijk vind dat erger dan als ze het afgesproken hadden; afspraken maken is slim, maar ongewenst opdringen vind ik niet kunnen (maar dat is slechts mijn mening)))
Of dat erg veel uit had gemaakt... tsja.. ik weet het niet. Het was maar 30 min en geen amulet ofzo dus ik vond het niet echt een erg groot voordeel/reward, alhoewel de finish wel erg close was.
Ik denk dat het vooral H&T mentaal een beetje dwars lag, ze hebben bijvoorbeeld gekozen niet in de bus met Bart en Chimene te stappen, dat had ze misschien wel geholpen.

Afgezien van dat was dit denk ik wel de spannendste aflevering tot nu toe, met 2 teams die verkeerd rijden, elkaar weer tegenkomen en dan 'de shortcut' enzo. Regina die eigenlijk *toch* een goede keuze had gemaakt (want door uit die trage auto te gaan hadden ze een snellere lift die ook de shortcut nog eens kende).
Erg leuk om naar te kijken.

De vooruitblik was grappig, Pieter die voor een auto gaat staan met B&C erin enzo ... ik kijk er nu al naar uit!
« Laatst bewerkt op: 22-10-2006, 22:52:31 door Meekijker »

Offline Heinz

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 22-10-2006, 22:55:21 »
Hele leuke, spannende aflevering. En zo te zien wordt de finale dat ook. Ik hoop trouwens dat Regina en Pieter winnen, leuk koppel is dat.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 22-10-2006, 23:15:00 »
Ik sluit me bij Heinz aan. Hoewel ik denk dat Bart en Chimène het gaan winnen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 23-10-2006, 00:27:42 »
Mij maakt t niet veel uit wie er gaat winnen.
Ik ben ook blij dat de dames "wij kunnen niet tegen ons verlies"eruit zijn.
Boontje komt om zijn loontje denk ik dan.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 23-10-2006, 07:55:44 »
Eindelijk deze twee eruit!!!!

Offline Jelly55

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 23-10-2006, 16:25:22 »
Ik vond het een super spannende aflevering, jammer dat de twee meiden eruit zijn.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 24-10-2006, 18:52:17 »
Jammer hoor. Bart & Chimène vs Hanna & Terence had een veel spannendere finale opgelevert.

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 24-10-2006, 22:38:34 »
ja het was zeker spannend, ik heb wel een stukje moeten missen in het begin, omdat het pixelprikken ook zeer spannend voor mij is. En laat ik zeggen dat het nu bloedstollend spannend is dat Pixelprikken (kijk maar). Ik vond het terecht dat de dames eruit liggen. Als zij iets slims doen mag het, maar als anderen slimmer zijn is het niet eerlijk, ja  ::pinokkio:: Nu na de finale, ben benieuwd. Ik kan moeilijk een keuze maken, vind beide partijen wel leuk, zeker die Pieter, maar ook Bart en Chimene, hoe die elkaar toch gevonden hebben ondanks de karakters, prachtig. Nou ik wacht met spanning zondag af, zeker met mijn dubbele interesse, wie wint het en kan ik pixelprikken misschien winnen, oei oei oei spanning ::) 

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 25-10-2006, 11:11:27 »
Ik ben zo blij dat Hanna en Terence eruit zijn maar ze deden wel stom afgelopen zondag vond ik.

Me moeder denkt dat Pieter en Regina gaan winnen maar ik denk en hoop Bart en Chimene ::ok:: ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 25-10-2006, 15:13:36 »
Ik vind dat Pieter & Regina het veel meer verdienen. Ze zijn echt gegroeid deze race en ze zijn (bijna) altijd positief gebleven. Dat kun je van Bart & Chimène niet zeggen...

Offline cinnie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 25-10-2006, 15:49:28 »
Je zou ook kunnen zeggen dat Bart en Chimène zich knap hersteld hebben en het bij Pieter en Regina zo goed ging door de goede liften en het incasseringsvermogen van Regina. Als het liften en/of de proef wat moeilijker gaat vertoont ook deze combinatie wat barstjes.....
Voor mij mogen Bart en Chimène winnen, ook al ben ik nog steeds geen fan van Chimène.

Offline MLB

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 26-10-2006, 23:19:06 »
Jammer dat H en T eruit zijn. Ik vind dat hun meer recht op de finale hadden dan B en C. Akelig ventje die Bart. Heel Peking Express loopt hij te piepen en te zeiken. En dat is dan een sportman? Je ziet wel dat (ook bij Bob) dat die mannen ook niet verder kunnen dan 10 km, anders gaan ze lopen klagen. Dat ze in de finale staan hebben ze puur en alleen te danken en Chimene. Grappig is dan wel dat juist degene die heel de race loopt te klagen de grootste mond heeft als het een keertje goed gaat. Had de reactie van Bart wel eens willen zien als de andere twee koppels tegen hem samengespand hadden. Gek dat je zo'n "oude" man als Pieter niet hoort klagen. Die verdient de overwinning wel. Dat is tenminste geen zeikerd. Het valt me trouwens ook wel op dat die "bn'ers" veel meer last hebben van kwaaltjes dan in andere jaren PE....