Auteur Topic: Peking Expres Vip 2 met bekende Nederladers (en Belgen).  (gelezen 6073 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Peking Expres Vip 2 met bekende Nederladers (en Belgen).
« Gepost op: 18-10-2006, 16:52:11 »
Na alle waarscheinlijkheid denk ik dat er in Maart 2007 weer een 4de reeks met onbekende Nederlanders en Belgen komen,maar zitten julie na deze reeks Peking Expres Vip (Wat ik Peking Expres 3,5 noem,omdat het zonder vlaamse mensen is.)te wachten op een nieuwe reeks Peking Expres met Nederlandse vips (Peking Expres 4,5 bijwijzen van spreken) of zouden julie gewoon een vip editie met zowel Nederlanders als Belgen samen willen zien,zodat het gewoon als Peking Expres 5 gezien kan worden omdat er dan ook Belgen mee doen.

Na mijn mening mag er best een jaar gewacht worden met onbekende Nederlanders en Belgen samen en zou ik graag volgend jaar September een Peking Expres Vip zien zowel met bekende Belgen als Nederlanders samen en kunnen we die reeks als Peking Expres 4 zien en zou ik dan pas weer een reeks zien (niet in China,Japan,India of zo iets) met onbekende Nederlanders/vlamingen als S5.

Ik mis de Belgen en inclusief Roos Van Akker namelijk in deze Vips reeks en ben eigelijk wel blij dat het bijna is afgelopen.

Ook lijkt mij wel is leuk als Art en Roos samen te zien reizen en dat die gast van het Blok de presentatie rol van Art overneemd en bv Goedele liekens die van Roos.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Expres Vip 2 met bekende Nederladers (en Belgen).
« Reactie #1 Gepost op: 19-10-2006, 10:42:14 »
Een PE VIP met ook Belgische VIP´s zie ik niet zo zitten.  ::ohno::

Ik moet zeggen dat ik de Belgische kandidaten ook echt niet mis in deze serie. Ik begrijp niet zo goed waarom deelname van Belgen PE leuker zou maken. De enige reden dat ze meedoen is dat het programma daardoor lucratiever wordt (1 PE, twee afzetmarkten).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline frango piripiri

  • Forumlid
Re: Peking Expres Vip 2 met bekende Nederladers (en Belgen).
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2007, 22:33:57 »
Ik vind dat de Vips al genoeg op TV komem ! Geef de kansen eens aan gewone burgers !