Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 16260 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 16-10-2006, 12:27:49 »
Lijkt haast alsof de programmaleiding het ook wel leuk vindt dat 2 jonge vrouwen veel in beeld komen.


daar lijkt het wel op ja.
met die proef vorige keer ook; dat het publiek beslist wie er wint. ze kunnen op hun vingers natellen dat hanna & terence winnen..

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 16-10-2006, 13:56:28 »
Laat het aan Hanna en Terrence over om vanuit een brakke positie laag te spelen en een rit te regelen voor de volgende dag waardoor ze een amulet van 10.000 euro hebben gewonnen...  ::). Ze schromen echt geen enkel middel om verder te komen. Ik had ook wel verwacht dat daar regels voor waren, ik bedoel, had dit een eliminatie-etappe geweest dan hadden ze met die lift vrijwel zeker kunnen maken dat ze niet zouden afvallen. Lijkt haast alsof de programmaleiding het ook wel leuk vindt dat 2 jonge vrouwen veel in beeld komen.
Hopelijk liggen ze er volgende keer uit, naar mijn mening verdienen ze het niet om in de finale te zitten.

Ja het was een beetje laag en doortrapt maar.... elk ander koppel zou t zelfde hebben gedaan als de kans geboden werd.
Ik vond t wel leuk hoe Chimene meteen toen ze Pieter zag ff niet kon laten om dat door te brieven. "heej ze hadden een lift geregeld" hahah en dan dat zure gezicht erbij en Pieter die amper reageerde.. Heerlijk.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 16-10-2006, 20:52:37 »
Sinds wanneer mag een lift regelen niet meer dan ???
Reinier & Clarinca zijn tot de finale gekomen omdat ze zo goed waren in regelen!

Offline Meekijker

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 17-10-2006, 01:09:19 »
Ik heb de voorgaande PE'en niet gezien, maar ik zou het daar net zo raar vinden. Het regelen van een lift op dezelfde plek voor dezelfde morgen is nog tot daar aan toe (bijvoorbeeld met diegene waar je slaapt), maar dit was een lift die 'op afstand' was geregeld; 'Hoi willen jullie morgen zo en zo laat daar staan om ons op te halen?' en daarbij ook nog het 'nee we nemen andere koppels niet mee, maar hun wel'. Als ze dan regelen dat er ergens een lift komt, moet hij vind ik niet al vastgelegd zijn.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de andere koppels op dit idee zouden komen.

Maar dit is slecht mijn mening.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 17-10-2006, 11:44:39 »
hoewel dee dames niet mijn favorieten zijn, zie ik ook geen overtreding of vals spel in het regelen van een lift.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 17-10-2006, 14:57:32 »
Iedereen kan en mag een lift regelen, dus het is gewoon slim als je dat ook doet!  ::jaja:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 17-10-2006, 17:37:18 »
Nooit gedacht dat Pieter Storms zo lekker relaxed kon zijn zonder te winnen. Prima instelling!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 17-10-2006, 18:02:35 »
Laat het aan Hanna en Terrence over om vanuit een brakke positie laag te spelen en een rit te regelen voor de volgende dag waardoor ze een amulet van 10.000 euro hebben gewonnen...  ::). Ze schromen echt geen enkel middel om verder te komen. Ik had ook wel verwacht dat daar regels voor waren, ik bedoel, had dit een eliminatie-etappe geweest dan hadden ze met die lift vrijwel zeker kunnen maken dat ze niet zouden afvallen. Lijkt haast alsof de programmaleiding het ook wel leuk vindt dat 2 jonge vrouwen veel in beeld komen.
Hopelijk liggen ze er volgende keer uit, naar mijn mening verdienen ze het niet om in de finale te zitten.
Ga jij nou eerst maar even DVD's regelen van vorige Peking Express'en en die helemaal kijken. Dan weet je wat extreem is en stom is en dan weet je dat Hanna & Terence echt niet vals bezig zijn.

En dit geld voor een heleboel anderen ook, en dan bedoel ik in het bijzonder onze grote Bob de Jong fan...

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 18-10-2006, 14:39:59 »
 ::rofl::

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 18-10-2006, 16:43:13 »
Zo ik ben even uitgelachen Willemson! Tja ik ben zeker die grote Bob de Jong fan en heb nog niet eens gereageerd op de actie van Hanna en Terence! En dat ga ik lekker niet doen erg zonde van mijn energie  ::pinokkio::

 ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 19-10-2006, 14:41:54 »
Zo ik ben even uitgelachen Willemson! Tja ik ben zeker die grote Bob de Jong fan en heb nog niet eens gereageerd op de actie van Hanna en Terence! En dat ga ik lekker niet doen erg zonde van mijn energie  ::pinokkio::

 ::zwaai::
Ik heb het ook niet alleen over deze actie, maar over alle acties die Hanna & Terence tot nu toe hebben gedaan. Je hebt immers op bijna alle commentaar gehad.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 19-10-2006, 15:46:22 »
Ach volgens mij is dit niet verboden, jij hebt toch ook je commentaren dus wat geeft dit nou? Maakt mij echt niet uit hoor, ik denk dat het spannend wordt zondag en volgens mij krijgen de dames nu lik op stuk zo heb ik iets in het voorstukje gezien. Net goed! ::zwaai::